5 stvari, ki jih morate spletni trgovci storiti pred dnevom žena

Približuje se mednarodni dan žensk, dan, ko se ustavimo in počastimo predstavnice lepšega spola. Skrbno izbrano darilce je le majhna počastitev naših dam, naj bi izbira čim lažja tudi z vašo dobro pripravo na dvig povpraševanja v zadnjih februarskih in prvih marčevskih dneh.  Se že pripravljate na posebne kampanje, možnosti izpostavitve in oglaševalske akcije? Na Ceneje.si namreč že opažamo dvig povpraševanja po parfumih, izbranih bonbonierah, izdelkih za nego telesa, verižicah in denarnicah … 

Imate primerna darila, ki bi se jih na svetovni dan žensk razveselila vsaka ženska, v svojem asortimanu tudi vi? 

Kontaktirajte prodaja@ceneje.si in izvedeli boste vse, kar morate vedeti za uspešno izpostavitev in možnosti oglaševanja.

Kako lahko spletni trgovci poskrbite za lep dan žena?

Naj vaši spletni kupci pri vas najdejo izdelek, ki ga bodo nato podarili najpomembnejšim ženskam v svojem življenju. Pripravite se lahko na različne načina, a tokrat vam bomo zaupali nekaj najučinkovitejših:

Uredite svojo spletno stran 

Bannerji ali landing page na spletni strani so odlična rešitev, da vaše podjetje izrazi podporo ženskam. Ustvarite vsebino, ki je namenjena le njim.

Bodite prisotni na družbenih omrežjih

Optimizirajte svojo prisotnost na družbenih omrežjih in promovirajte dan žena. Pokažite sledilcem, da vam je mar za ženske. Prav tako lahko objavite fotografije vseh (ali izbranih) žensk, ki so zaposlene v vašem podjetju, in jim s takšno izpostavitvijo pokažete, da jih cenite.

Ustvarite video vsebine

Če vam objava fotografij pomaga izraziti vaše misli, je video tisti kanal, preko katerega gledalec lahko te iste misli tudi občuti. Video s čustveno in globoko vsebino lahko pusti dober dolgotrajen vtis in ustvari pozitivno podobo blagovne znamke.

Organizirajte konferenco ali posnemite podcast

Ena izmed idej za marketinško kampanjo je tudi povabilo blogerk in predstavnikov organizacij na pogovor o vlogi, ki jo imajo ženske v družbi. Pogovor lahko izvedete v živo, ga delite na vseh kanalih, lahko pa je tudi v obliki podcasta. Tovrsten način komunikacije bo vašemu podjetju pomagal stopiti v stik s ciljno skupino, hkrati pa boste na spletu pustili bolj personalizirano sporočilo.

Pripravite posebno ponudbo za svoje kupce

Namen dneva žena je, da se na ta dan prav vsaka ženska počuti posebno. K nakupu ji dodajte majhno presenečenje ali pa omogočite poseben popust, ki bo na ta dan privabil več kupcev.

Delujte kot odgovorno podjetje, ki mu je mar za predstavnice nežnejšega spola. Podjetje, ki prepozna pomembno vlogo žensk in praznuje skupaj z njimi. Naj njihovi obdarovalci najdejo popolno darilo tudi med vašimi izdelki. Tu smo za vas in za vse dame sveta, ki se jih bomo na 8. marec spomnili – prodaja@ceneje.si.