Za izdelek z objavljenimi mnenji so kupci pripravljeni plačati več!

Se res zavedate pomena mnenj kupcev za vaše poslovanje? Potrošniki so danes vse bolj informirani in zahtevni, popusti in brezplačna dostava pa preprosto niso več dovolj, da jih spodbudite k nakupu v vaši trgovini....

[NOVA RAZISKAVA] Tudi v FMCG je ecommerce postal glavno gonilo rasti!

Nedavno smo na portalu Shopper's Mind Slovenija – smind.si pisali o tem, kako Amazonov nakup Whole Foodsa spreminja dinamiko razvoja trgovine, in se spraševali, kaj vse se lahko skriva v ozadju te poteze, tokrat...
cezmejna dostava

Obetajo se nižje cene čezmejne dostave – vas čaka več potencialnih kupcev iz tujine?

Nova EU uredba glede preglednejših storitev čezmejne dostave paketov, ki jo predlaga Evropska komisija, naj bi potrošnikom zagotovila nižje cene dostave v tujino, trgovcem pa več potencialnih kupcev. O novi evropski direktivi glede čezmejne prodaje...

Nova EU pravila o čezmejni prodaji digitalnih vsebin in storitev! Kaj pomenijo za vas?

Evropski svet je sprejel osnutek direktive, s katero naj bi se vzpostavilo večje varstvo potrošnikov v EU pri čezmejnih nakupih digitalnih vsebin in storitev ter obenem bolj prijazno poslovno okolje za mala in srednja...

[TrendKiwi] Prihaja vročina! Povpraševanje po klimah bo naraslo za 200 odstotkov

Prodajate v kategoriji klimatskih naprav? Preverite analizo nakupnega vedenja potrošnikov in spoznajte, kakšne priložnosti vam odpira ta kategorija! V naslednjih dneh vremenoslovci napovedujejo temperature nad 30 stopinj, mi pa napovedujemo 2-krat večje povpraševanje po klimah. Analiza...

Kako bomo (na spletu) nakupovali leta 2025?

Če se ukvarjate s spletno trgovino, vas zagotovo zanima, kaj na tem področju prinaša prihodnost. Kakšno bo razmerje med fizično in spletno trgovino, kakšen bo vpliv mobilnih in nosljivih tehnologij, kaj bo takrat definiralo...

Dr. Željko Ćurić: Trgovci se morate soočiti z realnostjo!

Na konferenci Ecommerce Day 2017, ki je v organizaciji Shopper's Mind nedavno potekala v Zagrebu, je dr. Željko Ćurić, strokovnjak na področju psihologije potrošnikov, razkril, kaj je trenutno največji izziv v ecommercu in zakaj...

Kako prodati milenijcem in kako baby boom generaciji?

Ne glede na to, ali prodajate na spletu ali v klasičnih prodajnih kanalih, ste zagotovo opazili, da se nakupne navade med različnimi generacijami pomembno razlikujejo. Kdo je vaša ciljna skupina? So to »baby boom-erji« ali...

Mobilne naprave v prednakupni fazi skoraj prehitele računalnik! Ste pripravljeni?

Se dovolj zavedate vpliva mobilnih tehnologij na nakupno vedenje potrošnikov in na vaše poslovanje? Dve novi raziskavi o uporabi spleta in spletnem nakupovanju, Shopper's Mind 2016 in Consumer Barometer 2016, razkrivata, kje potrošniki iščejo informacije...

Ali na spletu prodajate v pravi kategoriji?

Veste, katere izdelke slovenski potrošniki najpogosteje kupujejo na spletu? Sveži podatki raziskave spletnega nakupovanja Shopper's Mind 2016-2017 razkrivajo, katere kategorije so že "spletno zrele" in katere poganjajo rast spletne trgovine. Preverite, katere blagovne skupine nadpovprečno...

ZADNJE OBJAVE