Povpraševanje potrošnikov po pametnih urah, električnih kolesih, skuterjih ter cestnih in gorskih kolesih se v zadnjih letih konstantno vzpenja. Čemu je mogoče pripisati konstantno rast po omenjenih izdelkih? Res je, Slovenci smo že pregovorno športno naravnan  narod, a zanimivo je, da pri svoji fizični aktivnosti očitno radi uporabljamo tako tradicionalnejše recimo jim kar ‘analogno’ športno opremo, kot tudi tehnološko naprednejše izdelke. Za vsakogar nekaj, kajne? Pa poglejmo, kako se nakupno vedenje tovrstnih spletnih kupcev odraža na gibanju povpraševanja s podatki Ceneje.si.

Pameten športnik ima pametno uro

Pametne ure – mali prenosni računalniki, ki jih priročno nosimo kar na zapestju, nam omogočajo nadgradnjo naših mobilnih telefonov. Dejstvo je, da nam poleg enostavnega dostopa do mobilnih aplikacij, predvajanja glasbe, navigacije ali brezstičnega plačevanja ponujajo še več zanimivih funkcij, ki jih pametni telefoni ne premorejo. Tako lahko posameznik s tovrstno pametno napravo spremlja tudi svoj srčni utrip, cikle spanja ter športne aktivnosti. Veliko povečanje povpraševanja potrošnikov po pametnih urah in merilcih je mogoče pripisati vse višji stopnji športne aktivnosti Slovencev, kjer so s tehnološkim razvojem postali “must-have” gadget, 

Na zaznavamo vsakoletni prvi manjši dvig povpraševanja po pametnih urah v spomladanskih mesecih, ko se zaradi vremensko ugodnejših pogojev gibanja na prostem poveča število rekreativnih športnikov. Drugi, podoben porast je mogoče opaziti v zadnjih poletnih ter prvih jesenskih mesecih. Najvišji vrh povpraševanja po tovrstnih elektronskih napravah, ki traja vse od meseca novembra do februarja, skoraj dvakrat preseže letno povprečje povpraševanja po pametnih urah in merilcih. 

Prvi vrh povpraševanja opažamo že v mesecu aprilu in maju, nato se julija začne zanimanje spletnih kupcev ponovno vzpenjati, drugi, večji vrh pa doseže v poletnih mesecih (avgusta, tudi septembra). Že tradicionalno pa pametne ure in merilce spletni kupci iščejo v mesecu novembru, saj nosijo tudi precejšnjo darilno vrednost ter jih med božično-novoletnimi prazniki podarjamo svojim bližnjim.

Električni pogon naredi iz vsakega športnika

Opažamo, da je povpraševanje po električnih kolesih precej bolj konstantno preko celega leta, kot je to videti pri običajnih kolesih. Že zgodaj spomladi se zanimanje kupcev začne večati in v aprilu, maju lahko opazimo že prvi, manjši vrh. Največ pozornosti pa posvetijo tovrstnim kolesom spletni kupci v mesecu avgustu, ko povpraševanje še enkrat preseže letnega.

Podobno je videti tudi pri električnih skirojih, ki so postali priljubljeno individualno urbano prevozno sredstvo. Zanimanje vrh doseže meseca junija in julija, kar kaže na pomembnost ugodnih vremenskih razmer in primernega, suhega vremena za uporabo električnih skirojev.

Kdaj gremo na kolo?

Videti je, da se povpraševanje po gorskih kolesih in tistim po cestnih vendarle nekoliko razlikuje. Gorske kolesarje očitno zvabi v hrib že prvo spomladansko sonce, saj se začnejo zanimati za dobro in pravo ponudbo gorskih koles že v mesecu marcu, vrh pa povpraševanje doseže maju. 

Cestna kolesa, na drugi strani, pa pritegnejo pozornost spletnih kupcev predvsem v poletnih mesecih, v preteklih letih smo zaznali vrh v mesecu juniju in juliju.

In po čem na kolesih še povprašujejo športni potrošniki? Ni lepšega kot je ‘sprehod’ z rolerji na nogah v prijetnem, toplem vremenu. Povpraševanje po omenjeni športni opremi je resda ravno ta trenutek na vrhu, a vse do konca poletja bo ostalo na nadpovprečni ravni – v primerjavi s celoletnim povprečjem.

tudi vi, naj bodo aktivno obarvani dnevi slovenskih potrošnikov tudi vaša zasluga. Spletni kupci namreč stalno iščejo nove kanale in ugodne ponudbe na spletu. Ravno to jim omogočamo na Ceneje.si – pri nas prihranijo čas iskanja želenega izdelka ter z izbiro najugodnejše ponudbe tudi svoj denar.