Majhne stvari, ki naredijo veliko spremembo. V članku smo zbrali ideje za majhne detajle, ki lahko naredijo veliko razliko.
KAKOVOSTNE FOTOGRAFIJE
Bodimo iskreni, vsi kupujemo z očmi, zato je danes še toliko bolj pomembno zavedanje, da nihče ne bo kupil artikla preko spleta, brez da bi si prej ogledal fotografije. Ne uporabite zgolj produktnih fotografij vašega artikla, dodajte tudi fotografije izdelka v uporabi, tako si lahko kupci lažje predstavljajo, kako je vaš izdelek mogoče uporabljati. Ljudje si zapomnijo 80 % tistega, kar vidijo, in samo 20 % prebranega. Velike fotografije izdelkov in odličen dizajn sta dve glavni področji, na kateri se je smiselno osredotočiti, če želite imeti privlačno spletno mesto.
• Uporabite zelo svetlo, neizrazito ozadje, da izdelek izstopa,
• omogočite povečavo dela produkta, da bodo vaše stranke videle vse podrobnosti,
• zagotovite fotografije izdelkov iz vseh zornih kotov,
• investicija v dobre fotografije se vedno izplača.
DODELANI OPISI IZDELKOV
Pri spletnih nakupih se vaši obiskovalci/kupci po trgovini »sprehajajo« sami. Tam ni prodajalcev, ki bi jim pomagali in svetovali. Zato je ključno, da vaši opisi izdelkov delujejo kot vaši prodajalci. Besede in umetnost pisanja besedil so tiste, ki ljudi spremenijo iz obiskovalcev v kupce.
Predstavljamo vam seznam idej, ki pomagajo povečati število konverzij.
• Osredotočite se na prednosti, tj. kako izdelek olajša življenje stranki?
• Uporabljajte preproste besede in se izogibajte žargonu.
• Pišite kratke stavke za izboljšanje berljivosti.
• Ugotovite motivacijo ljudi za nakup vašega izdelka – uporabite povratno informacijo zadovoljnih kupcev.
• Pišite, kot bi običajno govorili v pogovoru.
• Povejte, zakaj je vaš izdelek boljši od konkurenčnega.
FANTASTIČNA PODPORA STRANKAM
Dejstvo je, da gre lahko v procesu nakupa, dobave ali uporabe na določeni točki nekaj narobe. Izdelki se zlomijo, morda imate težave s strežnikom ali težave z dostavo … Ne glede na vrsto težave morate biti pripravljeni na soočanje z nezadovoljnimi strankami. To je lahko ključni dejavnik za zadrževanje obstoječih in privabljanje novih strank, saj je danes blagovno znamko tako enostavno zamenjati. S široko uporabo družbenih omrežij pa se lahko novice o slabih izkušnjah strank hitro razširijo po trgu. Za boljšo izkušnjo obiskovalcem vaše spletne strani omogočite takojšnjo povezavo z oddelkom za pomoč kupcem ter pripravite in objavite podroben razdelek s pogostimi vprašanji, ki ga redno dopolnjujte. Pomembno je tudi, da dokument umestite na vidno mesto na spletni strani, kjer ga bodo obiskovalci zlahka našli.