S 15. februarjem so se po dolgih mesecih ponovno odprle občinske in regionalne meje. Pred nami je obdobje sončnih dni in v naslednjih dneh ter tednih tako lahko upravičeno pričakujemo množice pohodnikov in izletnikov, ki se s svojimi avtomobili odpravljajo na izlete v naravo.

Na kaj pomislijo potrošniki, preden se varno podajo na izlet, kaj iščejo po spletu in kaj kupujejo, še preden se pokaže pomlad v vsem svojem obsegu? Predvsem pa – kako modro uporabiti te informacije, vam ekipa Ceneje razkriva v nadaljevanju …

Pnevmatike

NAJPREJ OBUJEMO NAŠE JEKLENE KONJIČKE …

Podatki kažejo, da se zadnjih nekaj let, tudi zaradi milejših zim in podnebnih sprememb, kupci odločajo za temeljito raziskovanje ponudbe letnih pnevmatik že 1-2 meseca pred iztekom obdobja obvezne uporabe zimskih pnevmatik, ki traja od 15. novembra do 15. marca

Povpraševanje po pnevmatikah

Kupci tako že februarja aktivno raziskujejo in pregledujejo ponudbo pnevmatik na spletu. Izjemno pomembno, da spletni trgovci pravočasno izberete eno od številnih možnosti izpostavitve izdelkov na , kanalu z največjo možnostjo konverzije, in si zagotovite svojo vidnost v pravem trenutku – ko potrošniki iščejo ravno vaše izdelke. Obrnite se na prodaja@ceneje.si in prejeli boste vse, kar potrebujete za aktivno in uspešno pridobivanje novih kupcev.

KOGA VIDIJO KUPCI, KO IŠČEJO ŽELENI IZDELEK?

Vpogled v najbolj iskane blagovne znamke pnevmatik je odlična priložnost za prepoznavo potenciala ali pa morebitne zamujene priložnosti, ki jih trgovci lahko ujamete s pravočasnim oglaševanjem na platformi. Katere blagovne znamke si torej najpogosteje ogledujejo obiskovalci največjega primerjalnika cen v regiji? Ste med njimi tudi vi? Ali morda vaša konkurenca? Letos ste lahko prepričani, da bodo ljudje za ustrezne pnevmatike poskrbeli še prej kot minula leta, zato ukrepajte, preden se bodo odločili za konkurenčno ponudbo .

Športi na prostem

NAJ BO IZLET TUDI AKTIVEN – S PRAVO ŠPORTNO OPREMO

V preteklih mesecih se je bilo mogoče podati preko občinskih meja le znotraj regije prebivališča – in še to zgolj z namenom rekreacije. Koliko prtljažnikov bo morda ob ponovni zaostritvi ukrepov spet napolnjenih s športno opremo s tem namenom? Vsekakor bodo za nakup novih športnih oblačil in obutve poskrbeli tekači, ki jih bodo že februarske temperature privabile na teren. Na vsako leto opažamo izjemen dvig povpraševanja po tekaški opremi, opremi za pohodništvo in kolesarstvo najkasneje meseca marca. Interes kupcev za tovrstno opremo pa ostane visok vse do avgusta.

Tako se v začetku pomladi spletna iskanja premaknejo z zimske športne opreme ‒ na pripomočke za športe, v katerih se slovenski športniki radi preizkušajo v toplejših dneh. Najopaznejši dvig zanimanja je mogoče zaznati meseca marca. Visoka stopnja povpraševanja pa se ohrani vse tja do meseca avgusta.

Povpraševanje po cestnih kolesih

Povpraševanje po ženski tekaški obutvi

Že v letu 2020 smo (v primerjavi s preteklim letom) opazili visok porast povpraševanja po športnih oblačilih in opremi za udobno in varno izvajanje športne dejavnosti na prostem. Na to rast pa še dejansko ni niti vplivala pandemija, temveč konstantna rast spletnega nakupovanja. Že takrat je povpraševanje po pohodniški opremi doseglo 123-odstotno rast, po kolesarski 135-odstotno rast, vsa oprema za ostale športe na prostem pa je bila iskana kar za 112 % pogosteje kot leto poprej. V luči nove realnosti in skorajda popolnega premika nakupovanja na splet lahko pričakujemo, da se bo trend rasti še občutno dvigal!

Za kaj so Slovenci pripravljeni plačati?

Glede na podatke so Slovenci za nakup koles in kolesarske opreme v letu 2020 v povprečju porabili 760 €, za pohodniško opremo 63 €, za opremo, ki jo potrebujejo pri vseh ostalih športih na prostem pa celih 273 €!

Zanimivo je tudi dejstvo, da so v letu 2019 potrošniki najpogosteje iskali cestno kolo Scott SPEEDSTER 40 2017 S s povprečno ceno 773 €. V letu 2020 pa je bilo najbolj priljubljeno električno polvzmetno gorsko kolo PROPHETE Graveler AEG SportDrive, s povprečno ceno 2574 €.

Na drugem mestu mu je sledilo moško cestno kolo HEAD I-SPEED (766 €) in na tretjem električno gorsko kolo PROPHETE Graveler AEG EasyDrive, s povprečno ceno 1329 €. Trendi se spreminjajo, kupci pa v želji po kakovosti vedno pogosteje iščejo tudi dražje športne artikle.

Zato bodite pripravljeni, ponudite jim natanko to, kar bodo začeli iskati v prihodnjih dneh in tednih ter poskrbite za odlično prodajo v naslednjih mesecih in si zagotovite kupce, ki so pripravljeni plačati za izdelke, ki jih potrebujejo in želijo.

Zato je izjemno pomembno, da spletni trgovci izberete eno od številnih možnosti izpostavitve izdelkov na , kanalu z največjo možnostjo konverzije, v pravem trenutku – ko potrošniki iščejo ravno vaše izdelke. S kakršnim koli vprašanjem se obrnite se na prodaja@ceneje.si in prejeli boste vse informacije o možnostih izpostavitve vaših izdelkov ter oglaševalskih aktivnostih.

Objavite svoje izdelke na največjem slovenskem portalu za primerjalno nakupovanje!

Pridružite se več kot 490 spletnim trgovinam s preko 3.343.785 dnevno aktivnimi ponudbami.

 

Na Ceneje.si lahko tudi izberete različne oglasne formate in dodatno izpostavite ponudbo!

Izberite napredne možnosti oglaševanja in nagovorite stranke v fazi nakupnega procesa.