Dobrodošli na Shopper’s Mind – sMind!
sMind zapolnjuje vrzel v znanju, ki nas ločuje od uspešne prihodnosti
Nedvomno se je poslovanje v zadnjih desetih letih mnogo bolj spremenilo kot v predhodnih stotih. Izjemen razvoj in penetracija uporabniške tehnologije ter spleta povzročata...
5 ključnih dejavnikov rasti spletne trgovine – Slovenija vs. Hrvaška
Razumete, zakaj je prisotnost na spletu za trgovce danes obvezna? Na konferenci Ecommerce Day 2017, ki je potekala 5. aprila v Zagrebu, so predavali številni mednarodni strokovnjaki, ki so udeležencem predali edinstveno znanje s...
[#STL2018] 1nadan.si: “Spletna trgovina se bo razvijala v smeri želja in potreb kupcev”
14. novembra se je na konferenci Ecommerce Day 2018 zaključilo največje regijsko ecommerce tekmovanje Spletni trgovec leta 2018.
Spletna trgovina 1nadan.si je osvojila nagrado v kategoriji skupinskih nakupov in storitev, Category Award Group Purchases &...
Nakupi brez, da uporabniki zapustijo Instagram? Da, v ZDA je to že mogoče!
V torek so predstavniki družbenega omrežja Instagram objavili novico o novi možnosti, ki bo spremenila igre v svetu spletnega nakupovanja preko družbenih omrežij. Če kupec med brskanjem na Instagramu najde izdelek, ki mu je...
Kako povečati zaupanje potrošnikov?
Zaupanje v spletne nakupe iz dneva v dan bolj raste, kar kaže tudi podatek, da 85 % spletnih kupcev pri nakupu ni imelo nikakršnih težav. (Vir: SURS, 2016). To nas uvršča v sam vrh...
Organski obisk je mrtev! Google znatno posegel v strukturo SERP
Če ste med tistimi, ki jim organski obisk po spremembah Googlovih algoritmov nikoli ni padel, žal tokrat ne boste med »srečneži«, ki jim zadnja sprememba Google SERP ne bo prišla do živega.
Po poročanju searchengineland se...
Relevantnost na preizkušnji ali kaj pomeni opuščanje Google oglasov na desni strani
V petek so se na nekaterih najpomembnejših spletnih mestih in blogih s področja digitalnega marketinga pojavili članki o odločitvi Googla, da bo na globalni ravni umaknil oglase na desni strani iskalnih rezultatov. Žal v času...
Kako se sporazumeti o nerazkrivanju informacij?
V tujini je sporazum o zaupnosti precej razširjen pravni dokument med poslovnimi partnerji, ugotavljajo na portalu Data. Takšen dogovor se v poslovnem svetu pogosto uporablja, saj omogoča zaščito poslovnih skrivnosti vpletenih strank. Ali je...






























![[#STL2018] 1nadan.si: “Spletna trgovina se bo razvijala v smeri želja in potreb kupcev” Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018](https://smind.si/wp-content/uploads/2018/11/Ecommerce-Day-2018-Mons-Photo-Ziga-Intihar-829-324x235.jpg)







