Kot marketingarji vedno iščemo nove avenije povečanja dosega, engagementa z našimi projekti, predvsem pa kako se približati novim demografskim skupinam. In kaj je boljšega, kakor priporočilo zaupanja vredne osebe? Včasih so bili to prijatelji ali člani družine, z vseobsegajočim dosegom družbenih omrežij in njihovo interpolacijo v naše vsakdanje življenje, pa je meja konvencionalnega “priporočila prijatelja” dobila širši pomen. Ste že slišali za parasocialne odnose?
-
- do 88 % blagovnih znamk ima že vnaprej dodeljen budžet za vplivnostni marketing,
- 71 % marketingarjev se strinja, da so leadi, zbrani z vplivnostnim marketingom, bolj kvalitetni,
- več kot polovica spletnih uporabnikov spremlja vsaj eno znano osebnost ali vplivneža,
- do 49 % kupcev pred nakupom upošteva mnenje vplivneža
(povzeto iz raziskave Hubspot in Sproutsocial).
Z leti se generacija spletnih potrošnikov z največjim nakupnim interesom pomlajuje. Nekaj, kar nam je potrdil tudi letošnji e-commerce report (več), ki poroča rast spletnega nakupovanja pri generacijah Z (+1 %) in Y (+2 %), obenem pa o znižanju za generaciji X ter Baby Boomers (povzeto iz E-commerce report 2022). To pa pomeni, da bodo top pozicijo kmalu zasedle osebe, ki so z družbenimi omrežji praktično odraščale. Samo pomislite, kako pomembni bodo vplivneži v takšnem okolju.
Nano vplivneži (do 10.000 sledilcev)
Po številu sledilcev so res najmanjši, a se lahko pohvalijo z visoko stopnjo vključenosti sledilcev (engagement). Običajno gre za manjše ali celo super nišne skupnosti. Zaradi manjšega števila sledilcev so tudi bolj selektivni glede izdelkov ali blagovnih znamk, ki so jih pripravljeni podpreti.
Mikro vplivneži (od 10.000 do 100.000 sledilcev)
Imajo bolj opredeljeno in specifično občinstvo ter so prepoznani strokovnjaki na svojem področju. So cenejši od makro vplivnežev in imajo odlične stopnje vključenosti sledilcev (engagement).
Nano
Mikro
Makro vplivneži (od 100.000 do 1.000.000 sledilcev)
Splošno znana spletna prisotnost. Makro vplivneži imajo običajno širok doseg in so bolj primerni za kampanje z večjim proračunom.
Mega vplivneži (več kot milijon sledilcev)
Te lahko zaenkrat preskočimo.
(Razen, če imate res visok budget)
Makro
Mega
Verjetno se vam že svita, kateri vplivnež je najbolje naravnan z vašimi vrednotami in ste že pripravljeni sestaviti plan kampanje. A kako se tega pravzaprav lotiti?
PRIPRAVA KAMPANJE IN SODELOVANJE
Kakor pri ostalih kampanjah, je tudi pri vplivnostnem marketingu lep kos planiranja sestavljen iz obsežnega raziskovanja, postavitve jasno zastavljenih ciljev in analize uspešnosti po izteku. Le da morate pri vplivnostnem marketingu računati še na navezovanje stikov, krepitev odnosov in pripravo pogodbe.
Iskreno upamo, da smo vam to temo malo približali in boste v bodoče tudi sami stopili izven cone udobja in preizkusili nekaj svežega v vašem marketingu. Prizadevamo si biti vaš partner za rast in razvoj, kar pa počnemo z veseljem.