[NOVO] Baymard Institute dokazal, da oznake zaupanja pomembno vplivajo na vedenje vaših kupcev!
Nedavno so bile javnosti predstavljene zanimive ugotovitve letošnje raziskave inštituta Baymard, ki je zajela 1044 ameriških uporabnikov spleta in med drugim preverjala razloge za zapuščanje košarice v zaključni fazi nakupa. Podatki kažejo, da morajo...
Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Polleo Sport
je specializirana veriga trgovin športne in zdrave prehrane, namenjene športnikom, rekreativcem in ljudem, ki postavljajo zdravje na prvo mesto. V njihovih trgovinah prejmete nasvete o tem, kako lahko živite aktivnejše življenje, se prehranjujete...
8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja
Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa so slovenska podjetja s spletno prodajo ustvarila okrog 4 %...
Oznaka zaupanja CERTIFIED SHOP® z novo podobo spodbuja zaupanje v ecommerce v regiji
Shopper's Mind Slovenija s ponosom predstavlja novo podobo nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP®, ki je v zadnjem letu postala prepoznaven pokazatelj zaupanja vrednih spletnih trgovcev. V nadaljevanju preverite, zakaj smo se odločili za novo...
Nove funkcionalnosti za trgovce z oznako Certified Shop
Odklepamo plačljive funkcionalnosti
Pri CERTIFIED SHOP® imate vsi trgovci sedaj možnost odgovoriti na pridobljena mnenja vaših kupcev, brezplačno do 30. 6. 2020. Vsa preverjena mnenja lahko ažurno spremljate, na njih odgovarjate in tako optimizirate razvoj...
Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Outletshop
OutletShop je specializirana spletna trgovina z najširšo ponudbo originalnih in nadomestnih baterij znanih proizvajalcev. V njihovi ponudbi najdemo kakovostne polnilnike, baterije in dodatno opremo za prenosne računalnike, tablete, telefone, fotoaparate, kamere, robotske sesalnike in...
Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?
V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je...
Že več kot 60 spletnih trgovin se je prijavilo za pridobitev oznake CERTIFIED SHOP...
Želite kupcem jasno sporočiti, da ste zaupanja vreden trgovec?
Veste, kakšna so iskrena mnenja vaših strank?
Ste prepričani, da poslujete skladno z nacionalnimi in EU standardi?
Na vsa ta vprašanja odgovarja CERTIFIED SHOP, nova oznaka...
CROSS-BORDER ECOMMERCE: Pridobitev evropske oznake zaupanja vam lahko pomaga pri širitvi v tujino!
Nezaupanje in visoke cene čezmejne dostave so še vedno ključna ovira za potrošnike in trgovce, ki želijo nakupovati oziroma prodajati na spletu v EU. Evropska unija je nedavno predstavila novo direktivo, ki naj bi...
Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Mali zakladi
Mali zakladi so butična trgovinica z dizajnersko opremo in skrbno izbranimi dodatki za dojenčke, malčke in mamice. Na enem mestu združuje vse najlepše in najboljše za nepozabna življenjska obdobja - bodisi s trebuščkom, ob...