8. marec, dan žena. Dan, ki je posvečen ženskam, in ki nas navdihuje k temu, da soustvarjamo družbo, v kateri velja enakost. Dan žena pa je tudi praznik, ki podjetja in blagovne znamke ter celotno marketinško industrijo postavi v tekmo za najboljšo kampanjo.

Podjetja in agencije združijo moči in ustvarijo lepo vsebino z enostavnimi sporočili, ki se oddaljujejo od perfekcije. Nekatere kampanje so navdihujoče, druge zabavne. Njihov cilj pa je enak: ujeti oko potrošnika in izraziti podporo ženskam.

Top 3 kampanje po našem izboru

Izbrali smo nekaj zanimivih kampanj različnih blagovnih znamk, ki so v zadnjih letih skušale opomniti na moč in lepoto žensk – na vse njihove dosežke, na ekonomsko, politično in socialno enakopravnost v družbi ter na njihovo pomembno vlogo, ki jo imajo v družini.

1. DOVE – REAL BEAUTY SKETCHES

Skozi desetletja je družba določala, kaj je lepo in kako mora ženska izgledati. Prav zato so ženske občutile močan pritisk, da morajo biti vedno popolne. Visoka pričakovanja so privedla do različnih stisk, hkrati pa vplivala tudi na mlajše deklice, ki so hrepenele po težko dosegljivih standardih.

Dove je v kampanji izpostavil različne ženske in njihovo mnenje o sebi, o lastnem telesu. Takšne, kot so se opisale, je skiciral FBI forenzik. Nato pa je skiciral še en njihov portret, tokrat narisan na podlagi opažanj drugih. Slednji se je izkazal za precej bolj pozitivnega in hkrati razkril slabo samopodobo žensk.

Ta čustvena kampanja je pokazala, kako ženske vidijo sebe in kako jih vidijo drugi ter kako slaba samopodoba žensk vpliva na njihova življenja. Dove je z jasnim sporočilom spodbudil ženske, da začnejo živeti boljše življenje. Njihova lepota naj bo vir samozavesti, in ne stiske.

2. PAYPAL – BALANCE FOR BETTER

Leta 2019 je PayPal za dan žena lansiral kampanjo #BalanceForBeter in spodbudil k bolj uravnoteženemu razmerju med spoloma.

Ustvarili so video z uspešnimi poslovnimi ženskami, ki delujejo na vodilnih položajih. Govorile so o tem, kako je biti ženska v poslovnem svetu, in podale številne nasvete za druge podjetnice. Celotno zasnovo in produkcijo videa je pripravila ekipa žensk, ki je dokazala, da same zmorejo vse.

V času kampanje je PayPal donirali organizacijam, ki pomagajo ženskam po svetu, kupci pa so s PayPalom plačevali za nakupe v podjetjih, ki jih vodijo ženske.

3. LINKEDIN – WE CAN DO IT

LinkedIn je lansko leto pripravil prvo kampanjo za mednarodni dan žena. Zbral je številne influencerje in pozval svoje sledilce, da so z deljenjem vsebine izrazili pomoč in podporo ženskam.

Kampanja se je nanašala na podatke LinkedIn-a, in sicer, da je Covid-19 pošteno vplival na kariero žensk. Predstavili so različne zgodbe sedmih žensk, ki so prihajale z vseh koncev sveta. V videu so govorile o svojih dvomih, strahovih in čustvenih stiskah, ki so jih občutile med pandemijo.

Glavno sporočilo kampanje je bilo, da v tej situaciji niso same. Da s pomočjo drug drugega zmoremo vse.

Kako 8. marec praznujemo na Ceneje.si?

Kako izraziti hvaležnost in pokazati ženski, da jo imate v mislih? Izbira pravega darila nikakor ni enostavna. Sploh, če se vam zdi, da ima ženska že čisto vse. Vseeno razmislite o atraktivnem in predvsem uporabnem darilu, ki jo bo navdušilo in očaralo. Na Ceneje.si smo ustvarili novo podstran , kjer najdete popoln izbor vseh daril, ki jih lahko podarite ob dnevu žena.

Kako nakupovati? Najprej razmislite, komu kupujete darilo. Je to vaša partnerica, mama, morda prijateljica? Pomembna je osebnost ženske. Potrebujete nekaj za karizmatično in energično žensko, ki obožuje modo, ali pa nekaj za umirjeno poslovno žensko, ki se v prostem času rada sprosti ob dobrem romanu? Podarite nekaj, kar ženska potrebuje. Prisluhnite ji, morda vam bo že sama dala kakšen namig, lahko pa vam pomagamo tudi mi.

Kako komunicirati v času dneva žena?

Uredite spletno stran

Bannerji ali landing page na spletni strani so odlična rešitev, da vaše podjetje izrazi podporo ženskam. Ustvarite vsebino, ki je namenjena le njim.

Bodite prisotni na družbenih omrežjih

Optimizirajte svojo prisotnost na družbenih omrežjih in promovirajte dan žena. Pokažite sledilcem, da vam je mar za ženske. Prav tako lahko objavite fotografije vseh (ali izbranih) žensk, ki so zaposlene v vašem podjetju, in jim s takšno izpostavitvijo pokažete, da jih cenite.

Ustvarite video

Če vam objava fotografij pomaga izraziti vaše misli, je video tisti kanal, preko katerega gledalec lahko te iste misli tudi občuti. Video s čustveno in globoko vsebino lahko pusti dober dolgotrajen vtis in ustvari pozitivno podobo blagovne znamke.

Organizirajte konferenco ali posnemite podcast

Ena izmed idej za marketinško kampanjo je tudi povabilo blogerk in predstavnikov organizacij na pogovor o vlogi, ki jo imajo ženske v družbi. Pogovor lahko izvedete v živo, ga delite na vseh kanalih, lahko pa je tudi v obliki podcasta. Tovrsten način komunikacije bo vašemu podjetju pomagal stopiti v stik s ciljno skupino, hkrati pa boste na spletu pustili bolj personalizirano sporočilo.

Pripravite posebno ponudbo

Namen dneva žena je, da se na ta dan prav vsaka ženska počuti posebno. K nakupu ji dodajte majhno presenečenje ali pa omogočite poseben popust, ki bo na ta dan privabil več kupcev.

Delujte kot odgovorno podjetje, ki mu je mar. Podjetje, ki prepozna pomembno vlogo žensk in praznuje skupaj z njimi.