KONFERENCA DIGITALNA REALNOST: Spletno prodajo gradimo na ljudeh!

“V današnjem času podjetje na spletu deluje popolnoma odkrito. Transparentna sta celoten nakupni proces in odnos do strank. Na spletu razgalite svojo dušo in to je edina realnost,” je svoj govor na konferenci Digitalna realnost: Ecommerce 2016 pričel Jernej Petrin iz Studia Moderna.

Soočiti se moramo s tem, da bo naše delo pogosto tarča negativnih komentarjev. To moramo uspešno obvladovati, ne pa preprečevati.

“Vaše omni-channel podjetje ne more rasti, dokler vaši sodelavci niso tudi vaši partnerji. Le takrat, ko ljudje v timu sodelujejo, lahko usklajujete delo različnih kanalov in dosežete ustrezne rezultate,” je povedano povzel Petrin.

S slušatelji konference je delil tudi “The smart simplicity approach”, načela avtorja Yvesa Morieuxa, ki so povzeta v odličnem TED videu As work gets more complex, 6 rules to simplify. Če želite poenostaviti svoje poslovanje, sledite naslednjim šestim praksam:

  • razumevanje dela vseh zaposlenih,
  • spodbujanje ljudi, ki so sposobni med seboj povezovati druge,
  • opolnomočenje zaposlenih,
  • odprtost pri poročanju o opravljenem delu, tudi če so storjene napake,
  • spodbujanje vzajemnosti pri delu,
  • nagrajevanje tistih, ki sodelujejo.

Včasih se mi zdi, da slovenski managerji
še niso zaključili pubertete.
Učimo se tisto, kar so se v ZDA managerji učili že 10 let nazaj.

Petrin, ki je v celotnem predavanju poudarjal pomen opolnomočenja posameznika v timu, je dodal, da je za digitalno prihodnost potrebno slediti trendom in tehnologijam, še posebej če želimo postati spletni zmagovalci. “Ne pozabite na sinergije med ljudmi in na to, da je vsak odgovoren za vse, kar dela,” je zaključil.