Oznaka: marketing
Nič več zapuščenih nakupovalnih košaric v spletni trgovini
V svetu spletnega trgovanja zapuščene nakupovalne košarice predstavljajo pomemben izziv, saj statistike kažejo, da kar 70 % vseh košaric nikoli ne doseže točke nakupa....
5 praktičnih nasvetov, kako izboljšati email marketing
Email marketing je odlično orodje za promocijo blagovne znamke in povečanje prodaje, a to, kot poudarja Shopify, ni njegova edina prednost. Izjemnega pomena je...
Vplivnostni marketing, vaš neizkoriščeni as v rokavu
Kot marketingarji vedno iščemo nove avenije povečanja dosega, engagementa z našimi projekti, predvsem pa kako se približati novim demografskim skupinam. In kaj je boljšega,...
Kako učinkovit je SMS marketing? Poglejmo si številke!
Verjetno ste za Črni petek opazili nemalo oglasov, od plakatov, TV reklam, radio oglasov, do številnih e-mailov ter SMS promocij.
Vsak način marketinga ima svoje...
Najboljše marketinške kampanje za dan žena
8. marec, dan žena. Dan, ki je posvečen ženskam, in ki nas navdihuje k temu, da soustvarjamo družbo, v kateri velja enakost. Dan žena...
Kaj vključiti v vaš XMAS oglas, da ogrejete srca kupcev?
Največje in najlepše praznično obdobje leta je tik pred vrati. In tako kot vsako leto se kupci poleg podarjanja in prejemanja daril, veselijo tudi...
Primeri najboljših Black Friday kampanj
Po izjemni evoluciji spletne prodaje v preteklem letu se spletni trgovci ponovno vračajo na bojno polje inovativnosti in kreativnosti. Zadnji del leta zaznamujejo tradicionalno...
Kako prodajati milenijcem in kako babyboom generaciji
Z ekstremnim porastom spletne trgovine (po podatkih SURS je indeks spletne prodaje v Sloveniji samo v mesecu maju narasel za neverjetnih 166 % v...
Kaj lahko vsak spletni trgovec stori, da obdrži svoje zveste kupce?
Precejšen delež spletnih trgovcev se še vedno ne zaveda prednosti in občutno nižjega stroška ohranitve svoje ‒ že obstoječe stranke ‒ v primerjavi s...
5 Razlogov, zakaj morate obiskati Ecommerce Day 2019
Tehnologija nam je omogočila dostop do učenja, mreženja in sodelovanja. Do vsega tega pa lahko pridemo preko različnih virov, kot so: videoposnetki, webinarji, podcasti,...