Domov Oznake Brand performance insights

Oznaka: Brand performance insights

Sončna očala, maj 2021

Povpraševanje po sončnih očalih je zanesljiv pokazatelj bližajočega se poletja. Vsakoletni trend kaže, da je vrh interesa in nakupov sončnih očal, vedno dosežen meseca...

Kosilnice, maj 2021

Zanesljiv pokazatelj odprtja sezone piknikov in preživljanja prijetnih uric na domačem vrtu je zagotovo zvok kosilnic. Pomladno vreme vsako leto spodbudi kupce k intenzivnemu...

Uteži, april 2021

Tokrat smo se odločili, da prikažemo podatke o utežeh, saj so zelo zanimive zaradi lanskega nepredvidljivega leta. Tako vidimo neverjetno rast povpraševanja po utežeh...

Šolske torbe in nahrbtniki, april 2021

Povpraševanje po šolskih torbah in nahrbtnikih je bilo vedno predvidljivo - vrh je doseglo avgusta, tik pred začetkom šole. To kažejo tudi spodnji grafi...

Spletne kamere, april 2021

Kamere so postale nepogrešljivi pripomoček za opravljanje dela od doma ter šolanja na daljavo, povpraševanje v izrednih razmerah pa je občutno spremenilo dotedanje sezonske...

Električna kolesa, marec 2021

Na Ceneje.si in Shopper's Mind zaznavamo povečanje povpraševanja po električnih kolesih od meseca februarja pa vse do julija, vrh zanimanja po tovrstnih športnih pripomočkih...

Letne pnevmatike, marec 2021

Dvig povpraševanja po letnih pnevmatikah se v Sloveniji vsako leto začne že nekaj tednov pred iztekom zakonsko določenega obdobja uporabe zimskih pnevmatik. Kupci začnejo...

Do podatkov o sezonskih trendih nakupov igralnih konzol, VR očal in...

Prihaja sezona nakupov priljubljenih izdelkov, s katerimi se slovenski potrošniki radi obdarujejo v prazničnih decembrskih dneh. Nekatere si priskrbijo za lastno zabavo in preživljanje...

Enostaven vpogled v regijski ecommerce [BPI]

Ko se zunanji pogoji in razmere spremenijo, lahko tudi na nivoju posameznih kategorij znotraj določenega blagovnega segmenta opazujemo vzpostavitev in oblikovanje novih sezonskih trendov. Že...

Kategorija, ki je doživela predčasni val povpraševanja

V obdobju med marcem in junijem letošnjega leta smo zaradi spremenjene nakupovalne realnosti imeli možnost opazovati zanimiva gibanja povpraševanja v specifičnih blagovnih segmentih ter...