INFOGRAFIKA: Spletni primerjalniki postajajo eden glavnih virov informacij za kupce

2849

V fazi raziskovanja pred nakupom se je uporaba spletnih iskalnikov od leta 2014 ponekod zmanjšala kar za 25 % točk, uporaba spletnih primerjalnikov ponudb pa je v nekaterih blagovnih skupinah narasla tudi za 10 odstotnih točk. 

Slovenija je ena izmed vodilnih držav po vplivu spleta in na njem pridobljenih informacij o izdelkih in storitvah v prednakupnem procesu. Internet ima pri nas pomemben vpliv tako na spletne kot tradicionalne prodajne kanale in trgovinsko dejavnost v širšem smislu.

Raziskava Shopper’s Mind 2015 je preverjala načine informiranja slovenskih potrošnikov v nekaterih pomembnih blagovnih skupinah. Pokazala je, da se pred nakupom na spletu samostojno informira 80-90 % uporabnikov spleta. Iskalniki so v večini kategorij še vedno vodilni, vendar iz leta v leto izgubljajo na pomembnosti, medtem ko primerjalne platforme postajajo vse bolj relevanten vir informacij.

Kje na spletu slovenski potrošniki iščejo informacije za nakupe?

kako se Slovenci pred nakupom informiramo na spletu_2

Vir: Shopper’s Mind raziskava spletnega nakupovanja v partnerski izvedbi Ceneje in raziskovalne agencije Valicon, 2015, ob uporabi spletnega panela “JazVem”, n=5.055, uporabniki spleta

Primerjalne platforme so vir najbolj kakovostnih leadov za trgovce

Vodilni in največji portal za primerjalno nakupovanje v Sloveniji je www.ceneje.si, na katerem svojo ponudbo predstavlja že več kot 350 zadovoljnih trgovcev, v regiji preko 500.

Potrošnikom portal na enem mestu omogoča primerjavo in spremljanje ponudb različnih trgovcev, primerjavo izdelkov glede na lastnosti ter druge vsebine za preudarno nakupovanje.

Za trgovce na spletu in v fizičnih kanalih predstavlja urejen kanal, kjer lahko konkurirajo na transparenten način. Je vir najbolj kakovostnih prodajnih sledi, saj sodelujoči trgovci na mesečni ravni s svojo ponudbo nagovarjajo več kot pol milijona slovenskih potrošnikov, ki se nahajajo v zaključnih fazah nakupnega procesa.

spletni-primerjalniki
Vas zanima več?

Preverite tudi infografike:

OBJAVITE ODGOVOR

Please enter your comment!
Please enter your name here