Največje in najlepše praznično obdobje leta je tik pred vrati. In tako kot vsako leto se kupci poleg podarjanja in prejemanja daril, veselijo tudi prijetnega preživljanja časa s svojimi dragimi v zavetju doma. Ob tem pa tudi ogleda – čisto novih, srce parajočih ali z igrivim vzdušjem prežetih božičnih oglasov.
Kako boste trgovci pričarali svojim spletnim kupcem nekaj čarobnega božičnega vzdušja tudi s pomočjo sporočilno močnega oglasa in tako naredili nekaj za svoj branding? Čas je pravi, vi se želite predstaviti kot prava izbira, potrošniki pa imajo radi pravo praznično vzdušje. Pametno se je učiti dobrih praks od tistih, ki so to ledino že orali. Zato se tokrat posvetimo sestavnim delom najboljših božičnih oglasov. Preizkusite kakšen trik tudi vi. 🙂
Zakaj so ravno XMAS oglasi, ki pogosto sploh ne prikazujejo izdelkov, temveč se nagibajo k prikazu večjih konceptov, kot je – ljubezen, tako zelo priljubljeni?
Zato ker je božični čas – čas povezanosti, oglasi, ki nam v naše domove preko televizijskih ekranov ali oglasov na spletu pričarajo toplino, ljubezen in sprejetost – pa s seboj nosijo močan čustven naboj. V zadnjih letih zahtevni potrošniki od božičnega oglasa ne pričakujejo več le predstavitve izdelkov, ki jih trgovci želijo prodati, niti zgolj ugodne ponudbe (kot to pričakujemo pri akcijah Black Friday), temveč čisto pravo čustveno popotovanje po spominih, izkušnjah ter prikaz povezanosti med nami, pozitivnih odnosov in bližine …
KAKO TOREJ NAREDITI DOBER BOŽIČNI OGLAS?
Predstavite dobro zgodbo
Kaj je boljšega kot oglas, ki skorajda nadomesti dober film? Naj bo zgodba, ki jo želite v XMAS oglasu predstaviti – jasna, predvsem pa je za praznični čas pomembno, da v gledalcu vzbudi čustva, ga gane, morda spodbudi k razmisleku ali pa mu zagotovi, da sta povezanost in toplina tisti, ki osvetlita še tako temen dan. Duhovita zgodba, humoren zaplet ali presenetljiv konec, vse to so elementi, ki jih je vredno vključiti. Dober primer je oglas:
Čustva, čustva in spet – čustva!
Potrošniki so pač ljudje in kot take jih pogosto k določenim dejanjem vodijo čustva. Zagotovo je decembrski čas pravšnji za intenzivnost občutij, ki jih zagotovo želimo in celo pričakujemo. Naj bodo torej osrednji element vašega oglasa, pa naj bo to preprosto veselje ali predpraznično vznemirjenje, žalost ali občutek povezanosti. Vsako občutje v tem prazničnem obdobju šteje, četudi je to osamljenost Bounty čokoladice:
Jasen branding
Med XMAS oglasi je seveda absolutni zmagovalec brandinga Coca-cola in njen Božiček, kar bo kadarkoli težko, če ne celo nemogoče preseči. A vendarle bo konsistentna uporaba določenih motivov skozi leta – okrepila vaš branding ter vam zagotovila prepoznavnost tudi v prihodnjih božičnih sezonah. Na smo se tako letos odločili uporabiti popolnoma enak oglas za našo kampanjo Black Friday in hkrati XMAS oglas. Prav tako smo v obeh oglasih uporabili isti, prepoznaven ženski glas ter tako skušali še dodatno okrepiti zapomnljivost naše blagovne znamke.
Ceneje.si – Obdaruj z navdihom:
Božični oglas, kjer nakupovanje daril ni zgolj le opravek, temveč dejanje povezovanja oziroma obdarovanje z navdihom:
Priklic vašega branda bo pri potrošniku lažji, če boste vztrajali pri uporabi vašega imena, lastnosti ali vrednote, ki vas predstavlja. Odličen primer za to so tudi oglasi trgovskega podjetja ALDI, kjer vsako leto nadaljujejo in dograjujejo XMAS zgodbo s prigodami njihovega Korenčka:
V božičnem času torej vsi pričakujemo čustva ter pozitivne zaključke in zagotovo lahko svojim kupcem ponudite eno ali drugo, hkrati pa se jim vtisnete v spomin kot zanesljiva blagovna znamka. Vi poskrbite za svoj XMAS oglas, mi pa bomo poskrbeli za vašo vidnost in izpostavljenost na . Obrnite se na podpora@ceneje.si in pomagali vam bomo, da bodo tudi za vas prazniki uspešni in polni zadovoljstva.