6 ključnih ecommerce trendov v 2018

O 3 glavnih trendih na slovenskem ecommerce trgu smo na portalu Shopper's Mind Slovenija že pisali, tokrat pa povzemamo 6 globalnih trendov, ki jih v letošnjem letu napovedujejo strokovnjaki. Med njimi so na primer t.i. glasovni...

[SVEŽE] Preverite, v čem so hrvaški spletni kupci drugačni od slovenskih!

Raziskava spletnega nakupovanja Shopper's Mind, ki poteka v partnerski izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon, je letos med januarjem in marcem na več kot 4.436 hrvaških uporabnikih spleta preverjala zadnje trende v njihovem nakupnem...

Trgovcem se v januarju obeta prepoved zaračunavanja provizij za plačila s kreditno kartico!

V decembru smo že pisali o svežnju novih EU pravil s področja spletne trgovine, ki naj bi poskrbela za večjo zaščito potrošnikov, novo leto pa je prineslo še nekatere dodatne spremembe evropske zakonodaje. Med...
TrendKiwi-šolske potrebščine 2016

[TrendKiwi] Poleti pričakujemo 200% povečanje povpraševanja po šolskih potrebščinah!

TrendKiwi analize ponujajo vpogled v trende sezonskih blagovnih skupin in napovedi zanimanja potrošnikov za lažje načrtovanje prodajnih in oglaševalskih aktivnosti. Z zaključkom šolskega leta se je pričel prvi val nakupov šolskih potrebščin. Na portalu za primerjalno nakupovanje...

INFOGRAFIKA: Katere oblike oglaševanja vam lahko najbolj izboljšajo prodajo?

Kot trgovce vas zagotovo zanima, kako oglaševanje in druge oblike spodbud (PR vsebine, direktni marketing in »point of sale« promocija) vplivajo na nakupno odločanje (spletnih) kupcev. Odgovore ponuja raziskava Shopper's Mind - sMind 2015, opravljena na splošnem...

[TUJINA] 40 hrvaških inšpektorjev za ecommerce je že na terenu!

Hrvaška je v začetku leta napovedala stroge kazni za spletne trgovce, zdaj pa se je projekt vzpostavitve sistema nadzora spletnega poslovanja CRO E-COM dejansko zaključil in 40 na novo usposobljenih ecommerce inšpektorjev je že...

6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...

Osnove lead generation-a in kako jih izkoristiti v vaši spletni trgovini

Se vam dogaja, da v vašo spletno trgovino uspešno pridobivate nove obiskovalce, vendar jih ne znate prepričati v nakup? Rešitev ponuja t.i. lead generation! Spoznajte osnove tega procesa in povečajte konverzijo potencialnih strank v...
naprave v nakupnem procesu

INFOGRAFIKA: Slovenci pred nakupom raziskujemo na računalnikih in mobilcih

Podatki raziskave Shopper's Mind - sMind razkrivajo nakupne navade Slovencev - sodobni slovenski potrošniki vse bolj preudarno nakupujemo in v procesu raziskovanja pred nakupom za iskanje relevantnih informacij uporabljamo več različnih naprav. V nadaljevanju preberite več o nakupnih navadah...
generacije-nakupno vedenje

Na katere starostne skupine se morate osredotočiti v spletni trgovini?

Če se ukvarjate s spletno trgovino, verjetno dobro veste, da je za uspešno poslovanje ključna ustrezna definicija ciljnih skupin. Podatki raziskave Shopper's Mind 2015, ki je bila opravljena na več kot 33.000 slovenskih spletnih uporabnikih,...

ZADNJE OBJAVE