Shopper’s Mind – sMind (Ceneje d.o.o.) je prvo podjetje v Sloveniji, v katerem so vsi zaposleni in zunanji sodelavci v treh državah opravili izpit Googlove Digitalne garaže in s tem pridobili aktualna znanja s področja digitalnega poslovanja.
Kaj je Digitalna garaža?
Digitalna garaža je nova storitev za razvoj digitalnega znanja, ki sta jo skupaj razvila Google in IAB. S pomočjo brezplačne platforme uporabniki na enostaven način razumejo ključna področja digitalnega poslovanja ter dobijo vpogled v nove načine za nadgradnjo svojega dela ter spodbujanje rasti podjetja.
Zakaj se je podjetje odločilo za certifikacijo?
Kot pojasnjuje izvršni direktor mag. Darko Dujič, je podjetje izgradilo svoj poslovni model na sodobnih digitalnih kanalih in s svojimi produkti praktično premika meje trgovine ter potrošnikom omogoča transparentno nakupno odločanje. »Znanja s področja digitalizacije poslovnih procesov, nakupnega vedenja, oglaševanja ter analitike so temelj uspešnega dela v našem podjetju. Odločitev o tem, da vsi zaposleni opravimo celoten izobraževalni program in pridobimo certifikat, je bila enostavna. Tako smo vsi sodelavci v podjetju v treh državah konec avgusta opravili izpite, pridobili certifikate ter s tem postali prvo popolnoma certificirano podjetje v Sloveniji! Opravljen certifikat bo zagotovo potrebna vstopnica za vse nove člane našega tima.«
Dodaja, da lahko razumevanje osnov procesov v trenutni poslovni dinamiki pomeni ključno konkurenčno prednost ali pa stagnacijo. »Iz tega razloga je Digitalna garaža primerna za vsako podjetje in posameznika, ki želi preživeti spremembe prihodnjega desetletja.«
Vsi zaposleni so bili navdušeni nad Digitalno garažo in so v okviru izobraževalnih vsebin pridobili še dodatne ideje, uporabne povezave in rešitve, ki vsak dan izboljšujejo njihov način dela.
Metka Svetlin, direktorica marketinga Adriatics Google, je glede dosežka podjetja Ceneje povedala: »Za slovenska podjetja je danes ključno, da razumejo pomen razvoja digitalne pismenosti. Slovenija je sicer z vidika integracije digitalnih tehnologij uspešna, a na drugi strani po podatkih raziskave malih in srednje velikih podjetij v izvedbi Delab UW več kot tri četrtine Slovencev svoje digitalne veščine ocenjuje kot zgolj osnovne. Prav ta znanja bodo v prihodnje odločujoča za dvig produktivnost pri delu, oblikovanje novih delovnih mest in gospodarsko rast. Še posebej za mala in srednje velika podjetja so digitalna znanja bistvena z vidika spodbujanja rasti in uspešnega vstopanja na globalni trg. Na Ceneje se tega dobro zavedajo, kar so še dodatno dokazali s pridobitvijo certifikatov Digitalna garaža.«
Google je zato izpostavil podjetje Ceneje d.o.o. kot primer odlične prakse, kako pridobivanje digitalnih znanj v okviru storitve Digitalna garaža vpliva na razvoj zaposlenih in rast podjetja. Poglejte celotno študijo primera »
O Ceneje d.o.o.
Podjetje upravlja vodilne portale za primerjalno nakupovanje v regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs ter idealno.ba, ki potrošnikom na enem mestu zagotavljajo vse informacije za preudarne nakupne odločitve. Na spletnih platformah lahko vsak dan primerjajo več kot 1,5 milijona aktivnih ponudb preko 800 trgovcev.
Ceneje d.o.o. skupaj s partnersko agencijo Valicon izvaja največjo raziskavo spletnih nakupnih navad Shopper’s Mind, ki je v zadnjih štirih letih zajela mnenja ter izkušnje več kot 100.000 slovenskih spletnih kupcev. Vsako leto organizira tudi tekmovanje Shopper’s Mind Spletni trgovec leta, ki prepoznava najboljše poslovne prakse trgovcev na spletu in bo letos novembra potekalo že peto leto zapored.