[INTERVJU] Sonusart.hr: 4 vprašanja, 4 odgovori za uspeh na spletu

340

Spletna trgovina sonusart.hr je na največjem tekmovanju spletnih trgovcev v regiji Web trgovac godine 2018 (v Sloveniji Spletni trgovec leta) prejela glavno nagrado med manjšimi trgovci, Web Challenger Award, poleg tega pa tudi nagrado v kategoriji Audio & Video. V pogovoru z Vedrano Peko smo odkrivali, kaj je tisto, kar odloča o zadovoljstvu kupcev in uspehu spletne trgovine.
.

1. Katere lastnosti vas ločujejo od konkurence? Kaj menite, da je bilo ključno za osvojitev nagrad tekmovanja  Web trgovac godine 2018?

Menimo, da je več faktorjev odločalo o tem, da je podjetje Sonus Art ponovno osvojilo zmago na tem tekmovanju. Kontinuirano delo na vizualni identiteti, percepciji v očeh kupcev in verodostojnost, ki jo zagotavljamo ob stalnih inovacijah na področju funkcionalnosti spletne trgovine, so tiste lastnosti, s katerimi poskušamo biti boljši od konkurence. Predpogoj vsakega uspeha na trgu je vzpostavljanje odnosa med tistim, kar podjetje prodaja, in tem, kar stranke kupujejo. Zadovoljevanje potreb strank je osrednji del naše poslovne filozofije.

Predstavnici trgovine sonusart.hr na podelitvi nagrad Web trgovac godine 2018

2. Kako se boste v 2018 razvijali, da bo vaša spletna trgovina v prihodnje še boljša?

Želje in potrebe kupcev se spreminjajo iz dneva v dan in pravi izziv je biti v koraku z njimi. Vedno se trudimo izpolniti pričakovanja kupcev, to pa vključuje tudi poskuse preseganja teh pričakovanj. Izboljšanje kakovosti naših storitev in krepitev zvestobe naših kupcev sta nujni pogoj za prihodnost. Poleg dela na izgledu in vizualni identiteti naše trgovine bomo pozorno spremljali našo konkurenco ter družbene in tehnološke spremembe, ki nas na področju spletne trgovine čakajo v prihodnosti.

3. Kaj so po vašem letos ključni izzivi v ecommercu?

Internet predstavlja najmočnejši medij današnjega časa. Globalna tehnologija napreduje z neverjetno hitrostjo, vsakodnevno se soočamo s številnimi inovacijami in spremembami v procesu globalizacije. Če želimo preživeti, se moramo znati prilagoditi globalnim trgom. Čeprav je število uporabnikov spletnih trgovin v stalnem porastu, še vedno obstaja velik delež ljudi, ki iz različnih razlogov, kot sta strah in skepticizem, zavrača spletno nakupovanje. Vse to predstavlja izzive, s katerimi se bomo soočali v prihodnje.

“Predpogoj uspeha na trgu je vzpostavljanje odnosa med tistim, kar podjetje prodaja, in tem, kar stranke kupujejo. Zadovoljevanje potreb strank je osrednji del naše poslovne filozofije.”

4. Kaj je za vas najbolj pozitivna plat tekmovanja Web trgoac godine? Kakšno dodano vrednost prinaša trgovcem in kakšno potrošnikom?

Tisto, kar bi izpostavili kot ključno prednost tega tekmovanja, je merjenje kakovosti dela in priznanje ne samo s strani vodilnih ecommerce strokovnjakov, temveč tudi samih kupcev in uporabnikov. Prav mnenje in končno zadovoljstvo teh je primarni cilj in glavna naloga našega poslovanja. Področja, ki se ocenjujejo v okviru procesa izbire zmagovalcev, kot so uporabniška izkušnja in varnost potrošnikov, so glavni pokazatelji politike poslovanja vsake spletne trgovine, zato je to tekmovanje izjemnega pomena.

Vas zanima več?