KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: Kako postaviti dobro marketinško strategijo?

Pred kratkim sem obiskala konferenco Digitalna realnost: Ecommerce 2016, na kateri sem med drugim prisluhnila predavanju Roberta Petkovića iz Agrokora, strokovnjaka na področju spletne analitike v regiji, ki je govoril o postavitvi marketinške strategije. 

Predavatelj se je dotaknil problematike digitalnega marketinga, ki se nanaša na slabo merljivost in površno strateško načrtovanje aktivnosti. Petković je zagovornik načela, da mora podjetje, ki želi biti uspešno na spletu, zaposliti spletnega analitika in znati upravljati s pridobljenimi podatki. Prav tako trdno zagovarja, da mora podjetje imeti sprejeto marketinško strategijo, v kateri odgovori na nekaj osnovnih vprašanj in postavi okvire za svoje delovanje.

Pri postavitvi marketinške strategije Petković zasleduje naslednje korake:

1. Opredelite cilje

  • Kaj so vaši makro cilji (transakcija, rezervacija, nakup, pridobljena prodajna sled …)?
  • Kaj so vaši mikro cilji (prevzem PDF dokumenta, prijava na novičke, komentar uporabnika …)?

2. Sprejmite odločitve o implementaciji strategije

  • Kako merimo zadane cilje?
  • Kako nastavimo Google Analytics, da prikazuje, kar želimo meriti?
  • Ali smo na stran postavili Google Analytics kodo?

3. Opredelite vsebino in namen poročil

  • Katera poročila nam bodo pomagala optimirati marketinške aktivnosti, vsebino spletne strani, design? Kako bomo spremljali delovanje strežnikov?
  • Katera dodatna osnovna poročila potrebujemo in zakaj?
  • Katera napredna poročila potrebujemo?
  • Kdo se bo odločal na podlagi poročil?

4. Opredelite ukrepe, ki izhajajo iz spletne analitike

  • Kako bomo interpretirali podatke in ukrepali na podlagi zaključkov?
  • Kako bomo analizirali marketinške kanale in uspešnost blagovnih znamk?
  • Kako bomo analizirali A/B teste in optimiranje konverzij?
  • Kako bomo načrtovali spremembe spletnega mesta in oceno uspešnosti ukrepov?

 »Metrike, ki jih spremljamo, naj ne bodo samo številke. Na primer Bounce Rate ni samo številka, temveč osnova, da se vprašamo, zakaj naši uporabniki zapuščajo stran. Page Value nam lahko veliko pove o realni vrednosti naših vsebin, Visit Value pa o vrednosti obiskovalca. Ne pozabimo tudi na Conversion Rate, Revenue, Average Order Value, Internal Search in Mobile vs. Desktop Users,« je zaključil Petković.

Čeprav se prebiranje tega članka morda zdi dokaj preprosto, vsebina pa samoumevna, boste lahko hitro ugotovili, da včasih nimate odgovorov na ta vprašanja. Morda ne bi bilo odveč, da se sem in tja vprašamo, ali vemo, kaj točno delamo – in zakaj.

Vas zanima več?

Preberite tudi: