[#STL2018] 1nadan.si: “Spletna trgovina se bo razvijala v smeri želja in potreb kupcev”

683

14. novembra se je na konferenci Ecommerce Day 2018 zaključilo največje regijsko ecommerce tekmovanje Spletni trgovec leta 2018.

Spletna trgovina 1nadan.si je osvojila nagrado v kategoriji skupinskih nakupov in storitev, Category Award Group Purchases & Services. Več o tem, kaj je bilo ključno za zmago, kakšna je vizija podjetja in kako se ecommerce področje razvija v Sloveniji, si preberite v intervjuju z Dinom Ivanom Tot, direktorjem F1 Holding d.o.o.

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kaj je bilo po vašem mnenju ključno za vašo zmago na izboru Spletni trgovec leta 2018? Kaj vas razlikuje od konkurence?

1nadan vsakodnevno omogoča uporabnikom pestro izbiro novih ponudb turističnih aranžmajev, drugih storitev in izdelkov, ki jih postavlja na spletni portal z razlogom, da zvestim kupcem predstavi ugodne možnosti izbire storitev in izdelkov. Ključno nam je reagirati na zahteve in želje strank, katere se trudimo uresničiti in jih upoštevamo pri nadaljnjem poslovanju.

Ker pa smo našo ponudbo želeli približati tudi tistim, ki se ne poslužujejo nakupov preko spleta, smo možnost nakupa kuponov omogočili tudi preko verige več kot 1000 off line prodajnih mest, ki med drugim zajemajo: vse Petrol bencinske servise, OMV servise z Multi Točko, Trafike 3DVA in KIOSKe Delo Prodaja.

Ena izmed naših prednosti pa je tudi brezplačna 1nadan.si mobilna aplikacija, ki uporabniku omogoča, da ima kupone vedno pri roki, poišče najbližjo lokacijo storitev,…in vrsto drugih ugodnosti, ki jih aplikacija omogoča.

Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018
Kakšna je vizija razvoja vaše spletne trgovine za leto 2020?

Spletna trgovina se bo razvijala v smeri želja in potreb kupcev. Plačilne metode morajo postati tako enostavne da jih kupec v procesu nakupa sploh ne opazi in nehajo biti faktor padca konverzije. Cena bo še vedno pomemben faktor v nakupni odločitvi.

“Cena bo še vedno pomemben faktor v nakupni odločitvi.”

Ecommerce Day 2018
Kakšen je pomen ecommerce področja v Sloveniji?

Ecommerce v Sloveniji predstavlja veliko utež na pozitivni strani tehtnice. Lažje je dostopati do informacij, izdelkov in storitev preko spletnih strani podjetij. Tako je tudi veliko enostavnejše kupovati le s klikom in če je potrebno, reševati naročila le z elektronsko pošto. Zato je bolje imeti enostaven pregled spletne strani, kjer so informacije jasne, saj si želimo, da čim manj prihaja do napak. Pomembno je imeti podporo strankam in se jim posvečati, kot bi to bilo v primeru fizične trgovine. Spletna trgovina je precej boj fleksibilna in časovno odzivna kot klasična, saj lahko novo informacijo do uporabnikov prenesemo praktično takoj. To je pomembno tako za ponudnike, ki lahko celotno kampanjo lansirajo iz danes na jutri, kot tudi za kupce, ki jih informacije s poslanim Newletterjem dosežejo praktično instantno. Glede na digitalizacijo v zadnjih desetletjih pa smo praktično vsi nenehno online in naročeni na informacije, ki nas zanimajo na različnih kanalih.

Vas zanima več?