S tem, ko podjetja vstopajo na mednarodne trge, lahko dostopajo do večje baze strank, diverzificirajo svoje prihodkovne tokove in zmanjšajo odvisnost od lokalnih gospodarskih razmer. Ta globalna prisotnost lahko izboljša prepoznavnost blagovne znamke in konkurenčnost, saj podjetjem omogoča izkoriščanje različnih tržnih dinamik in potrošniških preferenc. Z napredkom tehnologije in logistike lahko podjetja zdaj učinkoviteje premagujejo zapletenosti mednarodne trgovine, kar čezmejno e-trgovino naredi za izvedljivo in donosno strategijo rasti.
Z rešitvami, ki jih ponuja podjetje Expandeco pa je to mogoče zdaj že čist prav vsakemu trgovcu. Ni vam namreč treba odpreti podjetja v tujini ali zaposlovati lokalnih ljudi. Njihova 70-članska mednarodna ekipa pomaga e-trgovinam z lokalnimi naslovi pri obdelavi vračil, s strokovno in prilagojeno podporo strankam ter lokalizacijo njihove e-trgovine, da se v njej počutijo kot doma.

Lahko odkljukate naslednje?
✅ Prepoznamo skrbi potrošnikov
Naslovite skepticizem kupcev in manj razumevajoče odnose do čezmejnih nakupov.
✅ Odgovorimo na specifične skrbi
Ustrezno odgovorite na najpogostejše težave, povezane z mednarodnim nakupovanjem.
✅ Trgovino prilagodimo ciljnemu trgu
Pojdite dlje od standardnih pretvorb valut in profesionalnih prevodov vsebin.
✅ Izvajamo testne nakupe
Preverite natančnost e-pošte in uporabniško izkušnjo.
✅ Preverimo lokalne preference glede plačil in dostave
Prilagodite svoje metode plačila in dostave lokalnim tržnim standardom.
✅ Upoštevamo kulturne običaje
Optimizirajte pasice, oglase in fotografije izdelkov za lokalne običaje.
✅ Dejavnosti prilagodimo svojemu koledarju
Sinhronizirajte dejavnosti trgovine z lokalnimi prazniki in dogodki.
Morali jih boste, če želite zagotoviti uspeh svoje spletne trgovine, ko se boste širili. K sreči pa to ne boste rabili storiti sami!

Podjetje Expandeco je sodelovalo z mnogimi uspešnimi blagovnimi znamkami, kot so: Klarstein, Bibloo, Holokolo, Dedoles, Libristo, Kulina, Astratex in celo Notino, če jih naštejemo le nekaj. In naj vam povemo, iz tega, kar smo prebrali, so vsi trpeli zaradi podobnih napak kot mnoge manjše spletne trgovine. Torej ni, da bi nekako razvozlali kodo, ampak so samo imeli pravega zaveznika ob pravem času.
Pri Expandecu so te zgodbe o uspehu tudi objavili in si jih lahko prosto preberete: expandeco.com/en/case-studies
Pomagajo vam tudi identificirati ključne dejavnike, ki prepričajo kupce v določenih potencialnih državah, kam bi se lahko razširili. Expandeco vam torej pomaga prepoznati lokalne posebnosti, ki bi jih sami hitro spregledali, saj vsi prvotno gledamo iz okvirja lokalnega razmišljanja.

Na primer: “V državah, kot sta Romunija ali Bolgarija, kljub razvitim elektronskim plačilom nekateri kupci še vedno raje uporabljajo tradicionalne bančne prenose. Pričakujejo lokalno številko računa, da se izognejo provizijam za mednarodne transakcije. Pri Expandeco pomagamo spletnim trgovinam vzpostaviti lokalne bančne račune v državah prodaje, kar povečuje zaupanje kupcev in odpravlja skrbi glede provizij in pretvorb valut ter pospešuje čas knjiženja sredstev,“ pravi Natalia Leonard, vodja prodajnih računov pri Expandeco.
Želite izvedeti več o prvih korakih do uspešne širitve e-trgovine?
Jana Reberšak, vodja B2B partnerstev pri Expandeco, se nam bo pridružila v sredo, 26. marca, na zelo informativnem webinarju, kjer bomo razpravljali o glavnih ključnih spoznanjih iz uspešnih zgodb Expandeco z zelo uspešnimi blagovnimi znamkami z velikimi proračuni in manjšimi blagovnimi znamkami z ustrezno velikimi viri. Skupaj z našim regionalnim strokovnjakom Janezom Lipecem, vodjo prodajne ekipe Ceneje!, ki pozna glavne težave lokalnih trgovcev, ki želijo širiti svoje poslovanje v tujino, vam bomo zagotovili vsa orodja, ki jih potrebujete za začetek dela na širitvi vaše spletne trgovine že naslednji dan!