Del ekipe Ceneje in Shopper’s Mind zmagal na Hackaday-u v Beogradu!

130

26. maja je v Beogradu potekal Hackaday Belgrade, ena najbolj znanih konferenc s področja hardware creation-a v Evropi. V okviru dogodka so se odvijale številne delavnice in pogovori ter hekerska vas, ki je v enem združila hekaton in zabavo. S ponosom sporočamo, da je na hekatonu zmagala rešitev skupine, v kateri je sodeloval del ekipe Ceneje in Shopper’s Mind.

.

Zmagovalni hack je bila zasvojljiva igrica za 2 igralca. Ekipa je takole opisala svoj izdelek:

“Igra je namenjena 2 igralcema. Vsakemu prikaže njegov del bojnega polja z vesoljsko ladjo, ki lahko izstreli do 5 raket naenkrat in se ponastavi, ko raketa doseže drugo stran. Omejili smo število raket, da je igra bolj zanimiva. Ko raketa zadane ladjo nasprotnika, je igre konec in zmagovalcu ter poražencu se izpiše ustrezno sporočilo.”


Zmagovalna rešitev, vir: hackaday.io


Zmagovalna ekipa Hackaday-a, vir: twitter

Več o dogodku »

David Čreslovnik, direktor oddelka za tehnični razvoj v podjetju Ceneje, ki upravlja vodilne regijske portale za primerjalno nakupovanje in blagovno znamko Shopper’s Mind, je ob tem dosežku povedal:

“Zelo smo ponosni in to nedvomno dokazuje, da ima naša ekipa zelo napredna tehnična znanja, ki jih je v zelo kratkem času sposobna udejaniti v praksi. Tako vodstvo kot zaposleni se zavedamo pomena razvoja znanj, zato se redno udeležujemo različnih relevantnih dogodkov. Inovativne rešitve, ki jih lahko izpostavim v okviru našega poslovanja, so med drugim razvoj podatkovnih algoritmov za razumevanje nakupnega vedenja potrošnikov, napredni sistemi priporočil izdelkov ter razvoj analitičnih orodij na področju data science in strojnega učenja za izboljšanje uporabniške izkušnje.”

.

O podjetju Ceneje

Podjetje Ceneje d.o.o. že več kot 10 let upravlja vodilne spletne platforme za primerjalno nakupovanje v regiji: Ceneje.siJeftinije.hrIdealno.rs in Idealno.ba. Podjetje upravlja tudi z blagovno znamko Shopper’s Mind, ki je namenjena razvoju spletne trgovine v regiji. Pod njenim okriljem v Sloveniji (sMind.si) in na Hrvaškem (sMind.hr) nastajajo ecommerce rešitve, med katerimi so najbolj prepoznane: oznaka zaupanja CERTIFIED SHOP®, konferenca Ecommerce Day in tekmovanje Spletni trgovec leta.

Poglejte tudi: