Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Svet Užitka
Spletna trgovina je na trgu že od leta 2011. Ves ta čas se v podjetju trudijo zagotavljati obsežno ponudbo erotičnih igračk, ki omogočajo užitek tako moškim kot ženskam. Njihovo vodilo je ponudba kakovostnih...
Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Polleo Sport
je specializirana veriga trgovin športne in zdrave prehrane, namenjene športnikom, rekreativcem in ljudem, ki postavljajo zdravje na prvo mesto. V njihovih trgovinah prejmete nasvete o tem, kako lahko živite aktivnejše življenje, se prehranjujete...
Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Outletshop
OutletShop je specializirana spletna trgovina z najširšo ponudbo originalnih in nadomestnih baterij znanih proizvajalcev. V njihovi ponudbi najdemo kakovostne polnilnike, baterije in dodatno opremo za prenosne računalnike, tablete, telefone, fotoaparate, kamere, robotske sesalnike in...
Intervju z zaupanja vrednim trgovcem: Mali zakladi
Mali zakladi so butična trgovinica z dizajnersko opremo in skrbno izbranimi dodatki za dojenčke, malčke in mamice. Na enem mestu združuje vse najlepše in najboljše za nepozabna življenjska obdobja - bodisi s trebuščkom, ob...
Nove funkcionalnosti za trgovce z oznako Certified Shop
Odklepamo plačljive funkcionalnosti
Pri CERTIFIED SHOP® imate vsi trgovci sedaj možnost odgovoriti na pridobljena mnenja vaših kupcev, brezplačno do 30. 6. 2020. Vsa preverjena mnenja lahko ažurno spremljate, na njih odgovarjate in tako optimizirate razvoj...
K digitalni solidarnosti stopili tudi pri podjetju Ceneje
Digitalna solidarnost je iniciativa po italijanskem zgledu z namenom vzpostavljanja skupnosti podjetij, ki lahko z inovativnimi rešitvami in storitvami zmanjšajo družbeni ter gospodarski vpliva koronavirusa. Projekt želi spodbuditi podjetja, da brezplačno ponudijo storitve, ugodnosti ali...
Katerim spletnim trgovinam kupci najbolj zaupajo?
V obdobju izjemnega razvoja globalne trgovine se z novimi razsežnostmi pojavlja tudi potreba po regulaciji in zagotavljanju varnosti spletnih kupcev. V očeh informiranih potrošnikov današnjega časa vzpostavitev zaupanja ni več nekaj samoumevnega. Zaupanje je...
Kaj lahko vsak spletni trgovec stori, da obdrži svoje zveste kupce?
Precejšen delež spletnih trgovcev se še vedno ne zaveda prednosti in občutno nižjega stroška ohranitve svoje ‒ že obstoječe stranke ‒ v primerjavi s pridobivanjem novih s pomočjo marketinških in prodajnih akcij. Vsakodnevno se...
8 taktik za povečanje zaupanja vaših kupcev in izboljšanje poslovanja
Trend neverjetne rasti ecommerca se nadaljuje. Indeks rasti, ki ga izračunava SURS, že nekaj let zapored kaže 30-40% letno rast spletne trgovine, lani pa so slovenska podjetja s spletno prodajo ustvarila okrog 4 %...
Del ekipe Ceneje in Shopper’s Mind zmagal na Hackaday-u v Beogradu!
26. maja je v Beogradu potekal Hackaday Belgrade, ena najbolj znanih konferenc s področja hardware creation-a v Evropi. V okviru dogodka so se odvijale številne delavnice in pogovori ter hekerska vas, ki je v...