Ker so se sodobni kupci povsem prilagodili družbenim spremembam, so tako v zadnjem obdobju zavzeli splet. Spremenile so se namreč njihove nakupovalne navade, s tem pa je spletna prodaja postala vedno bolj pomemben kanal nakupovanja.
Kot lastnik spletne trgovine morate te spremembe izkoristiti v svoj prid. Ključno je, da ravnate pravilno in ukrepate pravočasno. Da poznate nakupovalne navade kupcev, se hitro odzivate na tržne spremembe, skušate zgraditi zaupanje s potrošniki in jim ponuditi tisto, kar iščejo.
Kako sodelovati s Ceneje.si?
Z vpisom vaše spletne trgovine in objavo izdelkov se boste pridružili skoraj 600 spletnim trgovinam s preko 3 milijoni dnevno aktivnimi ponudbami. Skrbno strukturirane kategorije vam bodo omogočile napredno ciljanje uporabnikov in izkoriščanje dinamike nakupovanja v pravem trenutku. Izpostavili boste vašo trgovino in izdelke, dosegli več potencialnih kupcev in optimizirali prodajo.
Prvi korak sodelovanja ja, da izpolnite spletni obrazec na . Nato vas kontaktira eden izmed naših Key Account Managerjev, s katerim lahko razrešite morebitna dodatna vprašanja, na koncu pa sledi še priprava XML datoteke.
Priprava XML datoteke
Optimizirana in pravilno narejena XML izvozna datoteka je ključnega pomena za uspešno sodelovanje posameznega trgovca s Ceneje.si. Tu gre namreč za vaš prvi stik z našim portalom in vašimi potencialnimi strankami. Če svojo prisotnost začnete s slabimi podatki, dobre rezultate težko pričakujemo.
Na Ceneje.si sicer sprejemamo številne tipe izvoznih datotek, vendar je za čim bolj uspešno sodelovanje najbolj priporočljiva XML izvozna datoteka, narejena po naših navodilih, ki jih najdete tukaj: .
KAKO ZAČETI?
- Navodila za XML izvozno datoteko pošljite programerju ali pa podjetju, čigar platformo uporabljate za svojo spletno trgovino. Le-ta vam bo pripravil XML izvoz za objavo izdelkov vaše spletne trgovine na Ceneje.si.
- Če želite, da je vaša prisotnost na Ceneje.si čim bolj učinkovita, zagotovite, da bo vaš XML izvoz vseboval vse pomembne elemente, ki so navedeni v navodilih. Zaželeno je, da jih vključite čim več, če le imate vse zahtevane podatke.
- Ko imate izvozno datoteko pripravljeno, nam posredujete njen URL na podpora@ceneje.si. Za tem naši uredniki pregledajo vašo izvozno datoteko in vam pošljejo navodila za morebitne popravke.
- Po potrditvi ustreznosti vašega XML izvoza bomo poskrbeli za sinhronizacijo v našem sistemu, nato pa je vse pripravljeno za razvrstitev izdelkov v kategorije in objavo na našem portalu.
- Po objavi pa je naša naloga še ta, da redno posodabljamo cene, razpoložljivost izdelkov in druge pomembne informacije.
Kako poskrbimo za sinhronizacijo podatkov?
Ko boste XML datoteko shranili na svoj strežnik, nam pošljite le URL povezavo do nje. Do tega URL-ja bomo redno dostopali, in sicer z namenom osveževanja vaših podatkov.
V primeru, da boste dodali nove izdelke ali pa katerega umaknili, bo to zaznano in hkrati osveženo z nočno sinhronizacijo podatkov, ki se izvaja v zgodnjih jutranjih urah. Čez dan se na vsaki dve uri izvaja še “lite” sinhronizacija, ki osvežuje le morebitne spremembe v cenah izdelkov in podatke o zalogi.
Pogoj za posodobljene informacije je, da so vse spremembe že narejene v vaši izvozni datoteki, saj iz tam črpamo vse podatke.
Prednosti našega XML formata pred ostalimi tipi izvoznih datotek
Naš XML format ima naslednje prednosti:
- možnost vključitve in prikaza znižane cene ob izdelku;
- možnost prikaza cene dostave ob izdelku;
- možnost prikaza časa dostave ob izdelku;
- možnost vključitve atributov izdelkov, ki se pozneje uporabljajo pri filtriranju izdelkov na našem portalu;
- možnost, da nam za vsak izdelek posredujete ID kategorije na našem portalu, v katero želite razvrstiti izdelek (izdelki se ob sinhronizaciji samodejno razvrstijo v željene kategorije, kar pohitri proces objave vaših izdelkov);
- možnost uporabe elementov za grupiranje izdelkov, ki imajo več različic (npr., ko je majica na voljo v več velikostih in barvah).