
Vsak spletni trgovec se pri svojem delu – pa naj bodo to obveznosti in postopki na začetku poslovne poti ter vzpostavljanju procesov ali pa pri širitvi poslovanja in že nekoliko večjem obsegu podjetja – srečuje z izzivi v določenih delih delovnega procesa, ki bi si jih želel optimizirati. Vzemite si trenutek in pomislite … se tudi vi pri vodenju in spremljanju dela vaše spletne trgovine srečujete z obilico zamudnih poslovnih in logističnih procesov? Ali vam določena opravila jemljejo dragoceni čas, ki bi ga lahko koristneje porabili za dodatne prodajne in marketinške aktivnosti? Vizualizirajte si, prosim, naslednjo rešitev:
Vaš proces obdelave, odpreme in sledenja spletnih naročil je skoraj popolnoma avtomatiziran, število klikov, ki jih morate opraviti za dokončanje naloge pa majhno. Obdelava naročila vam vzame le nekaj kratkih minut, dodatno pa lahko tudi priročno natisnete nalepke za pakete, ki jih bodo prejeli vaši spletni kupci, tem pa tudi brez težav sledite do njihovih vrat in trenutka končne dostave izdelkov.
V kolikor je to rešitev, v kateri ste prepoznali funkcionalnosti, ki si jih trenutno želite in potrebujete pri lažjem in učinkovitejšem upravljanje celotnega procesa vaše spletne prodaje, vam pri tem s svojo paketno ponudbo lahko pomaga podjetje Metakocka.
Metakocka je slovensko podjetje, ki je posebej specializirano za spletne trgovce, lahko se pohvalijo z več kot 15 mio izvedenih naročil, skoraj 2500 povezanimi spletnimi trgovinami, 97 dostavami v različne države in 1100 strankami. Njihova posebnost, ki jih loči od konkurence je ta, da spletnim trgovinam lahko ponujajo tako logistično kot tudi celostno e-commerce rešitev, saj so se usmerili prav v razvoj specifičnih funkcionalnosti, ki jih potrebujejo spletne trgovine. Z uporabo njihovega paketa torej lahko pridobite celostno integracijsko rešitev, ki pokriva poslovanje celotnega podjetja in pripadajočih procesov. Zavoljo omogočanja čim boljše uporabniške izkušnje in usklajenega pristopa vseh udeleženih strank pa so Metakockine storitve hkrati lahko omogočene več različnim uporabnikom znotraj podjetja.
Glavne prednosti, ki jih spletni trgovci vidijo v uporabi rešitev Metakocke so:
-
- Izbira določenega paketa na podlagi specifičnih želja in aktualnih potreb podjetja oziroma spletne trgovine.
- Povezovanje in integracija rešitev z različnimi računovodskimi programi ter hkratno zagotavljanje visoke zaščite podatkov.
- Rešitev, ki omogoča rast podjetja v različnih fazah poslovanja spletne trgovine – t.i. from local to global, kar kažejo tudi izkušnje različnih podjetij, ki njihove produkte že uspešno uporabljajo in z njimi dosegajo želene poslovne cilje.

V Metakocki torej lahko učinkovito poskrbijo za procesiranje naročil, avtomatiko in celostno poslovno rešitev. Njihovi uporabniki lahko tako lažje in hitreje širijo svojo prodajo globalno, končni cilj, ki ga dosegajo z uporabo ustreznega paketa in storitev, ki jih le-ta omogoča, pa je – avtomatizacija. V praksi to pomeni – čim manj klikov za uporabnika na poti do končne rešitve. Metakocka ponuja tudi verifikacijo naslovov, ki jih predhodno preverijo in tako poskrbijo, da je paket dejansko dostavljen naslovniku. V okviru ponudbe pa lahko najdete tudi fiskalizacijo računov, pri čemer lahko uporabnik izdaja račune in jih fiskalizira, kjer je to potrebno.
Spletni trgovci, ki si želijo optimalnih rešitev, torej stremijo k avtomatiki, ki jo pri Metakocki ponujajo v različnih oblikah. Ko je pošiljka odpremljena, dobi recimo stranka obvestilo o samem paketu in mu tako lahko tudi sledi. V paketu je omogočeno tudi pošiljanje računov avtomatsko preko emaila in SMS sporočil. Spletni trgovec si lahko sam izdela prevoznice in sledi naročilom, tiska nalepke, beleži in upravlja z zalogami. V zadnjem času pa so opazili tudi povečano potrebo po mobilnem skladiščenju in ustrezni mobilni aplikaciji, ki bi omogočala sledenje dela v skladišču.
Metakocka torej ponuja celostno rešitev s sistemom za podporo strankam z obveščanjem preko SMS-ov, stalno razvijajo storitve na področju analitike in ponujajo še bolj izpopolnjene produkte, postavljen imajo modul za procesiranje reklamacij spletnih naročil, hkrati pa ponujajo praktično EDI rešitev, ki omogoča spletnemu trgovcu elektronsko izmenjevanje dokumentov z poslovnimi partnerji.
“Njihovi uporabniki lahko tako lažje in hitreje širijo svojo prodajo globalno, končni cilj, ki ga dosegajo z uporabo ustreznega paketa in storitev, ki jih le-ta omogoča, pa je – avtomatizacija”
Najbolj razširjen paket, z največjim številom funkcionalnosti, ki ga v podjetju Metakocka ponujajo, je t.i. OrderManagement paket. To je specializiran paket za spletne trgovce. Znotraj teh storitev lahko trgovci sinhronizirajo naročila spletnih trgovin, izdajajo račune, beležijo zaloge in spremljajo skladiščne procese. Omogočen je tudi dostop do mobilnega skladiščenja , kjer se lahko s pomočjo čitalca odpremljajo posamezni paketi iz skladišča, hkrati se lahko z njim manipulira zaloge v skladišču ter omogoča reklamacije ter sprejem v sam reklamacijski postopek. V okviru omenjenega paketa si lahko stranka sama izdela tudi prevoznice in sledi paketom v realnem času, hkrati pa pošilja obvestila strankam po elektronski pošti in SMS sporočilih. Prav tako je v paketu OrderManagement dostopen nov modul – Analitika, znotraj katerega prikazujejo pomembne podatke za vodenje podjetja in izkaz poslovanja.
Rešitev Metakocke je tako popolna rešitev za vse spletne trgovce, tako velike kot majhne. Njihovi paketi so namreč prilagojeni tistim, ki so na začetku svoje poslovne poti kot tudi onim, ki so že večji in uveljavljeni ter z Metakockinimi rešitvami še dodatno rastejo ter se uspešno širijo na tuje trge.