Verjetno ste za Črni petek opazili nemalo oglasov, od plakatov, TV reklam, radio oglasov, do številnih e-mailov ter SMS promocij.

Vsak način marketinga ima svoje prednosti, danes pa si pobližje poglejmo SMS marketing.
Najprej navajamo nekaj zanimivih podatkov:
  • SMS imajo 98% stopnjo odpiranja, kar je daleč najvišja (emaili imajo povprečno pod 20% “open rate”)
  • 90% SMS se odpre v roku 3 minut
  • Stopnja klikov (click-through rate) je med 35 – 50% (emaili imajo povprečno le 2-5%)
Glede na navedeno statistiko je SMS marketing daleč najbolj učinkovit in doseže praktično vsako ciljno osebo. Podjetja po celem svetu so se začela zavedati pomembnosti SMS marketinga in ga že uporabljajo kot enega izmed temeljnih promocijskih kanalov.

Zakaj je SMS marketing v takšnem porastu?

Dejstvo je, da oglaševanje postaja dražje iz leta v leto.
Podjetij, ki potrebujejo promocijo, je vedno več. Za izpostavljenost se borijo za dobre pozicije, posledično pa se dviguje cena oglasnega prostora na trgu.
Tisti, ki preračunavajo uspešnost oglaševanja (ROI – donosnost posamezne naložbe) so vedno manj zadovoljni z izplenom, ki jih imajo njihove oglasne akcije.
Primer: neko podjetje je v preteklosti iz 1 EUR vložka v oglašanje prodalo za 7 EUR produktov. Sedaj pa z istim vložkom generirajo le 5 EUR prihodka.
V prvem primeru ima podjetje ROI 7x, v drugem pa ROI 5x.

SMS marketing in spletne trgovine

Ali ste vedeli, da kar 70% ljudi zapusti spletno košarico?
Le 3 od 10 ljudi dejansko odda naročilo, preostalih 7 pa na košarici zapre spletno trgovino.
To pomeni, da morajo spletni trgovci na svojo spletno stran pripeljati ogromno obiskovalcev, da jih na koncu le peščica opravi nakup.
SMS marketing za zapuščene košarice je eno izmed najmočnejših promocij. SMS prejmejo le tisti, ki so dodali izdelke v košarico, nakupa pa niso opravili. SMS z opomnikom, da jih njihovi izdelki čakajo v košarici in da lahko nakup zaključijo z brezplačno dostavo, dodatnim popustom ali darilom presenečenja je izjemno učinkovit.

V povprečju je ROI pri tovrstni promociji kar 30x. Podjetje, ki vloži v SMS marketing 100 EUR proda povprečno za 3.000 EUR izdelkov.

Ali obstaja slovenska rešitev za SMS marketing?

Na sončni strani alp imamo startup ROI Sender, kjer so opazili globalni trend ter izkoristili priložnost za razvoj lastne rešitve. Le z nekaj kliki se aktivira SMS marketing, Viber promocijo, rešitev za zapuščene košarice in še več. Ciljajo tako na slovenske kot tuje stranke.
V svojo rešitev so tako prepričani, da ponujajo 50 EUR brezplačno – tako se lahko podjetja sama prepričajo o učinkovitosti, pravi direktor, dr. Domen Kovačič.

Če želite tudi sami preveriti kako učinkovit je SMS marketing, obiščite www.roisender.com in izkoristite 50 EUR dobroimetja.