Domov CERTIFIED SHOP®

CERTIFIED SHOP®

Certified Shop® je simbol varnega spletnega nakupovanja. Zanesljivim trgovcem podeljujemo oznako zaupanja, potrošnikom pa omogočamo, da si pred nakupom ogledajo oceno spletne trgovine in preberejo mnenja kupcev.

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Polleo Sport

je specializirana veriga trgovin športne in zdrave prehrane, namenjene športnikom, rekreativcem in ljudem, ki postavljajo zdravje na prvo mesto. V njihovih trgovinah prejmete nasvete o tem, kako lahko živite aktivnejše življenje, se prehranjujete...

K digitalni solidarnosti stopili tudi pri podjetju Ceneje

Digitalna solidarnost je iniciativa po italijanskem zgledu z namenom vzpostavljanja skupnosti podjetij, ki lahko z inovativnimi rešitvami in storitvami zmanjšajo družbeni ter gospodarski vpliva koronavirusa. Projekt želi spodbuditi podjetja, da brezplačno ponudijo storitve, ugodnosti ali...

Nove funkcionalnosti za trgovce z oznako Certified Shop

Odklepamo plačljive funkcionalnosti Pri CERTIFIED SHOP® imate vsi trgovci sedaj možnost odgovoriti na pridobljena mnenja vaših kupcev, brezplačno do 30. 6. 2020. Vsa preverjena mnenja lahko ažurno spremljate, na njih odgovarjate in tako optimizirate razvoj...

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Mali zakladi

Mali zakladi so butična trgovinica z dizajnersko opremo in skrbno izbranimi dodatki za dojenčke, malčke in mamice. Na enem mestu združuje vse najlepše in najboljše za nepozabna življenjska obdobja - bodisi s trebuščkom, ob...
lokalno-iskanje

Oznaka zaupanja CERTIFIED SHOP® z novo podobo spodbuja zaupanje v ecommerce v regiji

Shopper's Mind Slovenija s ponosom predstavlja novo podobo nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP®, ki je v zadnjem letu postala prepoznaven pokazatelj zaupanja vrednih spletnih trgovcev. V nadaljevanju preverite, zakaj smo se odločili za novo...

Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?

V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je...

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Svet Užitka

Spletna trgovina je na trgu že od leta 2011. Ves ta čas se v podjetju trudijo zagotavljati obsežno ponudbo erotičnih igračk, ki omogočajo užitek tako moškim kot ženskam. Njihovo vodilo je ponudba kakovostnih...

Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Outletshop

OutletShop je specializirana spletna trgovina z najširšo ponudbo originalnih in nadomestnih baterij znanih proizvajalcev. V njihovi ponudbi najdemo kakovostne polnilnike, baterije in dodatno opremo za prenosne računalnike, tablete, telefone, fotoaparate, kamere, robotske sesalnike in...
35 prijavljenih spletnih trgovin za CS

Že več kot 60 spletnih trgovin se je prijavilo za pridobitev oznake CERTIFIED SHOP...

Želite kupcem jasno sporočiti, da ste zaupanja vreden trgovec? Veste, kakšna so iskrena mnenja vaših strank? Ste prepričani, da poslujete skladno z nacionalnimi in EU standardi? Na vsa ta vprašanja odgovarja CERTIFIED SHOP, nova oznaka...
Oznake zaupanja so kljucne za vedenje potrosnikov

[NOVO] Baymard Institute dokazal, da oznake zaupanja pomembno vplivajo na vedenje vaših kupcev!

Nedavno so bile javnosti predstavljene zanimive ugotovitve letošnje raziskave inštituta Baymard, ki je zajela 1044 ameriških uporabnikov spleta in med drugim preverjala razloge za zapuščanje košarice v zaključni fazi nakupa. Podatki kažejo, da morajo...