[ZMAGOVALCI SMO] Marketinška odličnost: Kako smo postavili temelje za dobro zgodbo?
Z veseljem sporočamo, da smo zmagovalci med B2B podjetji na letošnjem izboru za nagrade marketinška odličnost, ki so jih podelili na slavnostni podelitvi na 24. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu. S tem se uvrščamo...
Organski obisk je mrtev! Google znatno posegel v strukturo SERP
Če ste med tistimi, ki jim organski obisk po spremembah Googlovih algoritmov nikoli ni padel, žal tokrat ne boste med »srečneži«, ki jim zadnja sprememba Google SERP ne bo prišla do živega.
Po poročanju searchengineland se...
[INTERVJU] Sean Ellis: “Growth hacking uporabljajo pametni marketinški strokovnjaki!”
Že poznate principe growth hackinga, ki pravijo, da je nenehno testiranje ključno za rast? Če v poslu ali pri razvoju produkta ne izvajamo testiranj, potem ne moremo rasti. Testiranja izvajamo na različnih nivojih našega produkta,...
Bartlomiej Behnke (INTERSPORT) o omnichannel strategiji in o tem, kako zgraditi odlično ekipo digitalnih...
O tem, zakaj je omnichannel prodaja edini način za preživetje v prihodnosti, smo se pogovarjali z Bartlomiejem Behnke, direktorjem marketinga in podpredsednikom upravnega odbora Intersport ISI. Bartlomiej je manager z večletnimi izkušnjami v digitalizaciji,...
Sezona prodaje telefonov in foto opreme je tu. Pometite s konkurenco!
Ali prodajate v svoji spletni trgovini foto opremo ali mobilne telefone? Za vas imamo prave informacije, ki jih enostavno morate poznati!
Podatki z največjega slovenskega portala za primerjalno nakupovanje Ceneje.si temelijo na podlagi več kot...
Ecommerce Day 2016 – Zmagovalci tekmovanja Spletni trgovec leta
Poglejte, kdo so najboljši na spletu - znani so zmagovalci tekmovanja Spletni trgovec leta 2016!
10 stvari, o katerih morate obvestiti vaše kupce, sicer ste v prekršku!
Zaupanje slovenskih potrošnikov v spletno nakupovanje iz leta v leto raste, na drugi strani pa se hitro zmanjšuje delež tistih, ki še nikoli niso opravili nakupa na spletu. V 2015 je bilo po podatkih...
INSTAGRAM: ZLATA JAMA ZA SPLETNE TRGOVCE
Zakaj oglaševati na Instagramu? Na njem je že skoraj polovica vseh Slovencev, čedalje bolj pa pridobiva na vrednosti kot prodajni kanal. O tem, kako se lotiti Instagram oglaševanja in kakšni so primeri dobrih praks...
Farfetch daje življenje odrabljenim dizajnerskim torbam
Spletni trgovec Farfetch z iniciativo Farfetch Second Life dizajnerskim torbam daje novo življenje. Stranke lahko svoje priljubljene torbe zamenjajo za dobroimetje, ki ga lahko nato unovčijo v omenjeni spletni trgovini.
Trajnostno za naravo in posel
Zagon...
[VIDEO] Kot 100% certificirano digitalno podjetje smo navdušili Google!
Google je izpostavil podjetje Ceneje d.o.o., pod okriljem katerega deluje tudi znamka poslovne inteligence Shopper's Mind – sMind, v študiji primera o tem, kako pridobivanje digitalnih znanj v okviru storitve Digitalna garaža vpliva na...




























![[ZMAGOVALCI SMO] Marketinška odličnost: Kako smo postavili temelje za dobro zgodbo? Marketinška odličnost](https://smind.si/wp-content/uploads/2019/05/marketinska3-324x235.jpg)

![[INTERVJU] Sean Ellis: “Growth hacking uporabljajo pametni marketinški strokovnjaki!” Sean Ellis v Sloveniji](https://smind.si/wp-content/uploads/2019/06/sean-ellis1-324x235.jpg)






![[VIDEO] Kot 100% certificirano digitalno podjetje smo navdušili Google! Digitalna_garaza](https://smind.si/wp-content/uploads/2017/02/60SMALL_Digitalna_garaza_DSC_7551-324x235.png)


