INFOGRAFIKA: Katere oblike oglaševanja vam lahko najbolj izboljšajo prodajo?

Kot trgovce vas zagotovo zanima, kako oglaševanje in druge oblike spodbud (PR vsebine, direktni marketing in »point of sale« promocija) vplivajo na nakupno odločanje (spletnih) kupcev. Odgovore ponuja raziskava Shopper's Mind - sMind 2015, opravljena na splošnem...

INFOGRAFIKA: Veste, kako vam lahko splet pomaga izboljšati prodajne rezultate?

8 od 10 uporabnikov interneta v Sloveniji in na Hrvaškem se na spletu samostojno informira o izdelkih in storitvah, ki jih nameravajo kupiti. S tem se uvrščamo nad povprečje EU, v Sloveniji je v dveh...
znacke zaupanja

DOKAZANO: Oznake zaupanja pomembno vplivajo na število zapuščenih košaric

Zaupanje je brez dvoma eden najpomembnejših faktorjev, na podlagi katerega se potencialni kupec odloči za nakup ali pa si v nakupnem procesu premisli. Potrošniki kupujejo le pri trgovcih, ki jim zaupajo, to pa je...
generacije-nakupno vedenje

Na katere starostne skupine se morate osredotočiti v spletni trgovini?

Če se ukvarjate s spletno trgovino, verjetno dobro veste, da je za uspešno poslovanje ključna ustrezna definicija ciljnih skupin. Podatki raziskave Shopper's Mind 2015, ki je bila opravljena na več kot 33.000 slovenskih spletnih uporabnikih,...
stopnja zapuscanja kosarice

INFOGRAFIKA: Slovenci na spletu najpogosteje kupujemo tehnične izdelke

Podatki raziskave Shopper's Mind 2015, ki ponujajo vpogled v spletno nakupovanje več kot 5000 uporabnikov interneta, so pokazali, da Slovenci na spletu najpogosteje kupujemo tehnične izdelke, vendar obstaja še velik potencial v nekaterih drugih kategorijah izdelkov. Rezultate potrjujejo...
family, children, money, investments and people concept - close

Veste, zakaj Slovenci najpogosteje plačujemo po povzetju?

O tem, katere plačilne metode so najbolj razširjene med slovenskimi spletnimi kupci, smo na portalu Shopper's Mind - sMind že pisali, v tokratnem članku pa razkrivamo razloge, zakaj najpogosteje izberemo plačilo po povzetju in v...

INFOGRAFIKA: Slovenci naklonjeni lokalnemu trgu, Hrvati zaupajo tujim trgovcem

Raziskava Shopper's Mind je pokazala pomembne razlike med slovenskim in hrvaškim spletnim trgom z vidika čezmejnega nakupovanja. Skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev nakupuje izključno pri domačih trgovcih, na Hrvaškem le dobra petina, kljub temu pa tuji...

[RAZISKAVA] Trženjski monitor DMS: delež spletnega nakupovanja od lani narasel za 10 odstotnih točk!

V velikem pričakovanju smo preleteli Trženjski monitor DMS 2016, ki je bil predstavljen pretekli teden. Tudi ta raziskava jasno potrjuje trende spletnega nakupovanja v Sloveniji, ki jih je že napovedal Shopper’s Mind, najobsežnejši raziskovalni...

[SVEŽE] Preverite, v čem so hrvaški spletni kupci drugačni od slovenskih!

Raziskava spletnega nakupovanja Shopper's Mind, ki poteka v partnerski izvedbi Ceneje d.o.o. in raziskovalne agencije Valicon, je letos med januarjem in marcem na več kot 4.436 hrvaških uporabnikih spleta preverjala zadnje trende v njihovem nakupnem...
porast mobilnih placil

Ste prepričani, da v spletni trgovini ponujate prave načine plačila? 

Eden glavnih razlogov, da potencialni kupci zapustijo košarico, je pomanjkanje želenega načina plačila! Kot kažejo najnovejši podatki raziskave Shopper's Mind, skoraj polovica slovenskih spletnih kupcev izbere plačilo po povzetju, kreditno kartico manj kot petina. (Ne)zaupanje...

ZADNJE OBJAVE