[REPORTAŽA] 10 digitalnih kanalov za pridobivanje obiska na spletno stran oz. v spletno trgovino

647

19. oktobra smo obiskali dogodek Comtron Roadshow, ki nas je popeljal skozi svet digitalizacije in druge aktualne IT tematike. Objavljamo reportažo predavanja, v katerem so bila predstavljena najpomembnejša dejstva o digitalnih kanalih za pridobivanje obiskovalcev na vašo spletno stran ali v spletno trgovino.
.

Spletna prodaja se prične z obiskovalci – kje jih lahko povabite v vašo spletno trgovino?

Lansirali ste spletno trgovino, zapisali odlične opise in dodali profesionalne fotografije izdelkov. Kontaktni podatki so na voljo na vidnem mestu in navdušeno čakajo na stik s kupci. Z velikim pričakovanjem zrete v inbox za spletna naročila in po enem tednu razočarano ugotovite, da je ostal prazen. Skoraj zagotovo se je zataknilo že takoj na začetku: pri obiskovalcih spletne strani ali trgovine.

Če spletna stran nima obiskovalcev, ne more imeti kupcev!

Zgolj lansiranje spletne strani ni dovolj, da bodo kupci dodajali izdelke v košarico. Najprej morate poskrbeti za obiskovalce vaše spletne trgovine, ki jih nato konvertirate v kupce.

Vir: Comtron

Spoznajte različne digitalne kanale in njihove posebnosti

Splet ponuja celo vrsto kanalov za pridobivanje obiskovalcev spletnih strani. Vsak od njih ima svoje posebnosti, razlikujejo pa se tudi v tem, kako pripravljeni na nakup so uporabniki. Tisti, ki prek iskalnika iščejo določen izdelek, so veliko bolj nagnjeni k nakupu kot uporabniki Facebooka, ki so tam z namenom krajšanja časa.

Vaša naloga je prikazati spletno stran na čim več kanalih, kjer se nahajajo vaši potencialni kupci, ter zajeti vse faze nakupnega procesa od raziskovanja izdelkov do končne odločitve o ponudniku.

V spletni analitiki (orodje Google Analytics) redno spremljajte pridobitev obiskovalcev v delu Acquisition oz. Pridobitev, da ugotovite, od kod dobivate obiskovalce in kupce. V nadaljevanju spoznajte 10 ključnih spletnih kanalov.

1. Organski rezultati iskalnika Google

Največ obiska boste najverjetneje pridobili z iskalnika. Ko nekdo vpiše ključno besedo v Google, se vaša spletna stran pojavi med naravnimi rezultati. Z aktivnostmi optimizacije spletne strani lahko poskrbite, da se vaša spletna stran pojavi med prvimi mesti, kar pa običajno traja dlje časa, zato bodite pripravljeni na bližnjico, ki jo predstavljajo plačani oglasi.

2. Plačani oglasi iskalnika Google

Da se vaša spletna stran pojavi na vrhu pred ostalimi, lahko poskrbite s plačanimi oglasi. Z orodjem Google Adwords lahko povsem sami nastavite vse potrebno, da za relevantne ključne besede (npr. ženski tekaški copati), ki jih uporabniki vpišejo v iskalnik, najprej vidijo vaš oglas.

3. Display oglasi

Slikovni oglasi so vir obiskovalcev v obliki bannerjev, ki s povezavo vodijo na vašo spletno stran. Z njimi pridobite uporabnike, ki običajno še niso pripravljeni na nakup. So odličen način za pridobivanje potencialnih kupcev, ki jih prosite za njihov elektronski naslov, pripravite koristno vsebino zanje, nato pa jih z močnim pozivom k akciji privabite na svoj blog, webinar in podobno.

4. Content marketing

To je marketing z objavami na vašem blogu, webinarji, infografikami, študijami primera, e-priročniki in podobnimi oblikami vsebine, ki vašim potencialnim kupcem pride prav. Poskrbite za ustrezno pristajalno stran, na kateri tržite vsebino, s katero boste pridobili podatke o obiskovalcih.

Vir: Comtron

5. Online PR, refferal

Vir potencialnih kupcev so tudi druge spletne strani z večjo obiskanostjo. Velikokrat gre za plačljivo obliko oglaševanja s članki (portali z novicami) in forumi, na katerih ste aktivni in ustrezno umestite povezavo do svoje spletne strani.

6. Družbena omrežja

Facebook je postal odlična platforma za oglaševanje, saj ponuja celo vrsto oglasov in možnosti ciljanja uporabnikov. Z njimi lahko pridobivate nove elektronske naslove, vabite na dogodke, pospešujete prenos mobilnih aplikacij ali prodajo izdelkov, … Vse bolj priljubljen postaja tudi Instagram, ki bo v bližnji prihodnosti postal pomemben vir potencialnih kupcev.

7. Affiliate marketing

To je oblika trženja, pri kateri sklenete dogovor s partnerji, ki tržijo vaše storitve, in na takšen način pridobivate obisk z njihovih spletnih strani. Zelo priljubljena oblika postaja tudi influencer marketing, pri katerem se dogovarjate z blogerji, ki imajo določen doseg pri svojih sledilcih.

8. Email marketing

Trženje z emaili velja za prodajno najbolj učinkovitega, saj je velikokrat ROI prodaje s tega kanala najvišji. Poskrbite, da boste zajeli elektronske naslove čim več obiskovalcev vaše spletne strani, ki niso pripravljeni na nakup, ter uporabite oblike trženja iz 4. točke.

9. Retargeting

To obliko online pridobivanja obiskovalcev, ki ji pravimo tudi remarketing, najlažje pojasnimo na primeru. Zagotovo se vam je že zgodilo, da ste obiskali določeno spletno trgovino, v kateri niste nič kupili, v naslednjih dneh pa so vas zasledovali slikovni oglasi (glejte točko 3), ki so vas vabili nazaj v spletno trgovino in k zaključku nakupa. To je retargeting: z oglasi pridobite nazaj obiskovalce spletne strani/trgovine, ki niso opravili konverzije, torej nakupa. Zelo prodajno učinkovita metoda, ki je nikakor ne zanemarite!

10. Platforme za primerjalno nakupovanje

Največji slovenski portal za primerjalno nakupovanje Ceneje.si je odličen vir obiskovalcev, ki so v zadnji fazi pred nakupom. Poleg tega, da vam ta platforma omogoča, da na urejen način prikažete vaše izdelke in ponudbe, vam zagotavlja tudi odlične informacije in znanje za izboljšanje spletnega poslovanja.

Vas zanima več?

Preberite tudi: