Nove funkcionalnosti za trgovce z oznako Certified Shop
Odklepamo plačljive funkcionalnosti
Pri CERTIFIED SHOP® imate vsi trgovci sedaj možnost odgovoriti na pridobljena mnenja vaših kupcev, brezplačno do 30. 6. 2020. Vsa preverjena mnenja lahko ažurno spremljate, na njih odgovarjate in tako optimizirate razvoj...
K digitalni solidarnosti stopili tudi pri podjetju Ceneje
Digitalna solidarnost je iniciativa po italijanskem zgledu z namenom vzpostavljanja skupnosti podjetij, ki lahko z inovativnimi rešitvami in storitvami zmanjšajo družbeni ter gospodarski vpliva koronavirusa. Projekt želi spodbuditi podjetja, da brezplačno ponudijo storitve, ugodnosti ali...
Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?
V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je...
Kaj lahko vsak spletni trgovec stori, da obdrži svoje zveste kupce?
Precejšen delež spletnih trgovcev se še vedno ne zaveda prednosti in občutno nižjega stroška ohranitve svoje ‒ že obstoječe stranke ‒ v primerjavi s pridobivanjem novih s pomočjo marketinških in prodajnih akcij. Vsakodnevno se...
8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja
Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa so slovenska podjetja s spletno prodajo ustvarila okrog 4 %...
Del ekipe Ceneje in Shopper’s Mind zmagal na Hackaday-u v Beogradu!
26. maja je v Beogradu potekal Hackaday Belgrade, ena najbolj znanih konferenc s področja hardware creation-a v Evropi. V okviru dogodka so se odvijale številne delavnice in pogovori ter hekerska vas, ki je v...
CROSS-BORDER ECOMMERCE: Pridobitev evropske oznake zaupanja vam lahko pomaga pri širitvi v tujino!
Nezaupanje in visoke cene čezmejne dostave so še vedno ključna ovira za potrošnike in trgovce, ki želijo nakupovati oziroma prodajati na spletu v EU. Evropska unija je nedavno predstavila novo direktivo, ki naj bi...
6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev
Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...
Oznaka zaupanja CERTIFIED SHOP® z novo podobo spodbuja zaupanje v ecommerce v regiji
Shopper's Mind Slovenija s ponosom predstavlja novo podobo nacionalne oznake zaupanja CERTIFIED SHOP®, ki je v zadnjem letu postala prepoznaven pokazatelj zaupanja vrednih spletnih trgovcev. V nadaljevanju preverite, zakaj smo se odločili za novo...
[NOVO] Baymard Institute dokazal, da oznake zaupanja pomembno vplivajo na vedenje vaših kupcev!
Nedavno so bile javnosti predstavljene zanimive ugotovitve letošnje raziskave inštituta Baymard, ki je zajela 1044 ameriških uporabnikov spleta in med drugim preverjala razloge za zapuščanje košarice v zaključni fazi nakupa. Podatki kažejo, da morajo...