facebook_jelena_darko

Bo Facebook revolucionarno poenostavil nakupni proces?

Facebook je pred kratkim predstavil bote, ki potrošnikom omogočajo nakup neposredno iz Messengerja. Odslej lahko uporabniki v aplikaciji za pametni telefon ali na Facebooku na spletu preprosto povejo, kateri izdelek iščejo, na drugi strani pa bot poišče informacije o ponudbi...
darko-dujic-1

Darko Dujič: Trgovci, osredotočeni zgolj na ceno, bodo težko ostali konkurenčni

Na portalu Netokracija.com so pred kratkim objavili intervju z mag. Darkom Dujičem, izvršnim direktorjem Ceneje d.o.o., dinamičnega podjetja, ki upravlja največje spletne portale za primerjalno nakupovanje v regiji, ceneje.si, jeftinije.hr, idealno.rs in idealno.ba. V nadaljevanju lahko preberete nekaj najbolj zanimivih...
Evropska komisija razmislja o uvedbi obveze za cezmejno prodajo

Nova EU uredba: Se nam obetata logistični in pravni kolaps?

18. februarja je v organizaciji Evropske komisije potekala delavnica o prihodnjih ukrepih, ki bi odpravili geoblokiranje. Trgovcem se morda obeta uvedba obveznosti prodaje čez mejo, ki bi jim odvzela nekatere pravice, porajajo se tudi...
Kaj serp pomeni za AdWords oglasevalce

Sprememba Google SERP: Kaj pomeni za AdWords oglaševalce?

23. februarja smo pisali o nedavni Googlovi spremembi strukture SERP ter opisali nekaj možnih posledic za organski obisk ter PPC (pay-per-click) oglaševanje. Nekatere spletne agencije so nas obvestile, da se je na njih obrnilo kar nekaj...
kaj serp pomeni za seo

Sprememba Google SERP: Kaj pomeni za SEO?

23. februarja smo pisali o nedavni Googlovi spremembi strukture SERP ter opisali nekaj možnih posledic za organski obisk ter PPC (pay-per-click) oglaševanje. Nekatere spletne agencije so nas obvestile, da se je na njih obrnilo kar nekaj...
https protokol

Ali “izgubljate” svoj promet s HTTPS spletnih strani?

Več spletnih portalov in trgovin se v zadnjem času srečuje z izgubo sledljivosti obiska in konverzij, ki jih merijo z Google Analytics. Vzkliki "Kaj se dogaja?", "Kam je šel naš promet?" in "Kaj je z...
Organski obisk je mrtev Google znatno posegel v strukturo SERP

Organski obisk je mrtev! Google znatno posegel v strukturo SERP

Če ste med tistimi, ki jim organski obisk po spremembah Googlovih algoritmov nikoli ni padel, žal tokrat ne boste med »srečneži«, ki jim zadnja sprememba Google SERP ne bo prišla do živega.  Po poročanju searchengineland se...

Relevantnost na preizkušnji ali kaj pomeni opuščanje Google oglasov na desni strani

V petek so se na nekaterih najpomembnejših spletnih mestih in blogih s področja digitalnega marketinga pojavili članki o odločitvi Googla, da bo na globalni ravni umaknil oglase na desni strani iskalnih rezultatov. Žal v času...
7th eu ecommerce conference

7. EVROPSKA E-COMMERCE KONFERENCA: V EU obstajajo kompleksni procesi, ki omejujejo potencial spletne trgovine

29. januarja 2016 smo v Bruslju obiskali 7. evropsko konferenco, namenjeno tematikam, novostim, izzivom ter priložnostim e-commerca, predvsem znotraj članic EU. Geoblokiranje, varstvo podatkov ter cross-border logistika so trenutno izredno vroče tematike na področju spletne trgovine.  Skupaj s...
Platforma za spletno reševanje sporov za slovenske spletne trgovce še ne deluje

Platforma za spletno reševanje sporov za slovenske spletne trgovce še ne deluje!

V zadnjem času smo veliko pisali o prihajajoči evropski platformi za spletno reševanje čezmejnih sporov med potrošniki in ponudniki na področju spletne prodaje ali storitev. Platforma je sicer že dostopna od 15. februarja, a...

ZADNJE OBJAVE