Po izjemni evoluciji spletne prodaje v preteklem letu se spletni trgovci ponovno vračajo na bojno polje inovativnosti in kreativnosti. Zadnji del leta zaznamujejo tradicionalno uspešna obdobja za spletne trgovce, ki jih zaznamujejo ‘nakupovalni prazniki’: Single’s Day, Black Friday in XMAS kampanje.
Tudi na smo letos pripravili prav posebne oglase za TOP nakupovalne dni v letu, ko trgovci ponujajo kupcem izjemne popuste in ugodnosti. Za, v zadnjih letih široko sprejeti in težko pričakovani, Black Friday je videti naš oglas takole
Kako torej izpeljati uspešno Black Friday kampanjo, ki bo podirala rekorde prodaje vaše spletne trgovine?
1. OPOMNIKI
Naj vas Black Friday ne prehiti in ujame nepripravljene. Po zgledu kampanje velikega podjetja Apple pošljite email svojim potencialnim kupcem pravočasno, že nekaj tednov prej. V nagovoru skušajte vzbuditi čim večje pričakovanje s splošnim opisom pričakovanih prihrankov in cenovno ugodnih priložnosti. Prvemu opomniku oziroma napovedniku naj sledi tudi drugi, približno teden dni pred veliko akcijo. Ta naj vsebuje konkretne ugodnosti ter prihranke, ki jih bodo lahko kupci izkoristili prav na Black Friday.
2. HUMOR
Ne glede na osebno prepričanje, izkušnje kažejo, da duhovita, mojstrsko zapeljana sporočila – prodajajo. Razlikujte se od konkurence emaili, slogani, ki nasmejijo kupce in ga ti nato morda celo delijo s prijatelji. Samoironija je priljubljeno sredstvo vzbujanja pozornosti, besedne igre z navezavo izraza Black Friday tudi. Ne bodite sramežljivi. V kolikor vas skrbi, da ste se odločili za malce drzen pristop, preizkušajte svoje domislice v kampanjah že precej pred Black Friday-jem, nato pa skrbno sledite odzivom. Pogum se pogosto izplača!
3. T.I. ANTIKAMPANJE
V množici bolj ali manj posrečenih marketinških in prodajnih kampanje se zna zgoditi, da kupci občutijo prenasičenost ob stalnem bombardiranju s podobami in slogani. Takrat je čas, da se premaknete iz svoje cone udobja in poskrbite za šok v dojemanju svojih potencialnih strank. Uporabite lahko t.i. Koncept antikampanje, kjer sicer izkoristite čas in splošno pripravljenost trga na akcijske ponudbe, hkrati pa kupcev ne nagovarjate s standardnimi obljubami in opisi ugodnih ponudb, temveč jim neposredno – odsvetujete nakup. Da, prav ste prebrali – nasvet, ki ga je vredno uporabiti v trenutko, ko si želite večje prepoznavnosti ter zapomnljivosti vaše blagovne znamke, je: odsvetujte spletni nakup vaših izdelkov (iz poljubnega razloga) ravno v vaši spletni trgovini. Poskrbite le, da se bo razlog, zakaj naj kupci ne bi kupovali pri vas – koherentno skladal z vašo zgodbo. Naj bo torej smiseln, še bolje – začinjen z duhovitim odgovorom. Tak primer kampanje je uspešno v času Black Friday akcij uporabilo podjetje Patagonia.
4. VRAČILA
Omogočite svojim kupcem daljše obdobje vračila izdelkov, s katerimi morebiti ne bi bili zadovoljni. Potrošniki se v nakupovalni mrzlici in obilici izdelkov, ki jih nakupimo, pogosto tudi ‘opečemo’. Čas praznikov običajno ni pravi trenutek za popravljanje teh napak in odpremo izdelkov nazaj v spletno trgovino, zato marsikdo zamudi obdobje, ki mu ga trgovec ponuja. Bodite radodarni tudi pri tem, ne le pri Black Friday popustih, in omogočite kupcem sproščen razmislek o že kupljenih izdelkih. S tem boste zagotovo odvzeli neprijeten pritisk, ki ga s časovno omejitvijo ljudje čutijo. Naj se k vam vračajo zadovoljni kupci. In to večkrat, ne le na Black Friday.
5. SVETOVALEC ZA DARILA
Potrošniki radi izkoristijo popuste v času Black Friday-ja za zgoden nakup daril. Zakaj jim ne bi procesa iskanja popolnega darila še olajšali in se jim predstavili v vlogi odličnega gift advisor-ja? Obvestite jih o posebnih popustih in jih hkrati predstavite izdelke, primerne za bozično-novoletno obdarovanje na posebnem seznamu. Pripravite skupino izdelkov, primernih za obdarovanje prijateljev, spet drugo za darila, ki jih lahko podarite svojemu partnerju, tretjo za ožje in širše družinske člane. Bodite tisti spletni trgovec, h kateremu se kupci zatečejo tudi po nasvet, ne le po cenovno ugoden izdelek.
Tudi na Ceneje.si vas čaka odličen svetovalec za nakupe:
Drznite si biti inovativni in velikodušni do svojih spletnih kupcev, naj si vašo Black Friday ponudbo zapomnijo in se k vam vračajo! Za več informacij glede izpostavitve vaših izdelkov tudi na se obrnite na prodaja@ceneje.si – z veseljem vam bomo pomagali izkoristiti Black Friday v vaš prid!