V zadnjem desetletju je slovensko gospodarsko okolje priča izjemnemu uspehu podjetja Ujeda d.o.o., ki je s svojimi spletnimi trgovinami Spleticna.si, Lijepa.hr in italijansko različico utrdilo svojo prisotnost na tržišču južne in srednje Evrope. Od skromnih začetkov z dvema zaposlenima leta 2013 je podjetje zraslo v uspešno srednje veliko podjetje z 20 zaposlenimi in fizično trgovino na Hrvaškem, kar priča o vztrajnosti, znanju in poslovni odličnosti njegove ekipe.

Sodelovanje s Ceneje!, ki se je pričelo pred skoraj desetletjem, je bilo ključnega pomena za rast in prepoznavnost podjetja Ujeda na slovenskem in hrvaškem trgu. Skupne akcije in strategije so podjetju omogočile, da se je uveljavilo kot vodilno na svojem področju in pridobilo zaupanje številnih kupcev. To partnerstvo je postalo temelj, na katerem je podjetje gradilo svojo prepoznavnost in širilo svojo ponudbo.

“Vztrajnost, osredotočenost na lokalno znanje in potrebe kupcev ter vlaganje v medsebojne odnose znotraj ekipe so ključni za uspeh podjetja.”

Poleg uspešnega sodelovanja z največjo platformo za primerjalno spletno nakupovanje v Sloveniji, podjetje tesno sodeluje tudi z Jeftinije! na Hrvaškem, kar je znatno prispevalo k prepoznavnosti njihove spletne trgovine Lijepa.hr. Strateška povezava s češkim partnerjem je podjetju omogočila še večjo rast in konkurenčnost, kar je izjemno pomembno v industriji, kjer je konkurence vsak dan več.

Vztrajnost, osredotočenost na lokalno znanje in potrebe kupcev ter vlaganje v medsebojne odnose znotraj ekipe so ključni za uspeh podjetja. Ujeda d.o.o. je zgled, kako pomembno je vlagati v ljudi in kako veliko lahko doseže motivirana in dinamična ekipa, ki je pripravljena sprejemati in se spopadati z izzivi.

Pripadnost skupini El Nino, ki obsega več kot 20 spletnih trgovin v 14 evropskih državah, dodatno potrjuje uspešnost njihovega poslovnega modela. Uspešno sodelovanje z Heureka!Group, pod okriljem katere delujeta Ceneje! in Jeftinije!, odraža sposobnost podjetja, da izkoristi sinergije znotraj skupine in izven nje, kar jim omogoča, da ostajajo vodilni na svojem področju.

Zgodba o uspehu Spleticna.si ni le zgodba o rasti in širitvi, temveč tudi o vrednotah, kot so vztrajnost, inovativnost in sposobnost prilagajanja. S svojim primerom dokazujejo, da je mogoče z odličnimi partnerstvi ter s poudarkom na medsebojnih odnosih in lokalnem znanju, doseči izjemne rezultate. Spletnicna.si in njeni partnerji skupaj tako tlakujejo pot prihodnosti spletne trgovine, ki bo še naprej prinašala inovacije in uspehe na evropskih tleh.

Za vse, ki bi radi iz prve roke izvedeli več o uspešni poslovni poti podjetja Ujeda d.o.o. in njihovem sodelovanju s Ceneje!, Jeftinije! in Heureka Group, je na voljo video case study. Ta podrobno prikazuje, kako so skupne strategije in partnerstva prispevala k rasti in prepoznavnosti podjetja na tržišču. Ogledate si ga lahko na tej povezavi.

Video ponuja edinstven vpogled v delovanje podjetja in prikazuje, kako so inovativnost, odlični medsebojni odnosi in strateška partnerstva ključni za doseganje izjemnih rezultatov v današnjem hitro spreminjajočem se poslovnem svetu.