[INFOGRAFIKA] Dobra tretjina spletnih kupcev nakupuje izključno pri slovenskih trgovcih

491

Po podatkih raziskave spletnega nakupovanja Shopper’s Mind Slovenija 2017 so slovenski spletni kupci še vedno zelo naklonjeni domačim spletnim trgovcem, vendar se delež nakupov v tujini povečuje.

36 odstotkov spletnih kupcev še vedno nakupuje izključno pri slovenskih trgovcih, kar kaže na razvitost ponudbe domačih spletnih trgovin. Razlogi so tudi praktične narave – možnost prevzema na fizični lokaciji, podpora v slovenskem jeziku in podobno.

Kljub temu pa spletni nakupi pri tujih trgovcih naraščajo. V letu 2016 je delež spletnih kupcev, ki večino (polovico ali več) nakupov opravijo v tujini, znašal okrog 20 odstotkov, v 2017 se je povečal na dobro tretjino. Z rastjo nakupov v tujini so povezane tudi nekatere druge spremembe v nakupnem vedenju spletnih kupcev, kot so povečanje kartičnih in drugih elektronskih oblik plačil na spletu in rast nakupov, opravljenih na mobilnih napravah (pametni telefon in tablica).

Vas zanima več?

Preberite tudi: