Domov CERTIFIED SHOP®

CERTIFIED SHOP®

Certified Shop® je simbol varnega spletnega nakupovanja. Zanesljivim trgovcem podeljujemo oznako zaupanja, potrošnikom pa omogočamo, da si pred nakupom ogledajo oceno spletne trgovine in preberejo mnenja kupcev.

Oznake zaupanja so kljucne za vedenje potrosnikov

[NOVO] Baymard Institute dokazal, da oznake zaupanja pomembno vplivajo na vedenje vaših kupcev!

Nedavno so bile javnosti predstavljene zanimive ugotovitve letošnje raziskave inštituta Baymard, ki je zajela 1044 ameriških uporabnikov spleta in med drugim preverjala razloge za zapuščanje košarice v zaključni fazi nakupa. Podatki kažejo, da morajo...

6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...

Del ekipe Ceneje in Shopper’s Mind zmagal na Hackaday-u v Beogradu!

26. maja je v Beogradu potekal Hackaday Belgrade, ena najbolj znanih konferenc s področja hardware creation-a v Evropi. V okviru dogodka so se odvijale številne delavnice in pogovori ter hekerska vas, ki je v...
35 prijavljenih spletnih trgovin za CS

Že več kot 60 spletnih trgovin se je prijavilo za pridobitev oznake CERTIFIED SHOP...

Želite kupcem jasno sporočiti, da ste zaupanja vreden trgovec? Veste, kakšna so iskrena mnenja vaših strank? Ste prepričani, da poslujete skladno z nacionalnimi in EU standardi? Na vsa ta vprašanja odgovarja CERTIFIED SHOP, nova oznaka...

CROSS-BORDER ECOMMERCE: Pridobitev evropske oznake zaupanja vam lahko pomaga pri širitvi v tujino!

Nezaupanje in visoke cene čezmejne dostave so še vedno ključna ovira za potrošnike in trgovce, ki želijo nakupovati oziroma prodajati na spletu v EU. Evropska unija je nedavno predstavila novo direktivo, ki naj bi...

8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja

Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa so slovenska podjetja s spletno prodajo ustvarila okrog 4 %...
lokalno-iskanje

Oznaka zaupanja CERTIFIED SHOP® z novo podobo spodbuja zaupanje v ecommerce v regiji

Shopper's Mind Slovenija s ponosom predstavlja novo podobo nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP®, ki je v zadnjem letu postala prepoznaven pokazatelj zaupanja vrednih spletnih trgovcev. V nadaljevanju preverite, zakaj smo se odločili za novo...

Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?

V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je...

Kaj lahko vsak spletni trgovec stori, da obdrži svoje zveste kupce?

Precejšen delež spletnih trgovcev se še vedno ne zaveda prednosti in občutno nižjega stroška ohranitve svoje ‒ že obstoječe stranke ‒ v primerjavi s pridobivanjem novih s pomočjo marketinških in prodajnih akcij. Vsakodnevno se...

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Svet Užitka

Spletna trgovina je na trgu že od leta 2011. Ves ta čas se v podjetju trudijo zagotavljati obsežno ponudbo erotičnih igračk, ki omogočajo užitek tako moškim kot ženskam. Njihovo vodilo je ponudba kakovostnih...