vracilo izdelka - obveznosti trgovca

Je postopek vračila izdelkov v vaši spletni trgovini skladen z zakonom? Preverite!

Pri spletnem nakupovanju gre za sklepanje pogodbe na daljavo med potrošnikom in podjetjem, ki ponuja organizirano prodajo na daljavo. Pri tem lahko pride do situacije, ko kupcu dostavljeno blago ne ustreza, zato ga želi vrniti....

INFOGRAFIKA: Katere oblike oglaševanja vam lahko najbolj izboljšajo prodajo?

Kot trgovce vas zagotovo zanima, kako oglaševanje in druge oblike spodbud (PR vsebine, direktni marketing in »point of sale« promocija) vplivajo na nakupno odločanje (spletnih) kupcev. Odgovore ponuja raziskava Shopper's Mind - sMind 2015, opravljena na splošnem...
nakupne navade fmcg

[FMCG] Razkrivamo, kako potrošniki kupujejo izdelke vsakdanje rabe!

Trgovino izdelkov za vsakdanjo rabo v zadnjem času zaznamuje posebna dinamika. Na portalu Shopper's Mind - sMind smo pred kratkim objavili primerjavo nakupnih navad med Slovenijo in Hrvaško, v tokratnem članku pa povzemamo ugotovitve nekaterih ključnih raziskav,...
kategorije na spletu

INFOGRAFIKA: Spletni primerjalniki postajajo eden glavnih virov informacij za kupce

V fazi raziskovanja pred nakupom se je uporaba spletnih iskalnikov od leta 2014 ponekod zmanjšala kar za 25 % točk, uporaba spletnih primerjalnikov ponudb pa je v nekaterih blagovnih skupinah narasla tudi za 10 odstotnih...
porast mobilnih placil

Ste prepričani, da v spletni trgovini ponujate prave načine plačila? 

Eden glavnih razlogov, da potencialni kupci zapustijo košarico, je pomanjkanje želenega načina plačila! Kot kažejo najnovejši podatki raziskave Shopper's Mind, skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev izbere plačilo po povzetju, kreditno kartico manj kot petina. (Ne)zaupanje...

Spletni nakupi v tujini: K tujim trgovcem predvsem po tehnične izdelke in oblačila

Slovenski spletni kupci smo bolj naklonjeni domačim trgovcem, a mednarodna konkurenca ne počiva. Kadar se za nakup obrnemo v tujino, tam najpogosteje kupujemo tehnične izdelke in oblačila, pri velikih tujih trgovcih nas privlačita predvsem...

Kako prodati milenijcem in kako baby boom generaciji?

Ne glede na to, ali prodajate na spletu ali v klasičnih prodajnih kanalih, ste zagotovo opazili, da se nakupne navade med različnimi generacijami pomembno razlikujejo. Kdo je vaša ciljna skupina? So to »baby boom-erji« ali...
cezmejna dostava

Obetajo se nižje cene čezmejne dostave – vas čaka več potencialnih kupcev iz tujine?

Nova EU uredba glede preglednejših storitev čezmejne dostave paketov, ki jo predlaga Evropska komisija, naj bi potrošnikom zagotovila nižje cene dostave v tujino, trgovcem pa več potencialnih kupcev. O novi evropski direktivi glede čezmejne prodaje...

[SVEŽE] Preverite, v čem so hrvaški spletni kupci drugačni od slovenskih!

Raziskava spletnega nakupovanja Shopper's Mind, ki poteka v partnerski izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon, je letos med januarjem in marcem na več kot 4.436 hrvaških uporabnikih spleta preverjala zadnje trende v njihovem nakupnem...
6-podrocij-slovenija-vs-eu

[INFOGRAFIKA] 6 področij spletne trgovine, kjer je Slovenija v vrhu EU!

Slovenija se po penetraciji spletnega nakupovanja sicer uvršča nekoliko pod povprečje EU skupaj z na primer Belgijo, Poljsko in Irsko, hkrati pa smo na tem področju bolj razviti kot številne druge evropske države, med...

ZADNJE OBJAVE