Janko Medja iz LeanPay razkriva, kako do večjih vrednosti nakupovalnih košaric!

  Janko Medja iz podjetja LeanPay je vodja, strokovnjak za strateško planiranje in organizacijsko kulturo. S svojimi znanji na finančnem področju in široko mrežo kontaktov, zbližuje številne fintech podjetnike s perspektivnimi strankami ali partnerji. Vas zanimajo inovativni...

Web trgovac godine 2019 – to so najboljše spletne trgovine na Hrvaškem!

Na konferenci Ecommerce Day v Zagrebu se je s svečano podelitvijo nagrad zaključilo največje tekmovanje spletnih trgovcev v regiji, Web trgovac godine 2019, ki poteka v organizaciji Shopper’s Mind. Na tekmovanje se je prijavilo kar 195...

Vladimir Stanković razkriva ključne lastnosti današnjih digitalnih strokovnjakov

Vladimir Stanković je direktor trženja blagovnih znamk v spletni trgovini Camper, ki šteje več kot 400 trgovin v več kot 40 državah po svetu. V Zagrebu bo 17. aprila 2019 na konferenci Ecommerce Day...

[INTERVJU] Tomáš Braverman: Zakaj je širitev na tuje trge ključna?

Tomáš Braverman je že več kot 6 let CEO vodilnih primerjalnih in svetovalnih platform v Češki, Slovaški, Madžarski, Romuniji, Bolgariji, Sloveniji, Hrvaški, Srbiji, Bosni in Hercegovini. Skupina Heureka z več kot 55.000 spletnimi trgovinami...

[INTERVJU] Klemen Geršak, Lesnina: “Trgovina s pohištvom ima v omnichannel pristopu zahtevnejšo nalogo”

Glede na to, da potencial spletne prodaje pohištva in sorodnih izdelkov, iz leta v leto večji, smo k pogovoru povabili Klemna Geršaka, vodjo digitalnega marketinga pri Lesnini.  V pogovoru izveste, kako se potrošniki odločajo za nakup...

Nakupi brez, da uporabniki zapustijo Instagram? Da, v ZDA je to že mogoče!

V torek so predstavniki družbenega omrežja Instagram objavili novico o novi možnosti, ki bo spremenila igre v svetu spletnega nakupovanja preko družbenih omrežij. Če kupec med brskanjem na Instagramu najde izdelek, ki mu je...

[6 nasvetov] Kaj prikazati kupcu, ki ni našel, kar je iskal?

Še ob uporabi najboljšega iskalnika na svetu se lahko zgodi, da kupec ne najde želenega izdelka. Morda vaša spletna trgovina preprosto ne ponuja, kar kupec išče, morda pa je iskalni niz, ki ga je...
zapuscene kosarice

Imate preveč zapuščenih košaric?

Se vam zdi, da je stopnja zapuščenih košaric v vaši spletni trgovini previsoka? Baymard Institute navaja, da je glede na 40 različnih raziskav od leta 2012 do 2018, stopnja zapuščenih košaric v povprečju 69.89...

[3 NASVETI] Kako izboljšati produktne strani in košarico?

Nakupovanje preko pametnih telefonov bo imelo vedno večjo vlogo v prihodnosti ecommerce industrije – nenazadnje jo ima že zdaj. Vseeno pa je število konverzij preko namiznih računalnikov ali aplikacij večje, kot preko mobilnih strani. Kar...
Digitalni marketing

Najbolj brane ecommerce vsebine v letu 2018

Leto 2018 je v ecommerce svetu zaznamovala Splošna uredba o varstvu podatkov (GDPR), ki je stopila v uporabo 25. maja 2018 in je dvignila veliko prahu med vsemi, ki se ukvarjajo s spletno trgovino in spletnim...

ZADNJE OBJAVE