Govora o razmahu spletne in čezmejne prodaje imate najbrž že čez glavo. Ampak dejstvo je, da oboje narašča, slednje pa bazen ponudnikov samo še poglablja. Kar pa privede do zelo zanimivega položaja za blagovne znamke. Kot vemo, nakupna pot na spletu je vse razen enosmerna ulica, in da bi učinkovito dosegli svoje rezultate, se moramo ciljanja potencialnih kupcev lotiti pametno.

Predstavljajte si scenarij, kjer dosežete skoraj vsakega spletnega kupca v Sloveniji natanko takrat, ko razmišlja o nakupu. Precej dobro, kajne?

OGLAŠEVANJE NA MALOPRODAJNIH MEDIJIH

Trgovski mediji predstavljajo veliko večjo priložnost kot zgolj prodaja oglasnega prostora ob inventarju izdelkov. Pristop “celotnega lijaka” pomeni upoštevanje vseh scenarijev kje v nakupni poti se potrošnik nahaja in kako ga najbolje nagovoriti.

Ceneje!, vodilna platforma za primerjavo nakupov v Sloveniji, združuje moči z GoWit, vrhunsko platformo za omnichannel maloprodajno oglaševanje. Morda se sprašujete: “Kaj je maloprodajno oglaševanje in zakaj bi me moralo zanimati?” Preprosto povedano, gre za način izpostavitve kupcem z visokim nakupnim namenom – prav tam – kjer sprejemajo odločitve o nakupu. S hitrim napredovanjem konkurenčnosti v spletni prodaji pa to ni več nekaj, kar bi bilo lepo imeti – je skoraj nujno. Preprostost postavitve oglaševalske kampanje na GoWit platformi, integrirana z izjemnim dosegom platforme Ceneje! (več kot 10 milijonov mesečnih prikazov in več kot 1,2 milijona unikatnih obiskovalcev), ponuja blagovnim znamkam, močno orodje za povečanje prepoznavnosti, spodbujanje prodaje in gradnjo močnejših povezav vzdolž celotne nakupne poti spletnega uporabnika.

Oglaševanje v trgovskih medijih je korenita sprememba v načinu prikazovanja blagovnih znamk potencialnim kupcem z možnostjo vplivanja na njihove odločitve.

DOGODEK IN PREDSTAVITEV TESTNE KAMPANJE

11. aprila sta podjetje Ceneje! in GoWit v Zagrebu uspešno predstavili in demonstrirali integrirano rešitev v živo. Na oder so stopili: generalni direktor podjetja Ceneje! David Čreslovnik; Janez Lipec, vodja prodaje na Ceneje!; Emrah Adsan, CEO GoWit in pa Markéta Chaloupková iz elem6 (Lamax).

Za prikaz dejanskega vpliva so predstavili prepričljivo študijo primera z blagovno znamko Lamax. V samo treh tednih so z izkoriščanjem polne zmogljivosti platforme, vključno z novo integriranimi sponzoriranimi oglasi izdelkov, pri Lamaxu zabeležili znatno povečanje zanimanja kupcev (skok z manj kot 1 % na 17 %!) in izjemen 245-odstotni porast neposrednih obiskov na njihovo ponudbo. Kot češnja na vrhu torte pa je bil tudi SEO boost, saj se je z Rich Contentom in ostalimi prizadevanji Lamax uvrstil ne samo na 1. stran rezultatov iskanj na Googleu, ampak kar na 2. zadetek!

REZULTATI LAMAX KAMPANJE

Z našo strateško implementacijo Retail Media z GoWit smo dosegli pomembne rezultate za Lamax v osredotočeni tritedenski kampanji. Za blagovno znamko, ki je v konkurenčnem trgu Bluetooth slušalk začela z skromnim 1-odstotnim deležem zanimanja, je naš pristop vključeval cobranding bannerje za ozaveščanje na družbenih medijih, podrobne informacije o izdelkih (en. “Rich content”) za pomoč kupcem v fazi raziskovanja in dobro izpostavljene oglase izdelkov, ki so uporabnike usmerjali na v prej omenjeno kategorijo izdelkov. Ta celostna strategija je privedla do impresivnega povečanja zanimanja za slušalke Lamax na neverjetnih 17 % in povečala njihov tržni delež na 9,5 %. Slednje je še posebej pomemno, saj dokazuje, da je mogoče prepričati stranke od vodilnih konkurentov. Poleg prodajnih metrik je ta kampanja prispevala tudi k temu, da je Lamax dosegel drugo organsko uvrstitev v iskalniku Google, kar kaže na celovit vpliv naše rešitve Retail Media oglaševanja.

Sporočilo je jasno: v dinamičnem svetu spletne prodaje, kjer vsi iščejo, kako se bolje vtisniti spletnim kupcem, so strateška partnerstva in inovativne oglaševalske rešitve ključ do uspeha. Sodelovanje Ceneje! in GoWit pa ponuja blagovnim znamkam neprimerljivo priložnost za povezovanje z veliko večino slovenskih spletnih kupcev v ključnih fazah njihove nakupne poti. Če ste blagovna znamka, ki želi povečati svoj doseg, spodbuditi prodajo in pridobiti konkurenčno prednost na tem dinamičnem trgu, vas vabimo, da raziščete to možnost.

Vas zanima ta inovativna rešitev?

Preverite, kako lahko ta močna rešitev deluje v vašo korist.
Kontaktirajte Ceneje! za več informacij na: b2bmarketing@ceneje.si