[NOVO] Baymard Institute dokazal, da oznake zaupanja pomembno vplivajo na vedenje vaših kupcev!

Nedavno so bile javnosti predstavljene zanimive ugotovitve letošnje raziskave inštituta Baymard, ki je zajela 1044 ameriških uporabnikov spleta in med drugim preverjala razloge za zapuščanje košarice v zaključni fazi nakupa. Podatki kažejo, da morajo spletni trgovci na spletni strani znati poskrbeti za občutek varnosti, pri čemer ključno vlogo igrajo oznake zaupanja.

Oznake zaupanja pomembno vplivajo na občutek varnosti v spletni trgovini!

Slovenija: tudi pri nas občutek varnosti ključen

To, da je nezaupanje ena pomembnih ovir spletnemu nakupovanju, so pokazali tudi podatki raziskave Shopper’s Mind 2015, ki je zajela več kot 5000 slovenskih uporabnikov spleta. Več kot 40 % Slovencev, ki zavrača spletno nakupovanje, na spletu ne želi puščati osebnih podatkov, tretjino pa skrbi zloraba kreditne kartice. Kljub temu elektronske oblike plačevanja med slovenskimi spletnimi kupci naraščajo – od leta 2014 se je število plačil s kreditno kartico podvojilo, s čimer Slovenija uspešno sledi trendom v razvitih evropskih spletnih ekonomijah.

18_10-Placevanje s kreditno kartico v Sloveniji2016-kb-kreditna-kartica-696

Zaključki raziskave: 5 glavnih razlogov za zapuščanje košarice

Omenjena raziskava inštituta Baymard razkriva 5 ključnih razlogov za zapuščanje košarice v zaključni fazi nakupa:

  • uporabnik si mora za uspešen zaključek nakupa ustvariti račun
  • postopek zaključka nakupa je predolg ali preveč zapleten
  • kupec ne dobi informacij o celotnem strošku nakupa oz. ga ne more sam izračunati
  • med zaključevanjem nakupa se na spletni strani pojavi napaka
  • kupec ne želi deliti podatkov kreditne kartice

Ostale razloge lahko preverite v spodnjem grafu:

raziskava-instituta-baymard-5-razlogov-za-zapuscanje-kosarice

Vir: Raziskava Checkout Usability, Baymard Institute, n=1044, uporabniki spleta, ZDA

Rešitev: Oznake zaupanja so ključne za zagotavljanje občutka varnosti!

Inštitut Baymard v svoji raziskavi ugotavlja, da uporabniki nekaterim delom spletnih strani bolj zaupajo kot drugim, kar je v veliki meri odvisno od tega, kako »vizualno varna« se jim zdi posamezna podstran.

Spletni kupci bolj zaupajo spletnim trgovinam z oznakami zaupanja

Okenca za zaključek nakupa, v katera mora kupec vnesti podatke o kreditni kartici, morajo zagotavljati večji občutek varnosti kot polja z manj občutljivimi podatki. Poleg tega anketiranci bolj zaupajo tisti delom zaključne faze nakupa, ki so opremljene z oznako zaupanja.

Obstajajo številni praktični nasveti, kako lahko spletni trgovci poskrbijo za občutek vizualne varnosti na spletni strani, o čemer bomo pisali v enem izmed naslednjih prispevkov.

Že imate mednarodno oznako zaupanja?

Od 1. septembra se lahko slovenski spletni trgovci prijavijo za pridobitev nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP, ki jo podeljuje neodvisna institucija Shopper’s Mind.

Več o oznaki CERTIFIED SHOP  »