nakupne navade fmcg

[FMCG] Razkrivamo, kako potrošniki kupujejo izdelke vsakdanje rabe!

Trgovino izdelkov za vsakdanjo rabo v zadnjem času zaznamuje posebna dinamika. Na portalu Shopper's Mind - sMind smo pred kratkim objavili primerjavo nakupnih navad med Slovenijo in Hrvaško, v tokratnem članku pa povzemamo ugotovitve nekaterih ključnih raziskav,...

5 ključnih dejavnikov rasti spletne trgovine – Slovenija vs. Hrvaška

Razumete, zakaj je prisotnost na spletu za trgovce danes obvezna? Na konferenci Ecommerce Day 2017, ki je potekala 5. aprila v Zagrebu, so predavali številni mednarodni strokovnjaki, ki so udeležencem predali edinstveno znanje s...

Mobilne naprave v prednakupni fazi skoraj prehitele računalnik! Ste pripravljeni?

Se dovolj zavedate vpliva mobilnih tehnologij na nakupno vedenje potrošnikov in na vaše poslovanje? Dve novi raziskavi o uporabi spleta in spletnem nakupovanju, Shopper's Mind 2016 in Consumer Barometer 2016, razkrivata, kje potrošniki iščejo informacije...

Iznos podatkov v tretje države in Ščit zasebnosti EU/ZDA – vse, kar morate spletni...

Ali vaše poslovanje vključuje prenos osebnih podatkov izven Evropske unije? Zakonodaja glede varstva osebnih podatkov se hitro spreminja in vse bolj zaostruje – ste prepričani, da poznate vsa pravila o iznosu podatkov izven EU?...

Število spletnih kupcev v EU se je v 10 letih podvojilo! Kakšni so izzivi...

Na voljo so sveži podatki raziskave Consumer Conditions Scoreboard 2017, ki kažejo neverjetno dinamiko v ecommercu. Število spletnih kupcev v EU se je v zadnjem desetletju skoraj podvojilo, vse več je tudi nakupov v...

6 načinov za povečanje zvestobe vaših kupcev

Eden ključnih dejavnikov uspeha v ecommercu je pridobivanje novih kupcev in spodbujanje obstoječih, da se redno vračajo v spletno trgovino. Da lahko to dosežete, morate trgovci poskrbeti, da izstopate med konkurenti. Ne veste, kako?...
naprave v nakupnem procesu

INFOGRAFIKA: Slovenci pred nakupom raziskujemo na računalnikih in mobilcih

Podatki raziskave Shopper's Mind - sMind razkrivajo nakupne navade Slovencev - sodobni slovenski potrošniki vse bolj preudarno nakupujemo in v procesu raziskovanja pred nakupom za iskanje relevantnih informacij uporabljamo več različnih naprav. V nadaljevanju preberite več o nakupnih navadah...

Kako prodati milenijcem in kako baby boom generaciji?

Ne glede na to, ali prodajate na spletu ali v klasičnih prodajnih kanalih, ste zagotovo opazili, da se nakupne navade med različnimi generacijami pomembno razlikujejo. Kdo je vaša ciljna skupina? So to »baby boom-erji« ali...

Je vaša spletna trgovina pripravljena na obisk inšpektorja?

Vaša spletna trgovina se lahko vsak trenutek znajde pod drobnogledom inšpektorja, ki preverja, ali izpolnjujete določila zakonodaje na področju spletnega nakupovanja. Ste prepričani, da imate na spletni strani vse ustrezno urejeno, da vas ne...

Sprejeta so nova EU pravila na področju spletne trgovine! Kaj to pomeni za vas?

Evropska unija, natančneje Evropski parlament, je novembra in decembra letos sprejel nekatere nove ukrepe, ki naj bi dodatno spodbudili spletno trgovino na področju EU in prinesli številne prednosti tako za potrošnike kot trgovce. Kljub...

ZADNJE OBJAVE