Sean Ellis v Sloveniji

[INTERVJU] Sean Ellis: “Growth hacking uporabljajo pametni marketinški strokovnjaki!”

Že poznate principe growth hackinga, ki pravijo, da je nenehno testiranje ključno za rast? Če v poslu ali pri razvoju produkta ne izvajamo testiranj, potem ne moremo rasti. Testiranja izvajamo na različnih nivojih našega produkta,...

Web trgovac godine 2019 – to so najboljše spletne trgovine na Hrvaškem!

Na konferenci Ecommerce Day v Zagrebu se je s svečano podelitvijo nagrad zaključilo največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji, Web trgovac godine 2019, ki poteka v organizaciji Shopper’s Mind. Na tekmovanje se je prijavilo kar 195...

[INTERVJU] Klemen Geršak, Lesnina: “Trgovina s pohištvom ima v omnichannel pristopu zahtevnejšo nalogo”

Glede na to, da potencial spletne prodaje pohištva in sorodnih izdelkov, iz leta v leto večji, smo k pogovoru povabili Klemna Geršaka, vodjo digitalnega marketinga pri Lesnini.  V pogovoru izveste, kako se potrošniki odločajo za nakup...

Bartlomiej Behnke (INTERSPORT) o omnichannel strategiji in o tem, kako zgraditi odlično ekipo digitalnih...

O tem, zakaj je omnichannel prodaja edini način za preživetje v prihodnosti, smo se pogovarjali z Bartlomiejem Behnke, direktorjem marketinga in podpredsednikom upravnega odbora Intersport ISI. Bartlomiej je manager z večletnimi izkušnjami v digitalizaciji,...

Razkrivamo top 5 ecommerce platform med spletnimi trgovinami v Sloveniji

Katero ecommerce platformo uporabljate za vašo spletno trgovino? Preverite, kaj uporabljajo ostali trgovci ter spoznajte prednosti in pomanjkljivosti različnih rešitev! Na voljo je malo morje različnih ecommerce platform za postavitev spletne trgovine, med katerimi ima...

INSTAGRAM: ZLATA JAMA ZA SPLETNE TRGOVCE

Zakaj oglaševati na Instagramu? Na njem je že skoraj polovica vseh Slovencev, čedalje bolj pa pridobiva na vrednosti kot prodajni kanal. O tem, kako se lotiti Instagram oglaševanja in kakšni so primeri dobrih praks...

Farfetch daje življenje odrabljenim dizajnerskim torbam

Spletni trgovec Farfetch z iniciativo Farfetch Second Life dizajnerskim torbam daje novo življenje. Stranke lahko svoje priljubljene torbe zamenjajo za dobroimetje, ki ga lahko nato unovčijo v omenjeni spletni trgovini. Trajnostno za naravo in posel Zagon...

Družbna odgovornost v ecommerce: Prva in zadnja milja naj bosta zeleni!

Kako izbrati pravega logističnega partnerja? Glede na cenovni dejavnik, hitrost, zanesljivost ali vam je pri tem pomembna družbena odgovornost? V DHLu, vodilnemu logističnemu podjetju na svetu, postavljajo družbeno odgovornost na pomembno mesto v poslovanju....
Digitalna_garaza

[VIDEO] Kot 100% certificirano digitalno podjetje smo navdušili Google!

Google je izpostavil podjetje Ceneje d.o.o., pod okriljem katerega deluje tudi znamka poslovne inteligence Shopper's Mind – sMind, v študiji primera o tem, kako pridobivanje digitalnih znanj v okviru storitve Digitalna garaža vpliva na...
LAFABOO

Kako je Lafaboo.com osvojil srca hrvaških kupcev, strokovno komisijo in zmagal na tekmovanju Web...

Če še niste slišali za Lafaboo.com, potem je zdaj pravi čas, da jih spoznate. To ni le še ena otroška spletna trgovina, temveč je to trgovina, ki je osvojila srca hrvaških kupcev in mednarodno...

ZADNJE OBJAVE