
Združenje Ecommerce Europe, ki predstavlja več kot 25.000 evropskih podjetij na področju spletne trgovine, je pred kratkim predstavilo novo poročilo European B2C E-commerce 2016. Podatki kažejo, da se je prihodek od spletne trgovine v letu 2015 povečal za več kot 13 odstotkov in je znašal preko 455 milijard €. Tudi v 2016 pričakujejo trend rasti prihodka iz tega naslova, ki naj bi po prvih ocenah znašal 510 milijard €, rast pa naj bi bila okoli 12-odsotna.
Od 516 milijonov evropskih spletnih uporabnikov jih na spletu nakupuje 296 milijonov, lani je v povprečju vsak
zapravil okrog 1540 €.
V Evropi je bilo lani že 516 milijonov spletnih uporabnikov, spletnih kupcev pa okoli 296 milijonov, med njimi je v povprečju vsak zapravil 1540 €. Ti podatki dajejo optimističen pogled v prihodnost e-commerce sektorja, v katerem zagotovo obstaja še veliko prostora za nadaljnjo rast.
Zanimive so razlike po regijah − najhitreje rastoča je tako južnoevropska regija, kjer je bila rast v 2015 kar 17-odstotna, medtem ko je bila najnižja v Vzhodni Evropi, in sicer je znašala 9 odstotkov. Po prihodku od spletne trgovine je bila lani očitna zmagovalka Velika Britanija, sledile so Francija, Nemčija, Rusija in Španija, na dnu lestvice top 10 držav pa se je znašla Švica.
Več podatkov poglejte v infografiki:
Vir: European B2C E-commerce Report 2016 (Ecommerce Europe)
“Kljub obetavnim podatkom danes na spletu še vedno nakupuje le 43 % evropske populacije, samo 16 % spletno nakupuje čez mejo. Poleg tega samo 16 % malih in srednje velikih podjetij prodaja na spletu, manj kot 8 % jih omogoča spletne nakupe čez mejo. Poln potencial e-commerce trga tako še zdaleč ni dosežen,” je ob predstavitvi poročila povedala Marlene ten Ham, sekretarka EU za evropsko spletno trgovino.
Vas zanima več?
Preberite tudi: