V svetu spletnega trgovanja zapuščene nakupovalne košarice predstavljajo pomemben izziv, saj statistike kažejo, da kar 70 % vseh košaric nikoli ne doseže točke nakupa. Ta pojav ne odraža le izgubljenih prodajnih priložnosti, ampak tudi neizkoriščeno vrednost vloženih marketinških sredstev.

Kakšne so možne rešitve?

Primer učinkovite strategije ponuja uspešno slovensko podjetje, ki se je lotilo problema zapuščenih košaric z avtomatizacijo SMS marketinga preko orodja . Ta metoda je podjetju omogočila občuten dvig števila zaključenih nakupov, kar je privedlo do dodatnih 74.948 naročil. Posledično je to strategijo spremljalo tudi povečanje prihodkov, ki so znašali 2.674.233 €. Pravilno izbrana in implementirana tehnološka rešitev torej lahko dokazano pozitivno vpliva na poslovanje spletnih trgovcev, s čimer se izboljša stopnja konverzije in tudi poveča prodaja.

Ta metoda je DOLOČENEMU podjetju omogočila občuten dvig števila zaključenih nakupov, kar je privedlo do dodatnih 74.948 naročil!

Več dejanskih nakupov?

Orodje, ki ga je razvilo podjetje Cartfox torej omogoča trgovcem, da ciljajo potencialne kupce na učinkovit način, ki presega tradicionalne metode komunikacije kot je elektronska pošta. Primerjalne statistike namreč kažejo, da SMS sporočila uživajo 99-odstotno stopnjo odprtja (v primerjavi z 21 % pri elektronski pošti), visoko stopnjo odzivnosti v prvih treh minutah (93 % v primerjavi 0,1 % pri elektronski pošti) in znatno višjo stopnjo interakcije s prejetimi sporočili (37 % stopnja klikabilnosti v primerjavi s 3,4 % pri elektronski pošti).

Strategije za izboljšanje prodaje?

Implementacija avtomatizacije SMS sporočil za obdelavo zapuščenih košaric in pošiljanje ciljanih poprodajnih sporočil predstavljata dve učinkoviti strategiji za izboljšanje prodajne uspešnosti. Ti metodi ne le povečujeta stopnje konverzije, temveč tudi dvigujeta povprečno vrednost nakupa na posameznega kupca. Kot navaja Baymard Institute, je ključnega pomena integracija takšnih pristopov v prodajno strategijo, še posebej v luči dejstva, da lahko brez učinkovitega komunikacijskega kanala do 80 % promocijskih sporočil ostane neopaženih zaradi preobremenjenosti elektronskih poštnih nabiralnikov. Vključitev SMS marketinga lahko dramatično poveča verjetnost za uspešno konverzijo – kar do 4-krat!.

Vključitev SMS marketinga lahko kar do 4-krat poveča verjetnost za uspešno konverzijo!

Avtomatizacija SMS marketinga predstavlja sodoben in učinkovit način za zmanjšanje problematike zapuščenih nakupovalnih košaric v spletni trgovini, s čimer se odpirajo nove možnosti za povečanje prodajne učinkovitosti. Tak pristop omogoča trgovcem, da na neposreden in oseben način komunicirajo s svojimi potencialnimi kupci, kar povečuje možnosti za konverzijo in izboljšuje splošno zadovoljstvo strank

Vas zanima več?

Če želite rešiti problematiko nedokončanih naročil in si zagotoviti do 30-odstotno rast prodaje z uporabo Cartfox SMS rešitve, vas vabimo, da izpolnite spodnji obrazec. Ponujamo vam BREZPLAČEN dostop do platforme CartFox in dodatnih 300 GRATIS SMS sporočil.

*Z izpolnitvijo obrazca se obvezujete le k brezplačnemu prejemu informacij o Cartfox rešitvah za izboljšanje vaše prodajne učinkovitosti.

S pošiljanjem podatkov potrjujete, da se strinjate s Splošnimi pogoji. Nameni obdelave, način hrambe in varovanja osebnih podatkov ter vaše pravice so opisani v Pravilih o zasebnosti.