Oznaka: ecommerce
Shoptalk Europe: priložnost, da povzdvignete vaš posel
Shoptalk Europe ni samo ena največjih konferenc na svetu, temveč izkušnja, ki je ne boste doživeli na lokalnih tleh. Gre za popolno mešanico izobraževanja,...
Nakupovalne navade Slovencev (2024): Kaj razkrivajo podatki?
V zadnjem desetletju je spletno nakupovanje postalo nepogrešljiv del našega vsakdana. Nakupne navade, generacijske razlike in tehnologija pa se nenehno spreminjajo ter razvijajo. Digitalizacija,...
Širitev na novi trg: Ključni koraki za uspeh
Sprva, zakaj se širiti?
Enoten evropski trg in usklajena pravila za prodajo po pošti so zelo preprosta in pomembna podlaga za celoten evropski ekosistem e-poslovanja.
Pogoji...
Google Analytics 4: Kaj je novega?
Google Analytics 4 predstavlja nov pristop k spletni analitiki. Prinaša nove izzive, predvsem za marketing ali lastnike spletnih trgovin, ki so bili navajeni delati...
Zgodba o uspehu, ki jo pišejo odlično partnerstvo in inovativnost
V zadnjem desetletju je slovensko gospodarsko okolje priča izjemnemu uspehu podjetja Ujeda d.o.o., ki je s svojimi spletnimi trgovinami Spleticna.si, Lijepa.hr in italijansko različico...
2-odstotna rast v Q4 omilila letni upad spletne prodaje na Češkem
V zadnjem četrtletju se je spletno poslovanje zaradi božičnih nakupov ponovno povečalo za 2 %, leto pa se je v primerjavi z lanskim letom...
Shoptalk Europe │ Gostovana srečanja
Read in english
BREZPLAČNA VSTOPNICA za trgovce in blagovne znamke
+ do 650 € povračila potnih stroškov in stroškov nastanitve ter dodatnih 100 € (skupaj 750...
Shoptalk Europe se vrača, da bi spodbudil digitalno preobrazbo spletne prodaje
Read in english
Shoptalk Europe se po izjemno uspešnem ponovnem zagonu leta 2023 junija letos vrača v Barcelono z namenom pospešitve digitalne preobrazbe evropskega maloprodajnega...
Shoptalk Europe Returns to Power Retail’s Digital Transformation
Beri v slovenščini
Shoptalk Europe is returning to Barcelona this June, following a hugely successful relaunch in 2023, with a purpose of facilitating the digital...
Mraz oblikuje spletno povpraševanje: pred odhodom na smučišča potrošniki iščejo zimske...
Vdor mrzlega zraka na evropski celini je močno vplival tudi na povpraševanje spletnih potrošnikov. Tako kažejo podatki skupine Heureka, ki vključuje tudi slovensko platformo...