Spletni trgovec leta 2018, Ecommerce Day 2018

[#STL2018] Kmetijskaoprema.si: “Naše delo je pregledno, pošteno in osnovano na zaupanju”

14. novembra se je na konferenci Ecommerce Day 2018 zaključilo največje regijsko ecommerce tekmovanje Spletni trgovec leta 2018. Spletna trgovina kmetijskaoprema.si je osvojila nagrado v kategoriji specializiranih trgovin (Category Award Specialised Store). Več o tem,...
Ecommerce Day 2018

[#STL2018] Hajdi.si: “Če želiš v današnji sodobni ekonomiji uspešno poslovati, je prodaja preko spleta...

14. novembra se je na konferenci Ecommerce Day 2018 zaključilo največje regijsko ecommerce tekmovanje Spletni trgovec leta 2018. Spletna trgovina hajdi.si je osvojila glavno nagrado med manjšimi spletnimi trgovci, Web Challenger Award, poleg tega pa tudi...
Zaupanje

Kako povečati zaupanje potrošnikov?

Zaupanje v spletne nakupe iz dneva v dan bolj raste, kar kaže tudi podatek, da 85 % spletnih kupcev pri nakupu ni imelo nikakršnih težav. (Vir: SURS, 2016). To nas uvršča v sam vrh...
Embalaza

[INTERVJU] Majda Androjna (DS Smith): Embalaža je medij, ki neposredno komunicira s končnim uporabnikom

Potrošnik potrebuje le 7 sekund, da si ustvari prvi vtis o izdelku. Kaj pa je prva stvar, ki jo vidi nekdo, ki naroči izdelek preko spleta in prejme paket na dom? Embalaža. Le-ta ima...
Digitalni davek

Digitalni davek, ki je razdelil Evropo

Evropska komisija je marca letos predlagala nadgradnjo mednarodnega davčnega sistema in predlagala uvedbo novega, 3-procentnega davka na prihodek od prodaje korporacij z naslova digitalnega oglaševanja in posredniških storitev. Predlagana rešitev je revolucionarna, ker predvideva,...
Customer First

[INTERVJU] Zvjezdana Novak (JYSK):  Slovenski kupec dobro ve, kaj si želi in ne pristaja...

Živimo v dobi, v kateri se praktično vse lahko prodaja na spletu, zato ni nič nenavadnega, da se je tja 'preselila' tudi kategorija pohištva. Kakšni so ključni izzivi pri prodaji pohištva na spletu in kako...

[INTERVJU] Nives Markelj (Alpina): “Spletni nakupi obutve postajajo vse bolj premišljeni!”

Oblačila in obutev so poleg elektronike ena najbolj "spletno zrelih" kategorij izdelkov, v katerih je delež spletnih nakupov že relativno visok. Kaj so ključni izzivi pri selitvi prodaje na splet in kako Slovenci nakupujemo modne...

DIGITALIZACIJA POSLOVANJA: 4 koraki za uspeh in primer dobre prakse

Svetovna populacija znaša že skoraj 8 milijard ljudi in po podatkih Statiste je že polovica aktivnih uporabnikov spleta. Vse več podjetij razume, kako pomembno je, da pravočasno prilagodijo svoje poslovanje novi digitalni realnosti, a...

Inovativne dostavne rešitve in zakaj bodo te odločale o uspehu vaše spletne trgovine

Ecommerce okolje je izjemno konkurenčno in uspešnost spletne trgovine je odvisna od številnih dejavnikov, med katerimi je dostava ena najbolj ključnih. Potrošniki so vse bolj zahtevni, pričakujejo odlično nakupno izkušnjo in v primeru, da...

Se zavedate priložnosti, ki vam jih odpira spletna prodaja pohištva?

Spletni nakupi pohištva in opreme za dom skokovito naraščajo in številni trgovci so znali v pravem trenutku izkoristiti ta trend. Tudi vi prodajate takšne izdelke? Ni še prepozno – v članku spoznajte, kako in...

ZADNJE OBJAVE