Domov CERTIFIED SHOP®

CERTIFIED SHOP®

Certified Shop® je simbol varnega spletnega nakupovanja. Zanesljivim trgovcem podeljujemo oznako zaupanja, potrošnikom pa omogočamo, da si pred nakupom ogledajo oceno spletne trgovine in preberejo mnenja kupcev.

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Mali zakladi

Mali zakladi so butična trgovinica z dizajnersko opremo in skrbno izbranimi dodatki za dojenčke, malčke in mamice. Na enem mestu združuje vse najlepše in najboljše za nepozabna življenjska obdobja - bodisi s trebuščkom, ob...

Del ekipe Ceneje in Shopper’s Mind zmagal na Hackaday-u v Beogradu!

26. maja je v Beogradu potekal Hackaday Belgrade, ena najbolj znanih konferenc s področja hardware creation-a v Evropi. V okviru dogodka so se odvijale številne delavnice in pogovori ter hekerska vas, ki je v...

Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?

V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je...

Kaj lahko vsak spletni trgovec stori, da obdrži svoje zveste kupce?

Precejšen delež spletnih trgovcev se še vedno ne zaveda prednosti in občutno nižjega stroška ohranitve svoje ‒ že obstoječe stranke ‒ v primerjavi s pridobivanjem novih s pomočjo marketinških in prodajnih akcij. Vsakodnevno se...

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Polleo Sport

je specializirana veriga trgovin športne in zdrave prehrane, namenjene športnikom, rekreativcem in ljudem, ki postavljajo zdravje na prvo mesto. V njihovih trgovinah prejmete nasvete o tem, kako lahko živite aktivnejše življenje, se prehranjujete...

K digitalni solidarnosti stopili tudi pri podjetju Ceneje

Digitalna solidarnost je iniciativa po italijanskem zgledu z namenom vzpostavljanja skupnosti podjetij, ki lahko z inovativnimi rešitvami in storitvami zmanjšajo družbeni ter gospodarski vpliva koronavirusa. Projekt želi spodbuditi podjetja, da brezplačno ponudijo storitve, ugodnosti ali...

6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...

CROSS-BORDER ECOMMERCE: Pridobitev evropske oznake zaupanja vam lahko pomaga pri širitvi v tujino!

Nezaupanje in visoke cene čezmejne dostave so še vedno ključna ovira za potrošnike in trgovce, ki želijo nakupovati oziroma prodajati na spletu v EU. Evropska unija je nedavno predstavila novo direktivo, ki naj bi...
lokalno-iskanje

Oznaka zaupanja CERTIFIED SHOP® z novo podobo spodbuja zaupanje v ecommerce v regiji

Shopper's Mind Slovenija s ponosom predstavlja novo podobo nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP®, ki je v zadnjem letu postala prepoznaven pokazatelj zaupanja vrednih spletnih trgovcev. V nadaljevanju preverite, zakaj smo se odločili za novo...

8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja

Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa so slovenska podjetja s spletno prodajo ustvarila okrog 4 %...