8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja

265

Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa so slovenska podjetja s spletno prodajo ustvarila okrog 4 % celotne vrednosti ustvarjenega prihodka. Po podatkih raziskave Shopper’s Mind, ki proučuje spletne nakupne navade Slovencev, redno spletno nakupuje že 6 od 10 uporabnikov interneta, medtem ko le desetina še nima izkušnje s spletnim nakupovanjem.

Vse to dokazuje, da je zaupanje potrošnikov v nakupovanje preko spleta že precej visoko, še vedno pa je spodbujanje zaupanja obstoječih in potencialnih kupcev ena ključnih aktivnosti vsake spletne trgovine. V nadaljevanju spoznajte zanimiva področja, ki vam lahko že danes pomagajo učinkovito povečati zaupanje v očeh vaših kupcev!

1. Pozitivna izkušnja s prejšnjim nakupom

Veliko uspešnih spletnih trgovcev svoje poslovanje opira na vračajoče se kupce. Iz tega razloga je pomembno, da zagotovite odlično storitev vsaki obstoječi in potencialni stranki – vse od začetnega obiska vaše spletne strani do dostave izdelka.

2. Pozitivna mnenja o trgovini in izdelkih

Kupci v nakupnem odločanju iščejo potrditev, da drugi kupci zaupajo izbranemu trgovcu in so zadovoljni z izdelki, ki jih ponuja. Že zbirate mnenja vaših kupcev? Če ne, s tem čimprej pričnite, nato pa v vaši spletni trgovini na vidnem mestu izpostavite te vsebine!

3. Obdobje prisotnosti na trgu

Potrošniki načeloma bolj zaupajo trgovcem, ki so že dolgo časa prisotni na trgu. To pa ne pomeni, da trgovci, ki šele vzpostavljate svoje mesto na trgu, ne morete doseči zaupanja med potencialnimi kupci, le nekaj več truda morate vložiti v to. Pri tem vam lahko učinkovito pomagajo oznake zaupanja.

4. Izpostavitev pridobljenih oznak, certifikatov in nagrad

Če v vaši spletni trgovini na ustreznih mestih izpostavite pridobljene nagrade, oznake in certifikate, to spodbuja zaupanje v očeh potrošnikov. Konkretne dokaze, kako takšni grafični elementi vplivajo na vedenje kupcev, preberite v članku.


Veste, da lahko slovenski spletni trgovci pridobite nacionalno oznako zaupanja CERTIFIED SHOP®?

CERTIFIED SHOP® označuje zanesljive spletne trgovine, ki jih je preverila neodvisna institucija Shopper’s Mind Slovenija. Je edina oznaka v Sloveniji, ki trgovcem omogoča tudi pridobitev evropske oznake zaupanja EMOTA, ki jo ima že več kot 5.000 trgovcev.

Postanite CERTIFIED SHOP® in dokažite kupcem, da ste vredni zaupanja »

5. Povezava z družbenimi omrežji

Na izdelčnih straneh ponudite možnost hitrega deljenja na različnih družbenih omrežjih, s čimer lahko vaši obiskovalci/kupci hitro delijo vaše ponudbe s svojo skupnostjo prijateljev.

6. Kakovostne informacije o izdelkih

Dobri opisi izdelkov vključujejo slike, videe, kakovostne tekstovne opise, mnenja kupcev o tem izdelku ter druge vsebine, ki jih ustvarijo uporabniki sami. Poskrbite, da so vse te vsebine na voljo obiskovalcem vaše spletne trgovine.

7. Različne metode plačila

Sodobni potrošniki so vse bolj zahtevni in od trgovcev zahtevajo, da ponujajo različne načine plačila. Omenjena raziskava Shopper’s Mind je pokazala, da kar 52 % odstotkov slovenskih spletnih kupcev pravi, da jim je pri odločanju za nakup pomembno, kakšne načine plačil ponuja izbrani trgovec.

8. Fleksibilna politika vračila izdelkov

Možnost vračila izdelkov je za spletne kupce vedno pomembna. 14-dnevno obdobje za vračilo nikakor ni več dovolj, norma je danes 30 dni, 60- do 90-dnevno obdobje pa je postalo razlikovalni faktor med trgovci. Dejansko obstajajo raziskave, ki kažejo, da daljše obdobje za vračilo izdelka zniža število vračil, saj dlje, ko ima potrošnik določen izdelek, bolj lahko izkusi njegovo uporabnost. Raziskava družbe comScore je celo pokazala, da so potrošniki pripravljeni plačati več za izdelek, če trgovec ponuja brezplačno vračilo.

Povzeto po članku na portalu Practical Ecommerce. 

Vas zanima več?

Preberite tudi: