V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je pravzaprav postalo ključni dejavnik, na podlagi katerega se kupec lažje in hitreje odloči za nakup.

Pomisleki pri spletnih transakcijah so recimo popolnoma utemeljeni, če se uporabnik sreča s trgovcem, ki šele vstopa na trg. V tem primeru namreč še nima svoje uporabniške izkušnje in s tem nikakršnega zagotovila ki bi ga utrdilo v prepričanju, da je poslovanje z določeno spletno trgovino varno. Vsako uporabnikovo skrb ter pomislek je zato nujno potrebno nasloviti, zmanjšati vsa mogoča tveganja ter mu po svojih najboljših močeh zagotoviti občutek varnosti na spletu pri nakupovanju.

Bodite dosegljivi in odzivni

Potrošniki si v prvi vrsti želijo transparentnosti in jasnosti. To jim da občutek, da nadzorujejo nakupni proces v katerem so. Občutek, da nimajo na voljo vseh informacij, ki jih potrebujejo za zanesljiv in varen nakup, vam ne bo koristil pri prodaji. Nasprotno, vaši potencialni kupci pridejo na spletno stran iskat točno določene informacije o produktih, možnostih plačila ali dostavi, zato jim morate te posredovati kar se da razumljivo in v najkrajšem možnem času.

Bodite dostopni in osebni

Predstavitev ljudi, ki predstavljajo vaše podjetje, njihove vizije ter kompetence so se že pri množici uspešnih spletnih trgovin izkazale za izjemno učinkovite. Kupci si želijo videti človeka za produktom ali storitvijo. Pokažite obraz osebe, ki jim bo lahko v pomoč pri reševanju nastalih težav ali pa jim bo najlažje ter hitro znala odgovoriti na vprašanja, ki se jim porajajo.

Preko svoje spletne strani nimate možnosti zagotavljanja fizične podpore kupcem, zato je izjemno pomembno, da potencialne stranke razumejo proces izbire, naročila ter nakupa. Najpogosteje želijo vedeti: Kako hitro lahko prekličem ali spremenim naročilo? V kolikšnem času lahko pričakujejo povračilo? Kako lahko zamenjam neustrezen izdelek? Pripravite najuporabnejše odgovore ter jih posredujete v čimbolj razumljivem tonu.

Bodite tudi uradno vredni zaupanja

Obstaja več različnih načinov, s katerimi lahko nazorno pokažete, kdo in kako je bil zadovoljen z vašimi storitvami oziroma izdelki. Ste recimo vedeli, da potrošniki mnenja kupcev primerjajo z zaupanjem mnenj svojih dobrih prijateljev? Zbirajte torej mnenja svojih strank in jih ustrezno predstavite na svoji strani. Hkrati bodite aktivni na družbenih omrežjih, saj boste z večjo prisotnostjo svoje spletne trgovine na socialnih omrežjih, dosegli tudi bistveno višjo aktivnost kupcev in s tem višjo prodajo.

Kaj še lahko storite za utrjevanje prepričanja, da ste zaupanja vredna spletna trgovina pri svojih potencialnih kupcih? Pridobite eno izmed zanesljivih oznak zaupanja.

Pri vseh storitvah, ki jih želite ponuditi svojim strankam, ter pri vseh načinih, kako zbuditi njihovo pozornost, jih pritegniti k nakupom in povečati njihovo angažiranost ‒ veliko spletnih trgovcev pozabi na ta pomemben ‒ morda celo najpomembnejši dejavnik!

Raziskava, ki jo je opravila Evropska komisija, kaže, da je vidna oznaka zaupanja na spletni strani trgovine izjemnega pomena za kupca. Kar 63 % jih namreč utrjuje v prepričanju, da bodo opravili varen nakup pri zanesljivem trgovcu. Tudi na Ceneje.si ugotavljamo, da spletne trgovine z vidno oznako zaupanja ‒ dosegajo višje število preusmeritev in posledično višjo konverzijo.

Negotovosti glede spletnih transakcij, ki se pojavljajo tako na strani kupcev kot tudi online trgovcev, so botrovale razvoju t.i. oznak zaupanja. Skoraj ¾ spletnih uporabnikov pri procesu nakupovanja na spletu namreč išče omenjeno oznako, kar kaže na izjemno stopnjo zaupanja kupcev v zanesljive, mednarodne certificate.

Ob oznaki zaupanja spletne trgovine se kupcu, poleg splošnega občutka zaupanja, okrepi tudi prepričanje, da spletni trgovec posluje v skladu z zakonodajo, uporablja zanesljive in preverjene plačilne metode ter jim nudi pomoč in podporo pri morebitnih nastalih težavah. Za pridobitev zanesljive oznake zaupanja mora vsak trgovec pridobiti mnenja svojih kupcev, ki so odličen prikaz zadovoljstva za vse prihodnje stranke.

Zato si je vredno odgovoriti na ‒ na videz preprosta, a v očeh kupca, zelo pomembna vprašanja:

  • Ali svojim kupcem jasno sporočate, da ste vredni zaupanja?
  • Ali veste, kakšno mnenje imajo vaše stranke o vas?
  • Ste prepričani, da poslujete skladno z nacionalnimi in EU standardi?

Na vsa ta vprašanja vam odgovori edina slovenska mednarodna oznaka zaupanja, CERTIFIED SHOP®.

Z izpolnitvijo obrazca, pridobite informacije o prednostih oznake CERTIFIED SHOP®

S pošiljanjem obrazca podajate tudi naslednja soglasja:

S pošiljanjem podatkov potrjujete, da se strinjate s Splošnimi pogoji. Nameni obdelave, način hrambe in varovanja osebnih podatkov ter vaše pravice so opisani v Pravilih o zasebnosti.