[INTERVJU] URBAN CVEK odkriva, kako slovenski influencerji podpirajo spletne trgovce!

Influencerje odlikuje oseben odnos z občinstvom, kar prinaša svežino tudi v svet ecommerca. Običajno pri vplivanjskem marketingu ne gre za lastne produkte in storitve ‒ sami SO namreč produkt. Naraščajoča uporaba influencerskih kanalov v...

Embalaža: izzivi in rešitve prihodnosti

Mogoče nekaterim stvarem ne pripisujete prevelike teže, a ko gre za zadovoljstvo naših in vaših kupcev, je nedvomno potrebno več pozornosti nameniti celo najmanjšim detaljom. Širjenje: Vrhunski spodbujevalnik uspeha Obstajajo številne prednosti spletne prodaje. Od varčevanja...

[INTERVJU] Rebecca Hugo: Delo inštituta Baymard temelji na 42 000 raziskovalnih urah ecommerce uporabnosti

Prvič v Sloveniji! 14. 11. boste imeli na Gospodarskem razstavišču priložnost poslušati strokovnjakinjo z inštituta Baymard, ki vam bo na konferenci Ecommerce Day 2019 odkrila vse aktualne trende o uporabniški izkušnji. Preberite, o čem bo...

[INTERVJU] Andraž Repar: Podjetja pogosto podcenjujejo kompleksnost jezikov in razlike med njimi

Bliža se največji ecommerce dogodek v regiji in želimo vam predstaviti enega naših predavateljev, ki mu boste lahko prisluhnili 14. 11. na Gospodarskem razstavišču, in sicer soustanovitelja podjetja Aikwit, Andraža Reparja! Ste soustanovitelj prevajalskega...

Sezona prodaje telefonov in foto opreme je tu. Pometite s konkurenco!

Ali prodajate v svoji spletni trgovini foto opremo ali mobilne telefone? Za vas imamo prave informacije, ki jih enostavno morate poznati! Podatki z največjega slovenskega portala za primerjalno nakupovanje Ceneje.si temelijo na podlagi več kot...

[NE ZAMUDITE] Sezona za prodajo bazenov in opreme za kampiranje že v polnem teku!

Prodajate bazene ali opremo za kampiranje? Prihaja vaš čas. V tokratnem prispevku vam razkrivamo priložnost za povečanje prodaje in kako ujeti kupce v pravem trenutku. Spoznajte, kako biti na vrhu – vidni, prepoznavni in...

INSTAGRAM: ZLATA JAMA ZA SPLETNE TRGOVCE

Zakaj oglaševati na Instagramu? Na njem je že skoraj polovica vseh Slovencev, čedalje bolj pa pridobiva na vrednosti kot prodajni kanal. O tem, kako se lotiti Instagram oglaševanja in kakšni so primeri dobrih praks...

[INFOGRAFIKA] Spletni nakupi in mobilna plačila vse bolj priljubljena med Slovenci

Mastercard® v najnovejši raziskavi MasterIndex razkriva plačilne trende in navade Slovencev, starih med 18 in 55 let. Ključne ugotovitve so: Delež tistih, ki pogosto opravijo nakup preko spleta, se je od leta 2010 znatno povečal...
Sean Ellis v Sloveniji

[INTERVJU] Sean Ellis: “Growth hacking uporabljajo pametni marketinški strokovnjaki!”

Že poznate principe growth hackinga, ki pravijo, da je nenehno testiranje ključno za rast? Če v poslu ali pri razvoju produkta ne izvajamo testiranj, potem ne moremo rasti. Testiranja izvajamo na različnih nivojih našega produkta,...
Marketinška odličnost

[ZMAGOVALCI SMO] Marketinška odličnost: Kako smo postavili temelje za dobro zgodbo?

Z veseljem sporočamo, da smo zmagovalci med B2B podjetji na letošnjem izboru za nagrade marketinška odličnost, ki so jih podelili na slavnostni podelitvi na 24. Slovenski marketinški konferenci v Portorožu. S tem se uvrščamo...

ZADNJE OBJAVE