Oznaka: spletna prodaja
Avtomatizacija, črni petek in prihodnost e-commerce
Read in CroatianPreden začnemo govoriti o prihodnosti, bi morda bilo najbolje, da pogledamo v preteklost. Dobrih pet let je, odkar se je trend počasnega...
3 rešitve za AI preglavice v spletni prodaji
Ali ste vedeli, da spletni kupci zdaj že uporabljajo orodja umetne inteligence pri nakupovanju?
Številnim ljubi ChatGPT je aprila 2025 naredil korak naprej v svojem...
Oglaševanje v trgovskih medijih
Oglaševanje je že od nekdaj temelj poslovne strategije in ima ključno vlogo pri spodbujanju rasti in prepoznavnosti. Učinkovito oglaševanje zatorej hitro pomeni razliko med...
Širitev na tuji trg. Pametno
S tem, ko podjetja vstopajo na mednarodne trge, lahko dostopajo do večje baze strank, diverzificirajo svoje prihodkovne tokove in zmanjšajo odvisnost od lokalnih gospodarskih...
Širitev na novi trg: Ključni koraki za uspeh
Sprva, zakaj se širiti?
Enoten evropski trg in usklajena pravila za prodajo po pošti so zelo preprosta in pomembna podlaga za celoten evropski ekosistem e-poslovanja.
Pogoji...
Zgodba o uspehu, ki jo pišejo odlično partnerstvo in inovativnost
V zadnjem desetletju je slovensko gospodarsko okolje priča izjemnemu uspehu podjetja Ujeda d.o.o., ki je s svojimi spletnimi trgovinami Spleticna.si, Lijepa.hr in italijansko različico...
Nič več zapuščenih nakupovalnih košaric v spletni trgovini
V svetu spletnega trgovanja zapuščene nakupovalne košarice predstavljajo pomemben izziv, saj statistike kažejo, da kar 70 % vseh košaric nikoli ne doseže točke nakupa....
2-odstotna rast v Q4 omilila letni upad spletne prodaje na Češkem
V zadnjem četrtletju se je spletno poslovanje zaradi božičnih nakupov ponovno povečalo za 2 %, leto pa se je v primerjavi z lanskim letom...
Mraz oblikuje spletno povpraševanje: pred odhodom na smučišča potrošniki iščejo zimske...
Vdor mrzlega zraka na evropski celini je močno vplival tudi na povpraševanje spletnih potrošnikov. Tako kažejo podatki skupine Heureka, ki vključuje tudi slovensko platformo...
Kako je slovenski spletni trgovec ustvaril dodatna 2,6 milijona EUR prodaje,...
Ali ste vedeli, da imajo spletne trgovine v povprečju kar 70% zapuščenih košaric in nedokončanih naročil? To hkrati pomeni zapravljena marketinška sredstva, saj so obiskovalci...





































