
Podjetja, ki nastopajo na spletnem marketinškem ekosistemu imajo na voljo veliko število orodij za pridobivanje strank. Tukaj so vaši vsakdanji Google oglasi v iskalnem omrežju, oglasi v prikaznem omrežju z velikim dosegom in tradicionalno nižjimi konverzijami ter Facebook oglasi, katerih uspeh temelji na učinkovitih grafikah in jasni ponudbi protivrednosti.
Kaj pa vsi tisti, ki nudite prilagodljive izdelke, in storitve, ki so močno odvisni od potreb vaših strank? Kakor hitro nudimo prilagojene izdelke ali storitve po meri, pridemo do neizogibnega dejstva, da je potrebno vzpostaviti komunikacijo s stranko in razumeti njene želje in potrebe.
Uporabimo Facebook Lead Ads oglase v kombinaciji z učinkovito CRM strategijo
Facebook Lead ads oglasi niso nič novega. So z nami že nekaj časa, ampak še zmeraj ne uživajo iste prepoznavnosti kot klasični Facebook oglasi. Seveda je razumljivo, da bomo izdelek s fiksno obliko ali storitev s fiksno izvedbo enostavneje prodali s takšnim oglasom. Se pa stvari zapletejo, ko želimo predstaviti izdelek, ali storitev, ki omogoča široko paleto prilagoditev, ki temeljijo na željah in preferencah naših strank.
Takrat enostaven oglas s sporočilom “Popolnoma prilagodljivo” lahko deluje, toda – kaj se zgodi, ko vaša pristajalna stran ne prikaže prave prilagoditve? Takrat lahko izgubite potencialno konverzijo kljub temu, da bi stranki lahko nudili točno to, kar potrebuje.
In zakaj se splača uporabiti te oglase? Mogoče zaradi 2 % boljše konverzije klika v lead v primerjavi s klasičnimi pristajalnimi stranmi po podatkih wordstream.com.
Ponudimo personalizirano izkušnjo v zameno za konkreten kontakt
Veliko podjetij (pred vsem v B2B segmentu) polaga svoje upe na pristajalne strani z željo, da ustvarijo bazo kvalificiranih leadov, ki prepoznajo vrednost v njihovi predstavitvi. Prava predstavitev izdelkov ali storitev, idealna grafična oblika za vaš segment obiskovalcev, hitro nalaganje strani in jasen call to action so faktorji, ki jih morate optimizirati za doseganje dobrih konverzij. Da izpolnite vse te pogoje, boste porabili kar nekaj časa in denarja.
In ko rečemo – kar nekaj denarja, lahko cene za polno prilagojeno, multivariatno testirano in dinamično generirano pristajalno stran sežejo vse do $5000 po podatkih .
Lahko pa samo pošljete vaš obrazec za povpraševanje v svet pred točno izbrano ciljno publiko na Facebooku. In v osnovi je točno to funkcija Facebook Lead oglasa. Na platformi, ki je vnaprej optimizirana za hitrost in mobilni prikaz, lahko zelo kvalitetno določenim segmentom pošljete oglas, ki omogoča, da od vas pridobijo personaliziran izdelek ali storitev po meri.
Konverzije na mobilnih kanalih so po podatkih med najnižjimi, kljub temu, da imajo enega izmed največjih dosegov.
Ne le, da boste s takšnim oglasom dosegli več potencialnih strank, poleg tega boste stranki omogočili, da skozi lead obrazec vnaprej pove, česa si želi. S tem lahko pripravite ponudbe po meri, preskočite tisti del prodajnega pogovora, ko “tipate” okrog tega, kaj lahko in česa ne smete ponuditi stranki, ali pa stranko vključite v t.i. nurture kampanjo in ponudite več informacij o vaših izdelkih ter storitvah, še preden pristopite z vašo personalizirano ponudbo.
80 % strank bo namreč raje nakupovalo pri ponudnikih, ki jim nudijo personalizirano izkušnjo ter 91 % strank bo raje opravilo nakup pri ponudnikih, ki ponujajo njim relevantne izdelke ali storitve. Pri takšnih statistikah si ne moremo privoščiti nepoznavanja strank. (Vir: )
V naslednjem koraku lahko s pomočjo pridobljenih leadov zgradite zelo natančen seznam kupcev, ki jih v naslednji fazi uporabite kot osnovo za vaš “1 % lookalike audience” v nadaljnjih Facebook Leads kampanjah in tako še bolje fokusirate svoje oglase.
Vključite vaš CRM in pričnite s personalizirano prodajo za vaše stranke
Pridobivanje novih strank pa ni vse. Da boste dosegli začrtano prodajo, bo potrebno vaše novo pridobljene potencialne stranke zbrati na enem mestu, organizirati podatke, pričeti s segmentacijo in razvrščanjem v prilagojene nurture kampanje in mailinge ter pripraviti ponudbe po njihovih specifikacijah.
Vse to je del vaše CRM strategije. Izvedba tega dela je lahko dokaj zamudna, če za to ne uporabimo prave rešitve. Idealna predlagana rešitev v tem primeru je uporaba sistema Intrix , ki med svojimi novimi funkcionalnostmi nudi integracijo s Facebook Lead oglasi.
Vse podatke o novi prodajni priložnosti skupaj z odgovori stranke iz lead oglasa sedaj avtomatsko pridobite v vaš CRM na enem mestu. Od tukaj naprej lahko s pomočjo pametnih filtrov stranke v nekaj klikih segmentirate, razvrstite v mailing in nurture kampanje s pomočjo naprednih integracij z mailing ali marketing automation orodji kot so Mailchimp, Salesmanago, Hubspot, Salesqueze, Campaign Monitor …
Olajšajte prodajo in pridobite točne podatke, ki pomagajo pri ohranjanju stranke
Prodajna ekipa lahko glede na vaš specifičen prodajni proces pridobi avtomatizirana obvestila in naloge, da bo prodaja potekala hitro in zanesljivo, brez enega zgrešenega leada. Ne le, da lahko s takšnim pristopom povečate uspešnost vaše prodaje kar do 40 %, temveč boste lažje zgradili bazo zvestih strank, ki se bodo vračale znova in znova in prispevale k dolgoročni poslovni uspešnosti.
Komu priporočamo integracijo Facebook lead oglasov in Intrixa?
Kot posebno ponudbo ob zagonu nove funkcionalnosti v sistemu Intrix vam podjetje Intera nudi brezplačni 30-minutni posvet s CRM svetovalcem. Preverite učinkovitost vaše strategije in pričnite z digitalizacijo ter avtomatizacijo poslovanja od prvega stika do prodaje.
Priporočamo jo vsem B2C podjetjem in predvsem vsem, ki se zavedate pomena digitalizacije svojih poslovnih procesov. Namenjena je tistim, ki želijo na uspešen način preskočiti vse izzive generiranja ter negovanja leadov ter tistim, ki se želijo uspešno prilagajati spreminjajočim se nakupnim navadam, da ohranjajo konkurenčnost na novem digitalnem trgu.