nazaj v solo_ena najpomembnejsih sezon

Nazaj v šolo! – ena najpomembnejših sezon v trgovinski dejavnosti

Tik pred vrhuncem povpraševanja po šolskih potrebščinah smo pripravili pregled nakupnega vedenja slovenskih potrošnikov in ugotovitve primerjali z analizo ameriškega trga, ki je bila objavljena na portalu Hubspot. V nadaljevanju preverite nekatere ključne podatke,...

INFOGRAFIKA: Veste, kako vam lahko splet pomaga izboljšati prodajne rezultate?

8 od 10 uporabnikov interneta v Sloveniji in na Hrvaškem se na spletu samostojno informira o izdelkih in storitvah, ki jih nameravajo kupiti. S tem se uvrščamo nad povprečje EU, v Sloveniji je v dveh...

5 načinov, kako izboljšati uporabniško izkušnjo v vaši spletni trgovini

Za potrošnike je lahko nakupovanje na spletu precej neosebno, saj manjka tista klasična nakupna izkušnja, ki vključuje sprehajanje po fizični trgovini, ogledovanje in tipanje izdelkov, posvetovanje s prodajalcem … Pa veste, da obstaja tehnologija,...
generacije-nakupno vedenje

Na katere starostne skupine se morate osredotočiti v spletni trgovini?

Če se ukvarjate s spletno trgovino, verjetno dobro veste, da je za uspešno poslovanje ključna ustrezna definicija ciljnih skupin. Podatki raziskave Shopper's Mind 2015, ki je bila opravljena na več kot 33.000 slovenskih spletnih uporabnikih,...
go-digital-tina-radojkovic

[GO DIGITAL] Tina Radojkovič: Digitalna realnost in marketinške rešitve

Na portalu Shopper's Mind – sMind smo pred kratkim objavili reportažo s predavanj Go Digital, ki jih organizira Gospodarska zbornica Slovenije. V prejšnjem članku smo opisali 5 napotkov mag. Darka Dujiča, kako se spoprijeti...

Znate izkoristiti prisotnost na spletu za svoj zaslužek?

Vedno več podjetij izkorišča priložnosti, ki jih ponujata spletna prisotnost in spletna trgovina tako znotraj države kot zunaj nacionalnih meja. Po podatkih Evropske komisije je število slovenskih podjetij, ki prodajajo na spletu, med leti 2013...
porast mobilnih placil

Ste prepričani, da v spletni trgovini ponujate prave načine plačila? 

Eden glavnih razlogov, da potencialni kupci zapustijo košarico, je pomanjkanje želenega načina plačila! Kot kažejo najnovejši podatki raziskave Shopper's Mind, skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev izbere plačilo po povzetju, kreditno kartico manj kot petina. (Ne)zaupanje...

INFOGRAFIKA: Katere oblike oglaševanja vam lahko najbolj izboljšajo prodajo?

Kot trgovce vas zagotovo zanima, kako oglaševanje in druge oblike spodbud (PR vsebine, direktni marketing in »point of sale« promocija) vplivajo na nakupno odločanje (spletnih) kupcev. Odgovore ponuja raziskava Shopper's Mind - sMind 2015, opravljena na splošnem...
nakupovanje na hrvaškem 2016

[RAZISKAVA SHOPPER’S MIND] Izjemno povečanje frekvence spletnega nakupovanja v Sloveniji in na Hrvaškem!

Novi podatki največje raziskave spletnega nakupovanja v regiji, Shopper’s Mind 2017, ki so bili prvič predstavljeni na konferenci Ecommerce Day 2017, razkrivajo podobnosti in razlike med slovenskimi in hrvaškimi spletnimi kupci ter s tem zagotavljajo edinstveno...

6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...

ZADNJE OBJAVE