V prvem članku o Instagramu sem predstavila priljubljeno družbeno omrežje, ki se mu pridružuje vse več podjetij. Tokrat bomo čisto konkretno pogledali, zakaj in kako začeti komunikacijo na tem omrežju.

Zakaj se sploh pridružiti Instagramu?

Če še razmišljate, ali je ta spletni kanal primeren za vaše podjetje, preberite, kaj vse lahko dosegate s komunikacijo z lepimi fotografijami:

  • izrazite kulturo zaposlenih – zelo pogost cilj B2B podjetij je, da s slikami prikažejo pozitivne odnose v timu ter pokažejo svojo človeško plat, pogosto začinjeno z zabavno noto;
  • gradite odnose in zaupanje – pomaga vam pri ustvarjanju pozitivnih odnosov z vašimi sledilci (potencialnimi kupci); s prijateljsko komunikacijo preko komentarjev ali zasebnih sporočil se lahko kot podjetje ali blagovna znamka močno približate posameznikom;
  • povečate zavedanje o blagovni znamki – z rednim objavljanjem dobre vsebine boste povečali zavedanje o sebi pri vaših sledilcih;
  • pridobite nove zaposlene – ne samo z LinkedIn-om, nekatera podjetja uporabljajo tudi Instagram kot kanal za stik s potencialnimi zaposlenimi;
  • predstavite svoje stranke – če poslujete z več strankami, lahko Instagram uporabite kot dodaten kanal, na katerem se pohvalite z referencami ali predstavite svoje izdelke, storitve ali zaposlene;
  • pridobite nove stranke – ko govorimo o družbenih omrežjih, je pridobivanje strank običajno na zadnjem mestu med cilji, toda glede na ogromno število uporabnikov Instagrama (več kot 700 milijonov) je težko pozabiti, da se med njimi skriva veliko potencialnih kupcev; a pozor, ne objavljajte prodajnih fotografij, ker se vas bodo sledilci hitro naveličali.

Urejanje Instagram profila, ki mu bodo vaše stranke z veseljem sledile

Preden se lotite objavljanje fotografij, uredite svoj profil. Uporabniki smo vajeni, da preberemo opis, zato poskrbite za uau učinek. Ne pozabite: profil družbenega omrežja ni zgolj fotografija in nekaj besedila, ki ga kopirate s spletne strani, ampak obraz vašega podjetja/blagovne znamke. Je enkratna priložnost, da naredite vrhunski prvi vtis.

Kaj vse potrebujete za izvrsten Instagram profil?

  • uporabniško ime – najpogostejša praksa je, da v uporabniško ime umestite ime podjetja; lahko se sicer zgodi, da je že zasedeno in boste morali dodati pripono -si (kot domena), -doo, -slovenia ali kaj podobnega; v uporabniškem imenu je prostora za 30 znakov, ki so lahko črke, številke, pike ali podčrtaji;
  • profilno fotografijo – v okroglem delu profila se pokažite s kakovostno sliko vašega logotipa;
  • ime Instagram profila – za ime lahko uporabite 30 znakov; umestite ime podjetja ali blagovne znamke in dodajte tudi kakšen emotikon, če ostane kaj prostora; bodite brez skrbi, Instagram je spletni prostor, kjer smo uporabniki vajeni manj toge komunikacije, tudi s strani podjetij;
  • opis (bio) – opis vašega profila je izredno pomemben del, ki daje prvi vtis o vas; uporabite lahko do 2200 znakov, pri čemer bodite čim bolj kreativni; zapišite takšen opis, ki ga ne more imeti nihče drug in upoštevajte vašo glavno konkurenčno prednost; svetujem, da se predstavite v angleškem jeziku in uporabite različne emotikone, saj jih imamo uporabniki Instagrama izredno radi;

  • povezava – to je edini prostor, kamor lahko na Instagramu umestimo povezavo na spletno stran; vpišite domeno vaše spletne strani ali bloga;
  • število followers/following – razmerje med številom sledilcev, ki vas spremlja, in tistimi, ki jim sledite vi, mora biti v prid prvim; tako boste dali vtis, da objavljate zanimivo vsebino.

Primeri dobre prakse komunikacije na Instagramu

Najlažje se komunikacije na Instagramu naučite tako, da spremljate tiste, ki so v tem zelo dobri:

Sedaj pa ste na vrsti vi. Odklikajte na instagram.com in začnite! Še naprej spremljajte portal Shopper’s Mind Slovenija – smind.si, saj boste lahko v naslednjem članku prebrali več o tem, kaj, koliko in kdaj objavljati na Instagramu.

Vas zanima več?

Preberite tudi: