Domov Oznake Brand performance insights

Oznaka: Brand performance insights

Do podatkov o sezonskih trendih nakupov igralnih konzol, VR očal in...

Prihaja sezona nakupov priljubljenih izdelkov, s katerimi se slovenski potrošniki radi obdarujejo v prazničnih decembrskih dneh. Nekatere si priskrbijo za lastno zabavo in preživljanje...

Enostaven vpogled v regijski ecommerce [BPI]

Ko se zunanji pogoji in razmere spremenijo, lahko tudi na nivoju posameznih kategorij znotraj določenega blagovnega segmenta opazujemo vzpostavitev in oblikovanje novih sezonskih trendov. Že...

Kategorija, ki je doživela predčasni val povpraševanja

V obdobju med marcem in junijem letošnjega leta smo zaradi spremenjene nakupovalne realnosti imeli možnost opazovati zanimiva gibanja povpraševanja v specifičnih blagovnih segmentih ter...

Kdaj potrošnikom zvok in slika pomenita največ?

Kljub precejšnji negotovosti, ki so jim trenutno podvržene gospodarske predikcije, jih večina temelji na pričakovanju obrata v 2 do 3 mesecih in začetku ponovne...

Zakaj bomo potrošniki vedno kupovali izdelke, kot so prenosniki, televizorji in...

V preteklih tednih so se na celotni verigi vrednosti dogajale občutne spremembe, ki bodo še daleč v prihodnosti korenito vplivale na tok nakupovalnih procesov....

Povratek v šolo po novem razmišljanje o delu od doma

Še pred nekaj meseci bi si težko predstavljali današnjo realnost, stopnjo virtualizacije dela in izobraževanja, ki smo jo doživeli praktično čez noč. Spletno iskanje...

5 korakov za učinkovito pozicioniranje na Ceneje.si

Verjetno ni potrebno več poudarjati, da so se kupci že popolnoma prestavili na splet. Uporabniki so se zelo hitro prilagodili družbeni izolaciji, to pa...

Nakupno vedenje in (spletna) trgovina: reakcije “preudarnega” potrošnika – 2. del

V zadnji recesiji so se potrošniki odzvali v nekaj mesecih in dojeli novo realnost tudi tako, da so korenito spremenili taktike nakupovanja. Postali so...

Nakupovalne navade in (spletna) trgovina: pandemična realnost 1. del

Trgovina je izjemno dinamična dejavnost, spletna trgovina še mnogo bolj. A 12. marca je bila postavljena pred novo preizkušnjo. Z razglasitvijo epidemije smo lahko...

Kako negovati prepoznavnost svoje blagovne znamke in slediti rezultatom?

Graditev prepoznavnosti blagovne znamke spletne trgovine je dolgotrajen proces, ki zahteva premišljeno načrtovanje in izdelano strategijo vsakega spletnega trgovca. Vsi koraki nakupne poti vaših...