Smart Shopper written on a wooden cube in a office desk

Zakaj je zdaj pravi čas, da trgovci predstavijo svojo ponudbo na spletnih primerjalnikih?

Pred kratkim smo med 1260 uporabniki vodilnega slovenskega portala za primerjalno nakupovanje Ceneje.si opravili raziskavo o uporabi spletnih primerjalnikov ponudb v nakupnem procesu, ki je pokazala zanimive ugotovitve o relevantnosti tega kanala tako za uporabnike...
kategorije na spletu

INFOGRAFIKA: Spletni primerjalniki postajajo eden glavnih virov informacij za kupce

V fazi raziskovanja pred nakupom se je uporaba spletnih iskalnikov od leta 2014 ponekod zmanjšala kar za 25 % točk, uporaba spletnih primerjalnikov ponudb pa je v nekaterih blagovnih skupinah narasla tudi za 10 odstotnih...
vprasanja kupcev na katera mora znati odgovoriti odlicna spletna trgovina

INFOGRAFIKA: Se slovenski spletni kupci odločajo le na podlagi cene?

V okviru raziskovalnega projekta Shopper's Mind 2015 smo med drugim proučevali faktorje zadovoljstva med slovenskimi spletnimi kupci, torej elemente, ki vplivajo na to, da je potrošnik na koncu zadovoljen z opravljenim spletnim nakupom. Med faktorji zadovoljstva s spletnim...
placilo-po-povzetju-final

INFOGRAFIKA: Kako najraje plačujejo slovenski spletni kupci?

Rezultati raziskave Shopper's Mind 2015 razkrivajo, kako poteka spletno plačevanje v Sloveniji. Večina spletnih nakupov pri nas se še vedno konča z gotovinskim plačilom po povzetju, a delež elektronskih oblik plačevanja postopoma narašča. Načini plačevanja slovenskih spletnih kupcev Vir: Shopper’s...
Ali veste, koliko konkurentov v vaši panogi že prodaja na spletu?

Ali veste, koliko konkurentov v vaši panogi že prodaja na spletu?

Število spletnih trgovcev, ki kot enega izmed prodajnih kanalov uporabljajo splet, hitro narašča, vendar obstajajo velike razlike med posameznimi sektorji in glede na velikost podjetja. Spoznajte najnovejše trende in preverite, kako se na spremembe na...
predstavljamo vam znamko smind

Shopper’s Mind: poslovna inteligenca na dosegu roke

Z letom 2016 smo v podjetju Ceneje d.o.o. predstavili novo znamko poslovne inteligence Shopper's Mind - sMind, ki predstavlja iniciativo podjetja za promocijo in razvoj znanja z e-commerce področja. Kaj pomeni sMind? sMind izhaja iz besedne zveze "shopper's mind"....
sMind-kaj-spletni-kupci-kupujejo-pri-konkurenci

Veste, kaj potrošniki kupujejo in česa vi nimate?

Izjemen razvoj in penetracija uporabniške tehnologije ter spleta povzročata temeljne premike v sodobnih poslovnih pristopih. Za ustrezno sledenje tem novim trendom potrebujete pravo znanje, ki ga najdete na Shopper's Mind - sMind.  V podjetju Ceneje...

Že več kot 16 % slovenskih podjetij prodaja na spletu! Ste med njimi?

V Sloveniji vztrajno raste število podjetij, ki uporabljajo splet kot enega izmed prodajnih kanalov. V 2015 smo po prodaji na spletu ujeli evropsko povprečje, od leta 2013 pa je delež takih podjetij narasel za...

Promet od spletne prodaje vztrajno narašča! Boste znali izkoristiti to priložnost?

Po najnovejših podatkih prodaja na spletu znaša že dobrih 16 odstotkov skupnega prometa v Sloveniji. S tem smo dohiteli evropsko povprečje. Še niste prisotni na spletu? Zdaj je prava priložnost! »V prihodnjih letih lahko nedvomno...

75 % slovenskih spletnih kupcev obišče Ceneje.si!

Kaj je Ceneje.si in zakaj sodelovati z nami? Je vodilni slovenski portal za primerjalno nakupovanje in prva misel pred nakupom sodobnega pametnega potrošnika, za trgovce pa glavna stična točka s kupci, ki so že globoko...

ZADNJE OBJAVE