[INTERVJU] Gizzmo.si – prejemnik nagrade Web Champion Award 2017

451

28. novembra se je na konferenci Ecommerce Day 2017 zaključilo največje regijsko ecommerce tekmovanje Spletni trgovec leta 2017. Glavno nagrado za večje spletne trgovce, Web Champion Award, je prejela spletna trgovina gizzmo.si, ki je poleg tega osvojila tudi nagrado strokovne komisije ter nagrado v svoji kategoriji, Category Award, Telco & Mobile. O tem, kaj je skrivnost njihovega uspeha, smo se pogovarjali z Žigo Kramperškom, vodjo razvoja poslovanja.

Kaj je bilo po vašem mnenju odločilno, da ste prejeli eno od glavnih nagrad tekmovanja Spletni trgovec leta 2017?

Zasluge za nagrado pripisujem predvsem vlaganju v hiper-odzivno in strokovno podporo uporabnikom pred in po nakupu in dejstvu, da nam je kljub hitri rasti uspelo vseskozi zagotavljati visoko raven storitve ter povečevati stopnjo povratnih strank. Uspešnosti botruje tudi odzivnost pri posodabljanju ponudbe in razvoj lastnih blagovnih znamk z zelo konkurenčnimi izdelki. Svoj delež so prispevali tudi novi prijemi na področju vsebinskega marketinga in hitra posvojitev novih kanalov za doseganje strank, kot je Facebook Messenger.

“Kljub hitri rasti nam je vseskozi uspelo zagotavljati visoko raven storitve ter povečevati stopnjo povratnih strank.”

Katere lastnosti vas ločijo od konkurentov? Kako skrbite za zadovoljstvo vaših kupcev?

Od konkurentov nas loči predvsem naša garancija zadovoljstva, ki je ne uporabljamo le kot instrument za pospeševanje prodaje, ampak jo zelo resno udejanjamo tudi v praksi. Vsaki morebitni slabi nakupni izkušnji se posvetimo individualno in naredimo vse, da jo preobrazimo v dobro. Hkrati si konstantno prizadevamo uspešno združevati online in offline nakupno izkušnjo z našimi posodobljenimi digitalnimi prodajnimi centri v Ljubljani in v Celju.

Kakšni so po vašem mnenju učinki sodelovanja v tekmovanju Spletni trgovec leta in kakšno dodano vrednost prinaša trgovcem? 

V tekmovanju Spletni trgovec leta smo prisotni že od začetka v letu 2013, saj nam vsako leto ponudi zunanji strokovni vpogled v pomanjkljivosti trgovine in možne izboljšave. V zadnjem letu in pol pripravljamo korenito prenovo lastnega informacijskega sistema za spletno prodajo, ki jo pričakujemo v začetku prihodnjega leta. Poleg naprednejšega sistema za lokalizacije – trenutno smo namreč prisotni na 6 trgih in večinsko prodajo že dosegamo v tujini – bo vključevala tudi mnogo prilagoditev in popravkov, med drugim tudi iz naslova poročil v okviru tekmovanja Spletni trgovec leta.

“Tekmovanje Spletni trgovec leta uspešno izpostavi možnosti izboljšav pri vsakem trgovcu posamezno.”

Zakaj menite, da bi se morali slovenski spletni trgovci udeležiti tekmovanja?

Tekmovanje uspešno izpostavi možnosti izboljšav pri vsakem trgovcu posamezno, dodatno iniciativa Shopper’s Mind tekom celega leta skrbi za kakovostne vsebine z ecommerce področja in tako uspešno pospešuje razvoj panoge v regiji. Na samem dogodku smo v zadnjih letih deležni zelo relevantnih predavanj s strani vrhunskih strokovnjakov, hkrati pa dogodek preko mreženja omogoči tudi nova poznanstva in možnosti sodelovanj.

Vas zanima več?