
Spletni trgovec Farfetch z iniciativo Farfetch Second Life dizajnerskim torbam daje novo življenje. Stranke lahko svoje priljubljene torbe zamenjajo za dobroimetje, ki ga lahko nato unovčijo v omenjeni spletni trgovini.
Trajnostno za naravo in posel
Zagon iniciative Farfeth Second Life je prišel v pravem trenutku: trajnostne in okoljevarstvene teme so zelo popularne v spletnem svetu mode. Ne le, da spletni trgovec spodbuja ponovno uporabo odrabljenih artiklov, hkrati spodbuja kupca, da pri njem ponovno opravijo nakup.
Trg rabljenih luksuznih izdelkov je v porastu
»Luksuzna moda je čedalje bolj usklajena s trajnostnimi principi. Nadaljnja prodaja je področje, ki postaja vedno bolj zanimivo za naše kupce,« je v sporočilu za javnost povedal Giorgio Belloli, CCO za Farfetch. »Tako kot trg luksuznih izdelkov, hitro raste tudi trg rabljenih luksuznih izdelkov in v naslednjih petih letih se pričakuje, da se bo njegova vrednost podvojila in presegla 45 milijard evrov.«
Sprejemajo izdelke z manjšimi napakami
Trenutno je prodaja rabljenih torb mogoča le v Angliji in le za 27 blagovnih znamk, med katerimi so Alexander McQueen, Burberry, Louis Vuitton in Prada. Spletni trgovec sprejema izdelke z manjšimi napakami (madeži ali praske), toda ne sprejemajo raztrganih ali razbarvanih izdelkov.
Vas zanima več?
Preberite tudi: